- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
starbright boy (moderator films)
-
- 22413 berichten
- 5077 stemmen
Ook ik ben vrijwel nooit ziek, maar deze golf ging aan mij ook niet voorbij. Vreemd genoeg heb ik me nog geen dag beroerd gevoeld en was het de dag erna alweer over.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Gelukkig krijg ik elk jaar een fijne griepprik. Al kan je het volgens mij dan wel krijgen, alleen niet zo erg. Ben ook al lang niet echt ziek meer geweest trouwens.
El Ninjo
-
- 329 berichten
- 2320 stemmen
Goede film, lekker eten, gezellige mensen kortom het was een erg geslaagde MM meeting in Leuven gisteren.
En gelukkig kon ik de meeting nog van een internationaal karakter voorzien - sorry bioscoopzaal - 
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Was inderdaad een erg gezellige dag! Graag nog eens zo'n meeting. Complimenten ook aan Wolkenmeter, die er eigenhandig voor heeft gezorgd dat we in het restaurant (tijdelijk toch) een eigen zaaltje hadden.
Enne, hoe zit dat ook alweer met die compromitterende café-foto's, El Ninjo? 
chrissie
-
- 749 berichten
- 5039 stemmen
wou dat ik er bij was geweest maar ja, deze rubriek zat niet in mijn updates, dus wist ik het te laat
bovendien had ik tickets voor het concert van The Neville Brothers in Brussel en dat ging voor.
volgende keer proberen we er zeker ook te zijn
Wolkenmeter
-
- 640 berichten
- 1448 stemmen
En hier zijn dan de foto's van de MM-Meeting in Leuven. Schitterende kwaliteit is het zeker niet, maar aangezien niemand van ons eraan gedacht had om een foto-toestel mee te nemen, zijn het "sfeerschetsen" geworden met de multifunctionele GSM van Tennisbabe. (Waarvoor dank trouwens)

Cothurnen, Tomtommer, Kleintje

Pablito, Fred_Madison, Freud

El Ninjo, Tennisbabe, Tenniskampioen

Bridget, Bioscoopzaal, Wolkenmeter
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Leuk! weer wat nieuwe gezichten (voor mij)
mikey
-
- 28993 berichten
- 5142 stemmen
Maareh wat doen jullie dan op zon meeeting?
neo
-
- 15435 berichten
- 10038 stemmen
Naar de film, vooraf of achter wat drinken, uit eten, nog de kroeg in... Iets in die richting vaak 
mikey
-
- 28993 berichten
- 5142 stemmen
Geen lezingen van 'girls in prison'-fans?? etc.. Dat soort dingen?
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Waaw ik zie er wel erg spacy uit. Misschien moet ik toch eens een acteercarriere overwegen als menta-morfosisch orakelwezen of zo.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Misschien moet ik toch eens een acteercarriere overwegen als menta-morfosisch orakelwezen of zo.
Flipman
-
- 7114 berichten
- 1145 stemmen

Klinkt misschien een beetje stom Freud, maar ik had me jou heel anders voorgesteld. Ik ga me altijd voorstellingen maken van gezichten van mensen die ik nog nooit gezien heb, vandaar.
EN GA ME NOU NIET ALLEMAAL PMetjes STUREN MET TEKSTEN ALS: "Nou, Flip, hoe zie IK er uit?"!!! Want dat zie ik al aankomen
!
kos
-
- 46702 berichten
- 8857 stemmen
Je lijkt heel erg op iemand, kan er alleen niet opkomen wie
.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Arnon Grunberg meets Geert Mak. 
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Arnon Grunberg meets Geert Mak. 
Arnon Grunberg meets Andy Dick.
Flipman
-
- 7114 berichten
- 1145 stemmen
Je doet me ook een beetje denken aan William Reid, van The Jesus And Mary Chain. En nee, dat is niet als flauwe grap bedoeld, eerder als compliment, aangezien dat mijn favoriete band is.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5891 stemmen
Haha...of ik ben niet grappig, of jullie hebben geen humor... 
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Haha...of ik ben niet grappig, of jullie hebben geen humor... 
of allebei