- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
ghostman
-
- 5742 berichten
- 5 stemmen
Avalon is een kinderfilm?
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Je hoort het Onderhond: haal die troep eens snel uit je top 10; je bent veel volwassener en serieuzer om te kijken naar die slappe Matrix rip-off die overduidelijk bedoeld is voor bleke gamende nerds die nooit zonlicht hebben gezien. Avalon
x10
ghostman
-
- 5742 berichten
- 5 stemmen
Je hoort het Onderhond: haal die troep eens snel uit je top 10; je bent veel volwassener en serieuzer om te kijken naar die slappe Matrix rip-off die overduidelijk bedoeld is voor bleke gamende nerds die nooit zonlicht hebben gezien. Avalon
Dat kan, al zou ik het niet weten wat ervan te snappen valt. Vergeleken met bijv. Pickpocket (een beetje Plato) van Bresson, waar de protagonist ook uit de (schaduw) realiteit / droomwereld probeert te ontsnappen, is Avalon inderdaad echt een kinderlijke film voor gamers.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig dat xgogax langs is gekomen om je uit te leggen hoe de vork in de steel zit, Onderhond! Kun je die nummer één eindelijk vervangen voor The Dark Knight! 
ghostman
-
- 5742 berichten
- 5 stemmen
Ben jij Bassie of gewoon de leukste thuis?
ghostman
-
- 5742 berichten
- 5 stemmen
Aangenaam, en zou je misschien naar Neverland kunnen vliegen en nooit meer terugkomen...
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Niet zo kattig doen en foto's plaatsen jullie!
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Niet zo kattig doen en foto's plaatsen jullie!
Nou, omdat je het zo lief vraagt. 

Maandje of wat geleden op het parkeerterrein van mijn werk. Die weerspiegeling in mijn zonnebril is mijn mooie bolide. 
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Wel een suf kiekje trouwens,
Merci he niethie, die heb ik gemaakt 
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
OH, jij had toch kleine krullen?
Mijn haarlengte varieert nogal wel eens. Gewoon uit luiheid eigenlijk. Deze foto is een paar daagjes na een kapbeurt (waar ik trouwens een paar verbrande oren aan overgehouden heb!). Als het wat langer is dan begint het sneller te krullen.
Als ik jou op straat zou tegenkomen, zou ik niet meteen denken dat Avalon jouw lievelingsfilm is. En dat is een compliment. Je ziet er namelijk veel intelligenter en volwassener uit...
Hoog tijd voor een foto van jou, kan ik dit beeld ook eindelijk een keertje vervangen:

Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Dat heb jij gezegd, niet ik
al zou hij dan toch zwaar aan z'n dieet gesleuteld moeten hebben.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hier wou ik laten zien hoe stoer ik kan kijken.

En nee, ik stam niet af van de beverrat.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Hoeveel lijntjes had je daar gesnoven, damn! 
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
(afbeelding)
Fucking hell gast. Met zo'n ogen kan je prompt voor Burial Grounds 2 solliciteren:

Spetie
-
- 38871 berichten
- 8224 stemmen
Hoog tijd voor een foto van jou, kan ik dit beeld ook eindelijk een keertje vervangen:
geweldig
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
G-star
Als er iets gay is.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Hier wou ik laten zien hoe stoer ik kan kijken.
(afbeelding)
En nee, ik stam niet af van de beverrat.
stinissen (crew films & series)
-
- 23503 berichten
- 77023 stemmen
Geen familie van de beverrat ....Ok ik dacht meer aan een Javaanse kwakbol hamster, 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Ik zie niks. Je plaatje is gecunsueerd! 
(komt denk ik omdat het bestandstype een txt/html is ipv jpeg)
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Alles van mij wordt ook maar gecunsueerd! 
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Een bijlage in je email is geen bestand dat toegankelijk is voor iedereen die internet heeft.
Zou een interessante boel worden als dat wel zo was.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Een bijlage in je email is geen bestand dat toegankelijk is voor iedereen die internet heeft.
Zou een interessante boel worden als dat wel zo was.
Klopt ja, ik was even in de war.