• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.913 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.959 gebruikers
  • 9.370.054 stemmen

MM Meetings

zoeken in:

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Volgende week woensdag een meeting op het IFFR (Rotterdam)! Komen jullie ook?

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Ik moet helaas gewoon werken tot 20 uur

Bélon

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Zijn er liefhebbers van hier die naar Limburg zouden afreizen voor een speciale voorstelling van Tran Anh Hung's Eternité? De film heeft vorig jaar eventjes in België gedraaid maar de Nederlandse distributeur heeft geen enkele plannen om hem hier uit te brengen. Bij interesse kan ik een DCP importeren.

Bijvoorbeeld 10 september om 14 uur in het filmhuis van Heerlen?!

-fal

• 2028 berichten
  • 2290 stemmen

Poeh, wel een eind<grin>

Gaaf! Wil ik niet missen.

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3565 stemmen

Malick schreef:

Bijvoorbeeld 10 september om 14 uur in het filmhuis van Heerlen?!

Is dat de enig mogelijke datum ? Het weekend ervoor of erna zou wel lukken........

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Andere optie is zondagmiddag 08 oktober.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Ik zet 10 september in mijn agenda!

Prinz

• 1085 berichten
  • 4221 stemmen

Aanwezig

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ik ben al jaren van plan om eens een meeting bij te wonen, maar de film lijkt me wel interessant.

Is wel ver weg deze keer (1u20 minuten heen rijden), maar ga proberen er te geraken

-fal

• 2028 berichten
  • 2290 stemmen

ik ben zeker van de partij.

Valak

• 626 berichten
  • 405 stemmen

Ik woon niet ver van Heerlen af, dus ik zou eventueel ook wel willen komen.

misterwhite

• 4726 berichten
  • 656 stemmen

Ik zal ook aanwezig zijn

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Er is sinds september iedere maand een meeting in Heerlen. Tot nu toe steeds tussen de tien en vijftien gebruikers aanwezig. Van te voren kennismaken / babbelen, daarna een bijzondere film kijken en naderhand wat warms eten. Treinkaartjes zijn redelijk goedkoop te krijgen. Bijvoorbeeld hier.

missl

• 3866 berichten
  • 5796 stemmen

Malick schreef:

Er is sinds september iedere maand een meeting in Heerlen. Tot nu toe steeds tussen de tien en vijftien gebruikers aanwezig. Van te voren kennismaken / babbelen, daarna een bijzondere film kijken en naderhand wat warms eten. Treinkaartjes zijn redelijk goedkoop te krijgen. Bijvoorbeeld hier.

Wat leuk dat jullie dit doen! Ik ben helaas niet in de buurt, anders was ik er ook bij.

Roel_

• 287 berichten
  • 2061 stemmen

Malick schreef:

Wanneer is de volgend meeting?

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Zondagmiddag 25 maart. Binnenkort meer details.

Roel_

• 287 berichten
  • 2061 stemmen

Malick schreef:

Zondagmiddag 25 maart. Binnenkort meer details.

Heb ik de details gemist misschien?

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Zijn er mensen die volgende week zondag zin en tijd hebben om Mektoub van Abdellatif Kechiche te gaan zien in Maastricht? Met van te voren of erna wat eten - ligt een beetje aan de planning van de film. Er zijn plekken waar je gratis kunt parkeren en als je met de trein komt is het ongeveer 20 minuten lopen.

mjk87 (moderator films)

• 14514 berichten
  • 4510 stemmen

Pff Maastricht is me echt te ver, zeker op zondag, ook al is het idee leuk (en die film me bijzonder interessant lijkt). Als het nu eens Utrecht, Amsterdam of desnoods Rotterdam is lijkt me het best leuk zo'n meeting.

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Je moet er wat voor over hebben?

Bélon

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

mjk87 schreef:

Pff Maastricht is me echt te ver, zeker op zondag, ook al is het idee leuk (en die film me bijzonder interessant lijkt). Als het nu eens Utrecht, Amsterdam of desnoods Rotterdam is lijkt me het best leuk zo'n meeting.

Dit ja. Met name Utrecht lijkt mij handig vanwege de centrale ligging.

Maastricht o.i.d. -zoals Heerlen - zou ik pas weer overwegen bij een uniek evenement of zo en niet bij een algemene release als Mektoub.

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3565 stemmen

Malick schreef:

Zijn er mensen die volgende week zondag zin en tijd hebben om Mektoub van Abdellatif Kechiche te gaan zien in Maastricht? Met van te voren of erna wat eten - ligt een beetje aan de planning van de film. Er zijn plekken waar je gratis kunt parkeren en als je met de trein komt is het ongeveer 20 minuten lopen.

Zie ik wel zitten

-fal

• 2028 berichten
  • 2290 stemmen

Ik heb daar wel een flinke reis naar M'tricht voor over.

kevin_vp

• 950 berichten
  • 0 stemmen

Ik zal ook aanwezig zijn op deze prettige film-georiënteerde bijeenkomst.

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Jongens, zondag om 15.45 draait Mektoub in de grote zaal en dan zouden we rond 19 uur iets kunnen gaan eten. Wellicht doe ik daarvoor nog The Place. Voel je niet verplicht om die ook te gaan zien.

Gebruiker kevin_vp kent verschillende gratis parkeerplaatsen. Even een PM naar hem sturen want parkeren in Maastricht is best wel duur.

Akkoord?

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3565 stemmen

Voor The Place ga ik voorlopig passen......

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

mjk87 schreef:

Ik vrees dat ik me hierbij aansluit. We kunnen wel weer eens een MM-meeting in die contreien proberen!?

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.