• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.899 films
  • 12.202 series
  • 33.970 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.957 gebruikers
  • 9.369.980 stemmen

MM Meetings

zoeken in:

kevin_vp

• 950 berichten
  • 0 stemmen

In de Fazantenstraat kan je gratis parkeren. Daarna wandel je over een fietsbrug (Améliebrug). op het einde van de straat sla je links af en wanneer je over de spoorwegen (onder betonnen brug) zijt geraakt stap je rechtdoor (volg de omleidingspijlen er zijn straatwerken aan de gang). Als je die levensgevaarlijke tocht hebt getrotseerd bereik je de Pathé. Daar ligt de lumière vlakbij aan de rivier, kun je onmogelijk missen. Tot binnenkort filmfanaten.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

JM is een beetje van de Bélon school. Zodra zo'n meet een keer in Utrecht of Amsterdam is, ben ik erbij als het enigszins kan.

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3565 stemmen

Laat je niet kennen John Milton, wat is nou Utrecht - Maastricht voor een man van jouw kaliber

Bélon

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

Donkerwoud schreef:

(quote)

Ik vrees dat ik me hierbij aansluit. We kunnen wel weer eens een MM-meeting in die contreien proberen!?

Op zich een goed plan. Voor mij een thuiswedstrijd en vast veel te kort dag maar ik ben denk ik wel a.s. donderdag 19 juli in KINO voor Robby Müller Tribute: Paris, Texas (1984) - Kino Rotterdam - kinorotterdam.nl

In EYE draait bijvoorbeeld een Van Warmerdam retrospectief/tentoonstelling:

Alex van Warmerdam - L’histoire kaputt | Tentoonstelling | EYE - eyefilm.nl

Maar voor bijvoorbeeld zo te zien vast iets erg fouts als The Happytime Murders (2018) ben ik ook wel te porren.

@ John Milton hou jij de filmagenda in Utrecht normaal gesproken een beetje bij?

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Laat ik 'Paris, Texas' echt al heel lang willen zien...

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Filmagenda Utrecht houd ik altijd bij, Bélon

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Aanstaande zondag meeting in Maastricht.

Rond 15.15 verzamelen voor bij Lumière. Om 15.45 Mektoub en rond 18.45 gaan we eten.

Aanmeldingen tot nu toe:

- Badalamenti

- fal

- kevin_vp

- Verhoeven

Mensen die met de trein willen komen. Geef even een seintje want ik kom ook met de trein.

En voor de auto-liefhebbers:

In de Fazantenstraat kan je gratis parkeren. Daarna wandel je over een fietsbrug (Améliebrug). op het einde van de straat sla je links af en wanneer je over de spoorwegen (onder betonnen brug) zijt geraakt stap je rechtdoor (volg de omleidingspijlen er zijn straatwerken aan de gang). Als je die levensgevaarlijke tocht hebt getrotseerd bereik je de Pathé. Daar ligt de lumière vlakbij aan de rivier, kun je onmogelijk missen. Tot binnenkort filmfanaten.

Querelle

• 6548 berichten
  • 4894 stemmen

Ik doe mee, ik kan het mooi combineren met een afspraak en een fietstochtje.

- Badalamenti

- fal

- kevin_vp

- Verhoeven

- Querelle

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Cool!

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Is er iemand in de omgeving van Rotterdam die ik kan porren voor één of enkele films op het Árab Film Festival (5-7 oktober)? Ik zou graag 'Sheikh Jackson' (2017), 'What Comes Around' (2018), 'Looking For Oum Khaltum' (2017) en/of 'Poisonous Roses' (2018) zien.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Had me leuk gekeken, maar dat is net mijn weekend dat ik moet werken. Raincheck.

tbouwh

• 5809 berichten
  • 5398 stemmen

Ik kan dat weekend ook niet. Wel sowieso Leiden en (minstens een dagje) IDFA en misschien PAFF.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Leiden en Paff hoop ik ook even langs te gaan!

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

Gisteren een heel ini mini MM meeting gehad! Het was heel leuk je te zien Film Pegasus bij mijn burlesque show ten voordele van de Zorgclowns en compagnie voor de warmste week! Bedankt voor je steun en erg leuk je te ontmoeten!

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 berichten
  • 5447 stemmen

Linn schreef:

Gisteren een heel ini mini MM meeting gehad! Het was heel leuk je te zien Film Pegasus bij mijn burlesque show ten voordele van de Zorgclowns en compagnie voor de warmste week! Bedankt voor je steun en erg leuk je te ontmoeten!

Het was een waar genoegen. Knappe show en leuk om jou en Onderhond eens in 't echt te ontmoeten.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 berichten
  • 5305 stemmen

ik zou het leuk vinden een keer wat mensen van MM te ontmoeten in mijn woonplaats Rotterdam! is er animo voor een keer een meeting? Ben nog nooit bij zo'n meeting geweest maar ik wil nu graag een keer wat mensen in het echt leren kennen. Zou daar animo voor zijn?

empirekees

• 1597 berichten
  • 2401 stemmen

BlueJudaskiss schreef:

ik zou het leuk vinden een keer wat mensen van MM te ontmoeten in mijn woonplaats Rotterdam! is er animo voor een keer een meeting? Ben nog nooit bij zo'n meeting geweest maar ik wil nu graag een keer wat mensen in het echt leren kennen. Zou daar animo voor zijn?

Ik woon in Rotterdam, en ben nog bij één van de eerste MM meetings geweest. Lijkt mij leuk omdat weer eens te doen.

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

In Den Haag draait Voyage of Time: The IMAX Experience in het Omniversum. Dat is een totaal andere versie dan die op MM staat. Zie bijvoorbeeld hier:

As we’ve details, ‘The IMAX Experience is sharper and cleaner, but it’s also a different beast. The grainy digital footage ‘A Life’s Journey’ is replaced in the IMAX version by cutaways of a young girl, standing in a field and pondering the beauties of nature. Despite what it sounds like, these scenes area more subtle and nuanced break compared to the more direct and inconsistent attempts in the longer version at making parallels between today's world and the yesteryear of earth's first inhabitants. They also deliver much-needed fluidity to Malick’s film from sequence to sequence.

Ik wil vrijdag 15 november om 13 uur gaan. Nog meer mensen die zin en tijd hebben?

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Gebruiker tbouwh geeft zondag 15 december een inleiding bij De Jeugd van Ivan in Filmhuis De Spiegel:

De gerestaureerde klassieker De Jeugd van Ivan wordt op zondagmiddag 15 december ingeleid door Tim Bouwhuis, freelance filmjournalist voor onder andere cine.nl, indebioscoop.com en filmmagie (Vlaanderen). Zijn persoonlijke website is timbouwhuis.nl. ‘’Ik heb grote bewondering voor filmmakers die de mens in hun werk voor een spiegel durven te plaatsen, en hem of haar mee durven te nemen in een hoogst persoonlijke zoektocht. Cinema was voor Andrei Tarkovsky een medium dat de ziel blootlegde. In zijn oeuvre gaat een diepe hang naar religieuze betekenis telkens samen met onze meest aardse vermogens: liefhebben, herinneren, twijfelen. Tarkovsky’s zoektocht ving in 1962 definitief aan met De Jeugd van Ivan. Ik ken weinig films die de absolute schoonheid van de kindertijd en het verlies van onschuld op zo’n treffende manier in beeld weten te vangen.
Wellicht een geschikt moment voor een meeting?

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Een meeting? Nooit verkeerd. De Lustrum Music meeting in Utrecht dit jaar vond ik zeer geslaagd. Op 15 december heb ik verder niks en het is trouwens ook weer lang geleden dat ik naar een filmmeeting geweest ben. Bovendien zijn films van Tarkovsky nooit verkeerd. Dus ik kom gewoon.

wibro

Ferdydurke

• 1353 berichten
  • 854 stemmen

Klinkt verleidelijk, Verhoeven, en leuk dat Tim een inleiding komt houden. Wel 'jammer' dat ik Ivan onlangs nog herzien heb.

En tja, vijf uur in de auto of zes uur in de trein, ik zie er toch wel tegenop. In de trein kan ik een boek meenemen natuurlijk: iets over 'tijd' of zo. Van Tarkovsky

Ik denk er nog even over na.

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Begrijp ik. Daarom is er een week eerder nog deze optie.

Ferdydurke

• 1353 berichten
  • 854 stemmen

Vandaag lukt niet, en volgende week familie-verplichtingen.

Er komt vast wel weer een andere gelegenheid

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Gisteravond met Redlop en The One Ring de moviemeter naam hooggehouden met een podiumplek

https://www.mupload.nl/img/f840qu9.jpg

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Je bent al vroeg kalend, kos

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik dacht namelijk dat het Co Stompe was.

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha, prima bos haar hier! wel steeds meer grijs!

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Op zondagmiddag 22 maart komt regisseur Bas Devos naar filmhuis De Spiegel toe om Violet en Hellhole te introduceren en naderhand met het publiek in gesprek te gaan. Unieke kans om zijn werk op het grote doek te zien. Voor bezoekers die beiden films willen zien kan ik een voordeelticket regelen.

misterwhite

• 4726 berichten
  • 656 stemmen

Malick schreef:

Op zondagmiddag 22 maart komt regisseur Bas Devos naar filmhuis De Spiegel toe om Violet en Hellhole te introduceren en naderhand met het publiek in gesprek te gaan. Unieke kans om zijn werk op het grote doek te zien. Voor bezoekers die beiden films willen zien kan ik een voordeelticket regelen.

Ik zal er zijn! Mooi gepland in mijn vrij weekend, good job!

Leuke oproep ook aan andere liefhebbers van slowcinema: een q&a met Bas Devos is erg de moeite waard. De beste man heeft een erg fijn enthousiasme en oprechtheid over zijn films. Zijn films zijn klein maar bevatten vaak interessante onderwerpen om toch even over stil te staan.

Laatst zeker ook genoten gehad van Ghost Tropic. Ben ook blij om Violet terug te zien op het grote scherm, stond al lang op te to see again lijst. En Hellhole nog niet gezien, maar zeker zin in.

Ik kijk er naar uit, hopelijk nog wat meer users van hier aanwezig voor de discussies na de film!

Myers91

• 37 berichten
  • 26 stemmen

In {De Site / Gebruikers / Film events/Bios-bezoekers}:

Hallo!

Aangezien ik in mijn vriendengroep weinig mensen heb die regelmatig film kijken of de bios/filmevents bezoeken zoek ik via deze weg een paar nieuwe mensen om te leren kennen die vaker naar events/bios gaan

woon zelf in zuid-Limburg/Parkstad

Bedankt !!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.