- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
gotti
-
- 14075 berichten
- 5891 stemmen
Dat lijkt me in jouw geval ook niet verstandig... 
Leno
-
- 5921 berichten
- 4408 stemmen
Ik wou het niet zeggen
!
Je mag het gerust zeggen, we horen je toch niet 
Flipman
-
- 7114 berichten
- 1145 stemmen
Ik wou het niet zeggen
!
Dat lijkt me in jouw geval ook niet verstandig... 
Hoezo niet? Ik kan wel wat hebben, hoor, mocht je bedoelen dat ik beter geen mensen tegen me in 't harnas kan jagen
!
Je mag het gerust zeggen, we horen je toch niet 
Da's inderdaad wel handig
!
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
ALS er volgende keer weer een Meeting gehouden wordt, ga ik mee... jammer dat ik niet mee kon 
leek me erg leuk, dus hopelijk wordt er gauw weer een meeting gehouden 
Flipman
-
- 7114 berichten
- 1145 stemmen
Ik wil ook een keer mee, maar dan moet het niet in de zomervakantie gebeuren, want dan geldt m'n OV niet.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Flipman
-
- 7114 berichten
- 1145 stemmen
Aangezien je in april jarig bent, denk je dan niet dat dat juli wordt?
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Aangezien je in april jarig bent, denk je dan niet dat dat juli wordt?
owja... 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Hoezo een verschil van 3 maanden?
Omdat de OV maar 4 keer per jaar wordt uitgegeven, in januari, april, juli en oktober. Dus je eerste OV krijg je op het eerst volgende moment (één van die 4) na je 18e verjaardag.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen
Omdat de OV maar 4 keer per jaar wordt uitgegeven, in januari, april, juli en oktober. Dus je eerste OV krijg je op het eerst volgende moment (één van die 4) na je 18e verjaardag.
Hoef ik gelukkig maar 1 maandje te wachten.
Flipman
-
- 7114 berichten
- 1145 stemmen
Nou, ik ben dus in oktober jarig, ik moest er dus tot januari op wachten!
lngrid
-
- 1232 berichten
- 553 stemmen
Van 6 t/m 9 april draait Sunset Blvd. in het Filmmuseum in Amsterdam. Wie gaat er mee?
Op woensdag 6 april om 15:15 uur (maar dan kan ik zelf niet) en 22:00 uur, rest vd dagen alleen om 22:00 uur. Niet echt ideaal voor niet-Amsterdammers, maar misschien lukt een kleine Meeting toch.
Anders lijkt me een Bergman in april of mei in het filmmuseum ook erg leuk (zie hier voor data).
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Voorstel
Een Bergman Meeting op Koninginnedag/zaterdag 30 april Plaza Futura in Eindhoven.
19:15 Smultronstället
Wie heeft interesse?
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Ik heb wel interesse, maar dat wist je dus al
. Ik kan denk ik ook wel.
Ik zou eventueel ook wel een andere datum kunnen (en een andere Bergman film dus waarschijnlijk) aangezien het op koninginnedag is en mensen misschien wat anders te doen hebben (lees: zuipen, zuipen, zuipen).
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ik heb wel interesse. Maar toch niet op Koninginnedag!? Dan zwalk ik dronken door Eindhoven. En zo hoort het ook! 
Lang leve de monarchie!
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Ja een andere dag zou ik ook wel ok vinden. Kan ik op Koninginnedag Apeldoorn lekker onveilig maken zoals vorig jaar
. Het maakt me niet zo heel veel uit.
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Ik verwacht alleen republikeinen 
Mijn voorkeur gaat uit naar deze film maar om het lijstje voor dit weekend compleet te maken:
Vrijdag 29 april 19:15 Vargtimmen
Zaterdag 30 april 19:15 Wild strawberries dus
Zondag 1 mei 13.15 Tystnaden
Zondag 1 mei 19:15 Ansikte Mot Ansikte
May I have your votes please?
Het weekend van 22/23/24 april ook veel interessante films van Bergman, maar dan kan ik helaas niet.
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Dan geef ik de voorkeur aan 29 april. Want als de 30e voor velen niet uitkomt ga ik die avond/nacht hopelijk ook wat anders doen en dan vrees ik dat ik de dag erna niet helemaal 100% ben
.
Hour of the Wolf/Vargtimmen dus.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ik heb wel interesse. Maar toch niet op Koninginnedag!?
Koninginnedag is er elk jaar. Een vertoning van Smulltronstallet met een bijna gloednieuwe copy in de bioscoop zie je natuurlijk zelden...
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Mee eens 
Ik ga voor het gemak toch een lijstje maken voor 30 april Wild strawberries (We zien wel waar het schip strandt).
*Linda
*FisherKing
*Sydney
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Koninginnedag is er elk jaar. Een vertoning van Smulltronstallet met een bijna gloednieuwe copy in de bioscoop zie je natuurlijk zelden...
Maar draait ook nog twee keer in Rotterdam en vijf keer in Amsterdam.
Ik heb wel interesse in een Bergman-meeting, maar in het koninginnedagweekend kan ik niet en ik denk dat dat voor veel mensen geldt, een andere datum lijkt me praktischer.
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Belgen hebben niets met koninginnedag. Misschien moeten wij er een benelux meeting van maken, maar dan zonder lux 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Konningedag kan me inderdaad geen fluit schelen, maar ik ben jammerlijk al bezet dat weekend.
neo
-
- 15435 berichten
- 10038 stemmen
Maar draait ook nog twee keer in Rotterdam
Dan ga ik wel een een van die twee voorstellingen misschien, maar zeker niet naar veel verder in het land 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ik moet al heel veel kiezen omdat ik het financieel niet haal om alle Bergmans te zien in Eindhoven, dus vallen in ieder geval alle films die ik al gezien heb gewoon af en daar hoort deze ook bij