- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Misschien de kust inderdaad. Maar als je Centraal-Macedonië naast Zagreb zet is er echt wel een wereld van verschil
.
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Daar hoefde je overigens niet op te reageren, haha! Maar mijn ervaring is dat vooral de Grieken uit Centraal-Macedonië niet zo goed zijn met Kroaten of Serviërs.
Maar als ik jouw foto aandacht bestudeer lijkt er daar op dat strand geen sprake van enig conflict. Maar wellicht verhuld die zonnebril wel het een en ander.
Dat broodje in ieder geval niet.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Het was een stuk pizza
.
Maar het hangt er een beetje vanaf wat je bedoelt met Macedonie. Het land of het echte Macedonie in Griekenland.
.
Grieken hebben met Serviers sowieso geen enkel probleem en van enige frictie met Kroaten is me ook niks bekend.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Cool G-Star shirt naast jou, heb ik ook aan momenteel (alleen een andere kleur).
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Leuk Kos! Zo te zien had je ook mooi weer 
@ Rose: Santorini is zeker een aanrader!! Griekenland is echt mooi!
De mensen die negatief doen over onze foto's zijn gewoon erg jaloers
(Net als bij jouw foto Don Dijk!)
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
En aangezien Pasticho Rocker's libido blijkbaar in een klein dipje zit, maar weer even een recente foto van mezelf.
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Ja dat werd anderhond ook wel tijd, Onderhand.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
En aangezien Pasticho Rocker's libido blijkbaar in een klein dipje zit, maar weer even een recente foto van mezelf.
(afbeelding)
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
De mensen die negatief doen over onze foto's zijn gewoon erg jaloers
(Net als bij jouw foto Don Dijk!)
Thanks girl! 
En OH, dat is toch helemaal niet verkeerd zeg. Je hebt alleen een wat dikkere kop gekregen sinds al die jaren, but ey.. dat hebben we allemaal. 
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
't is niet omdat er eentje zegt dat ik misschien wat te verbergen zou hebben dat ik me over mezelf zou schamen oid. Ik heb gewoon zeer weinig behoefte om fotos van mezelf te plaatsen. Vind het niet zo boeiend.
En verder laat het goeie leven z'n sporen na natuurlijk 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
(afbeelding)
Ah fijn. Dus dat is de man achter het Jin-Roh masker.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
En verder laat het goeie leven z'n sporen na natuurlijk
Ik dacht dat alleen vrouwen dikker werden als ze gingen samenwonen. 
Edit: Mannen ook inderdaad.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Ja dat werd anderhond ook wel tijd, Onderhand.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Gewoon lekker 3x per week sporten, is er niks aan de hand. Sporten in bed kan ook, maar dan moet 't wel wat vaker dan 3x per week. 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Gewoon lekker 3x per week sporten, is er niks aan de hand. Sporten in bed kan ook, maar dan moet 't wel wat vaker dan 3x per week.
Ik heb dan ook een mooie, slanke, strakke man. 
Arkadi.
-
- 797 berichten
- 870 stemmen
Dat zal ik 28 september wel even beoordelen dan.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Ik heb dan ook een mooie, slanke, strakke man.
Ha, ik ook!
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Sodomie druist tegen de regels van de Bijbel, Pastichio Rocker.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Sodomie druist tegen de regels van de Bijbel, Pastichio Rocker.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7253 stemmen
Leuk om ook eens te zien hoe Onderhond er in real life uitziet. Heb dit hele topic al meerdere malen doorgebladerd maar die oude foto's waren niet meer te zien, dus...
Wel een suf kiekje trouwens, in tegenstelling tot wat je normaal plaats aan vakantie foto's ed. Had na al die jaren iets spectaculairders verwacht. Een kort filmpje bijvoorbeeld waar je met een evil look al je aangeschafte ''top 250'' films met benzine overgiet om ze vervolgens zonder pardon in de fik te steken. Maar goed, hetgeen wat ik hier tot nu toe zelf heb gepost was ook weinig soeps, dus wat klaag ik. 
(Voor hij weer 5 pagina's zakt) ook een leuke foto van Kos. Ziet er gezellig uit!
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Ben je daar 's Avonds nog in bar Zapata geweest?
En Jeroentjuhhh is dat toevallig de zandbak van Zapata?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik heb geen idee hoe het heet, maar het is zo'n stukje 'strand' aan de ''East Side Gallery''
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Je hebt daar ook een hostel toch?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
OH, jij had toch kleine krullen? Ik dacht ooit eens een foto van je gezien te hebben op je website?
ghostman
-
- 5742 berichten
- 5 stemmen
@ OH
Als ik jou op straat zou tegenkomen, zou ik niet meteen denken dat Avalon jouw lievelingsfilm is. En dat is een compliment. Je ziet er namelijk veel intelligenter en volwassener uit...