- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen

Lijkt me duidelijk inderdaad.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Nee, maar als crew zijnde geef je wel niet het goede voorbeeld door zo'n dubbelzinnige opmerkingen te plaatsen waar gegarandeerd andere users, die zelf geen foto van hun tronie durven te plaatsen, op gaan reageren. Je kunt nu wel zeggen dat het niet raar bedoeld is, maar denk dat iedereen de betekenis er achter wel snapt.
Want kijk nou eens wat voor een reactie jouw 'onschuldige' grapje al uit heeft gelokt..
En dan maar klagen over 'bepaalde' users die het forum vervuilen. Right! 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Misschien niet het juiste voorbeeld om jezelf in een poster te photoshoppen inderdaad. Excuses daarvoor.
Zaten geen kwade bedoelingen achter uiteraard, dat jij de hottie van die twee was leek mij voor het plaatsen al duidelijk, maar oké.
Ik snap niet waarom iedereen direct het ''negatieve'' er achter moet zoeken trouwens.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ookal had je gezegd dat ik mezelf in een Mrs. Shrek poster moest photoshoppen, het ging mij meer om het principe, maargoed. 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Hmmm, de sfeer in dit topic is wel erg 'op je tenen lopen' geworden sinds een paar discussies resulterende in verlaters en bans. Soms is het moeilijk in te schatten tot hoe ver je bij wie kunt gaan. Als je met 'onschuldig grapje' die opmerking van mij bedoelt, sorry daarvoor. Ik kan het nog editten/verwijderen.
Ik zal van 't weekend eens wat foto's van mij plaatsen, dan heb ik ook mijn ontopic bijdrage geleverd
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Was niet zoveel aan de hand anders hoor riesma. Je kan natuurlijk ook overreageren.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Als jij 't zegt, pfoe! Hopelijk denkt Eline er ook zo over. 
Stephan
-
- 7896 berichten
- 1388 stemmen

Op de première van Great Kills Road van Tjebbo Penning.
vlnr. Petra Goedings (producente), Tjebbo Penning (regisseur), Marcel Faber (hoofdrol), Bart Jilesen, Erik Griekspoor, Max Frick (geluidnabewerking), Han Otten (muziek), Marijn de Vries (productie), Stephan Brenninkmeijer (editing), Sander Kuipers (online), Maaike Benschop (productie)
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Jij bent Stephan (editing) neem ik aan? 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11940 berichten
- 5337 stemmen
Lekker ding links naast je. 
Stephan
-
- 7896 berichten
- 1388 stemmen
Op mijn muis, die nu "plaatsen" aanklikt.
Miron
-
- 744 berichten
- 74 stemmen
Jullie zijn allemaal zo lekker dat ik geen foto durf te droppen 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Op mijn muis, die nu "plaatsen" aanklikt.
-
- 11940 berichten
- 5337 stemmen

Ik als lijk in een studentenfilm van het Grafisch Lyceum. Afbeelding gepubliceerd op nederhorror.nl. Dit groepje heeft het erg professioneel aangepakt... mooie website ook: zie www.cerealkillermovie.nl[/url]
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
hehe heerlijke foto Blue! En is dat Kellogs dat verspreid ligt over je gezicht? 
-
- 11940 berichten
- 5337 stemmen
Zoiets. Die film heet Cereal Killer... de moordenaar vermoordt zijn slachtoffers met ontbijtgraanachtig spul. Mierzoet en erg goor.
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Grappig! Dat filmpje heb ik wel eens gezien.
Toffe still ook ! 
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Oh, random. Nog in productie. Maar is dit gebaseerd op iets? Kan me iets herinneren met diezelfde titel. Ook een studentenfilm.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Leuke foto Kevin!
Idem hier 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Bad hair day? Gangster look? Vroegtijdige kaalheid?
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Eigenlijk wel zoals ik mij jou had voorgesteld.