- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Je grootste blunder(s)
Je grootste blunder(s)

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Of had ze al zo snel een ander gevonden

Nicolage Rico
-
- 20099 berichten
- 2186 stemmen
Zou kunnen. Zo was ze wel om me jaloers te maken.

wimnoot
-
- 3962 berichten
- 3753 stemmen
Ooit smste een (toen nog recencte) ex me een heel lief smsje, stuurde ze er direct achteraan: sorry, die was niet voor jou bedoelt. Alsof het per ongeluk ging - uhu. Vrouwen zijn erger dan mannen.
Haha, da's klote man!
Toen ik net wat met mijn vrouw kreeg, stuurde ik haar een heel lief en zoetsappig berichtje. Ik sloot toen mijn telefoon niet goed af en dat berichtje werd later ontvangen door de eerste in mijn contacten, namelijk Adrian, mijn (toenmalige) baas, en zoon van de grote baas. Adrian is maar een jaar ouder als ik en we gingen in die tijd erg vaak met elkaar op stap, en waren echt van die mannetjes. Maar goed, ik krijg dus een bericht terug van hem dat hij het een heel mooi berichtje vond, maar dat hij helaas voor mij "not that way inclined"was, maar toch bedankt!
En de volgende dag moest hij hem natuurlijk ook even door de speaker aan het hele bedrijf laten horen, de zak!
Ik kan er nu wel om lachen.

Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Een hele domme blunder:
Een nette mail sturen naar een (nieuw!) collegaatje van je betreft de weekroosters, en dan in plaats van 'Ik hoor van je' aan het einde van de mail, 'Ik hou van je' typen en versturen.
Shit, dat meisje zal wel denken.
Awww die is echt grappig

SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 730 stemmen
Whaha, Eline!
Ik heb eergisteren nog net op tijd een sms'je naar mijn baas aangepast, omdat ik uit automatisme (ik sms voornamelijk met mijn vriend) afsloot met "xxx".

FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3074 stemmen
Whaha, Eline!
Ik heb eergisteren nog net op tijd een sms'je naar mijn baas aangepast, omdat ik uit automatisme (ik sms voornamelijk met mijn vriend) afsloot met "xxx".
Misschien loop je nu wel opslag mis

SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 730 stemmen
Daar heb ik geen "xxx" voor nodig hoor. Ik ben namelijk erg goed in mijn werk.

U-96
-
- 11870 berichten
- 1798 stemmen
Haha, da's klote man!
Toen ik net wat met mijn vrouw kreeg, stuurde ik haar een heel lief en zoetsappig berichtje. Ik sloot toen mijn telefoon niet goed af en dat berichtje werd later ontvangen door de eerste in mijn contacten, namelijk Adrian, mijn (toenmalige) baas, en zoon van de grote baas. Adrian is maar een jaar ouder als ik en we gingen in die tijd erg vaak met elkaar op stap, en waren echt van die mannetjes. Maar goed, ik krijg dus een bericht terug van hem dat hij het een heel mooi berichtje vond, maar dat hij helaas voor mij "not that way inclined"was, maar toch bedankt!
En de volgende dag moest hij hem natuurlijk ook even door de speaker aan het hele bedrijf laten horen, de zak!
Ik kan er nu wel om lachen.
Geweldig

U-96
-
- 11870 berichten
- 1798 stemmen
Ooit smste een (toen nog recencte) ex me een heel lief smsje, stuurde ze er direct achteraan: sorry, die was niet voor jou bedoelt. Alsof het per ongeluk ging - uhu. Vrouwen zijn erger dan mannen.
Ik ken haar natuurlijk niet, maar ik zou zeggen dat ze dat doet om je jaloers te maken! Acties in die trend had mijn destijds recente ex overigens ook wel een handje van.

Elineloves
-
- 24024 berichten
- 3582 stemmen
Zou kunnen. Zo was ze wel om me jaloers te maken.
Doen mannen ook hoor, ik heb dat ook meegemaakt met een ex. Kreeg ik daarna een heel overdreven smsje terug met 'duizend maal excuses!'.

Nicolage Rico
-
- 20099 berichten
- 2186 stemmen
Ik ken haar natuurlijk niet, maar ik zou zeggen dat ze dat doet om je jaloers te maken! Acties in die trend had mijn destijds recente ex overigens ook wel een handje van.
Was ook om me jaloers te maken. En het werkte nog ook...

U-96
-
- 11870 berichten
- 1798 stemmen
Was ook om me jaloers te maken. En het werkte nog ook...
Licht herkenbaar. Had je nog gereageerd op dat smsje van haar?
Zolang je weet dat ze zoiets bewust doet zou je het eigenlijk gewoon als een compliment moeten ervaren. Dat werkt goed.

Nicolage Rico
-
- 20099 berichten
- 2186 stemmen
Ik denk wel dat ik gereageerd had toen, mij kennende. Het is alweer een tijd geleden.
Klopt, ze was nog niet over me heen.

Nicolage Rico
-
- 20099 berichten
- 2186 stemmen
Nee joh, al jaaaaren niet meer.

Apollinisch
-
- 21265 berichten
- 0 stemmen
Ik had vanmiddag niks te doen, dus dat leek me een mooie gelegenheid om eindelijk eens Ben-hur te kijken. Ik heb me niet zitten vervelen, maar om nou te zeggen dat de vier uur voorbij vlogen? Nee. Ik was dan ook blij toen het afgelopen was en ik de film kon aanvinken op icheckmovies.com. Het is een klassieker die in veel lijsten staat dus dat tikt lekker aan. Ik had 'm echter al aangevinkt. Vreemd, maar dat kan een keer per ongeluk gebeurd zijn. Getuige dit bericht heb ik de film echter daadwerkelijk al gezien, en getuige de 1,5* vond ik het nog een matige film ook. Zo matig dat er nog geen vijf jaar later niks van is blijven hangen met als gevolg dat ik vier uur weggegooid heb.
Nu maar hopen dat ik The best of youth, Gone with the wind, Once upon a time in America, Lawrence of Arabia en The seven samurai niet ook per ongeluk ga herzien.

sinterklaas
-
- 11572 berichten
- 3188 stemmen
Heb vroeger, toen ik nog een puber was, nog wel eens films, waar iets te weinig actie in voorkwam en ze een paar jaar daarvoor heb gezien (met nog een beoordeling als 14 jarig jochie) klakkeloos 0,5 sterren gegeven, wanneer ik me had ingeschreven op MoMe. Als je ze diezelfde films dan even later herziet, zou je wensen dat je die 0,5 + afkrakende recensie nooit had geplaatst.
Ook wel eens een poosje in mijn beginperiode de 1,5* of de 2,0* als een "redelijk" beschouwd (het is tenminste iets), en slechts de 0,5* als de enige slechte beoordeling.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik had vanmiddag niks te doen, dus dat leek me een mooie gelegenheid om eindelijk eens Ben-hur te kijken. Ik heb me niet zitten vervelen, maar om nou te zeggen dat de vier uur voorbij vlogen? Nee. Ik was dan ook blij toen het afgelopen was en ik de film kon aanvinken op icheckmovies.com. Het is een klassieker die in veel lijsten staat dus dat tikt lekker aan. Ik had 'm echter al aangevinkt. Vreemd, maar dat kan een keer per ongeluk gebeurd zijn. Getuige dit bericht heb ik de film echter daadwerkelijk al gezien, en getuige de 1,5* vond ik het nog een matige film ook. Zo matig dat er nog geen vijf jaar later niks van is blijven hangen met als gevolg dat ik vier uur weggegooid heb.
Nu maar hopen dat ik The best of youth, Gone with the wind, Once upon a time in America, Lawrence of Arabia en The seven samurai niet ook per ongeluk ga herzien.
. Dat heb ik ook een keer gehad. Ik wist zeker dat ik die film nog niet gezien had, tijdens het kijken kwam ik wel wat herkenbare dingen tegen maar was overtuigt dat dat in een andere film is geweest. Daarna wou ik dus op MM gaan stemmen en bleek ik 'm al gezien te hebben
.

SPT
-
- 417 berichten
- 3140 stemmen
Al weer jaren geleden (ik was een jaar of 20) was ik op zondag te gast bij een van mijn beste vrienden, wiens vader predikant is. Na het eten ging iedereen naar de kerk (zijn pa deed de preek), behalve wij. Het gesprek kwam al snel op films, en we kwamen er bij toeval achter dat wij beide de Shawshank Redemption één van de beste films ooit vonden. Hij had de DVD, dus die gingen we maar even kijken.
Exact tijdens de homo-verkrachtingsscène in de douche kwam de rest van de familie weer terug uit de kerk . Wij konden er wel om lachen, maar een aantal mensen waren toch wel wat geschokt geloof ik...