• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.966 gebruikers
  • 9.370.161 stemmen

MM Meetings

zoeken in:

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Hmmm, ja dan houdt het ook voor mij op, als de grunt ook niet meer kan. Maar nice, ik zou ook nóg wel een vakantie lusten. Goede reden heiligdom goedgekeurd!

Ja dat had idd wel gekund Verhoeven, met zoveel tussentijd. Aber arbeit. En aangezien zondag een 100% toeslag heeft, wil ik die niet missen. 4K oled tv's zijn duur.

En ik vind het eigenlijk ook wel zo leuk als de Grunt, Donkerwoud en Zwolle óók mee kunnen, en dat gaat nu niet.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

John Milton schreef:

Dan blijft er weinig over de grunt en mikey ?

ik ga dan op vloerparket jacht.

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

John Milton schreef:

ik zou ook nóg wel een vakantie lusten.

enkele reis ...

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Rub it in, why don't you

Bélon

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

Malick schreef:

(quote)
Aquarius om 10.45 en La Helada Negra om 15.45. Genoeg tijd tussen de films door en daarna kunnen we altijd nog iets gaan eten. Ziek melden kan altijd nog.

Leuk plan. Toevallig ga ik -natuurlijk- de avond ervoor naar Aquarius

Over Rotterdam gesproken: er komt half september een nieuwe bioscoop daar: https://kinorotterdam.nl/ misschien wel een leuk idee om die "in te wijden" met een paar MM'ers?

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Hoop die volgend jaar tijdens het IFFR te herontdekken.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Aardig idee bélon, klinkt goed. Ik ken een van die jongens een beetje van de Cineville filmquiz en ben wel benieuwd!

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Malick schreef:

De zondag erna ben ik wellicht in Rotterdam voor het Latijns-Amerikaans Filmfestival. Draaien twee films die ik graag wil zien en geen Nederlandse release krijgen. Wellicht is dat een idee?

Ontzettend leuk, maar ik ben net die dag anderszins bezet. Maar soortgelijke screenings in de regio Randstad zijn wat mij betreft super.

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Bélon schreef:

(quote)

Leuk plan. Toevallig ga ik -natuurlijk- de avond ervoor naar Aquarius

Over Rotterdam gesproken: er komt half september een nieuwe bioscoop daar: https://kinorotterdam.nl/ misschien wel een leuk idee om die "in te wijden" met een paar MM'ers?

Ook een leuk plan, en makkelijk realiseerbaar. Dan kun je wat meer schuiven dan met vaste dagen.

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Ik heb het met Bélon erover om een 'minimeeting' te organiseren rond Brimstone. In de Randstad welteverstaan (liefst Rotterdam, maar ik sta zelf open voor Den Haag, Amsterdam en Utrecht) Biertje en een betaalbare avondmaaltijd erbij.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Amsterdam en Utrecht zouden voor mij het makkelijkst zijn, rotterdam is ook wel te doen.

Bélon

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

Rotterdam zullen anderen vermoedelijk wel heengaan ivm IFFR dus Utrecht is misschien leuk voor Brimstone (lekker centraal iig).

Denk dat het tzt ook wel handig is te kijken in welke bioscopen hij gaat draaien, 'n beetje groot scherm heeft wel mijn voorkeur.

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Wat zijn mooie/gave zalen in Utrecht?

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Donkerwoud schreef:

Wat zijn mooie/gave zalen in Utrecht?

Catharijne ..

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Technisch gezien zou dat cinemec zijn, maar qua gezelligheid een van de filmhuisjes. Maar hij moet natuurlijk ook draaien he? Ik betwijfel eerlijk gezegd of de release dusdanig groot is, dat we kunnen kiezen

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Nijmegen!

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Ik heb ooit in Nijmegen een paar keer een MusicMeter Meeting georganiseerd. Die waren best geslaagd, mede ook uiteraard door de gezellige kroegen in die stad. Een MovieMeter Meeting moet daarom ook best kunnen. Ooit naar drie van die meetings geweest. Twee in Utrecht en één in Rotterdam. Waren ook best geslaagd maar helaas komen de laatste jaren die meetings helemaal niet meer van de grond. Hoe zou dat toch komen?

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Is er al wat bekend over de premièredata rond Brimstone? (in Utrecht)

Bélon

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

Donkerwoud

Brimstone | Springhaver

Brimstone | Louis Hartlooper Complex

Waarschijnlijk dezelfde organisatie aan de layout van de sites te zien. Misschien kan John Milton toelichten wat de beste bioscoop is (en/of beste zaal) ?

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Dat zal LHC zijn, Springhaver is charming, maar behoorlijk oudbakken. Helemaal als ze hem in het minizaaltje programmeren. Maar ook LHC heeft een paar kleine zaaltjes, dus dan zouden we even goed moeten kijken welke zaal hij draait. Ik hoop zaal 1!

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

wibro schreef:

maar helaas komen de laatste jaren die meetings helemaal niet meer van de grond. Hoe zou dat toch komen?

Een jaar of 6 geleden ging het inderdaad veel minder moeizaam. Maar ik kan mij sowieso voorstellen dat sommige mensen het toch een beetje eng/spannend vinden. Van veilig achter de computer naar daadwerkelijk mensen ontmoeten welke je eigenlijk niet kent en dan ook nog in je uppie naar zo'n meeting. Plus 99% lijkt een te drukke agenda te hebben en is alleen bereid te komen wanneer ze echt niets anders te doen hebben. En stel iemand kan en er wordt een datum geprikt voor bijv. 14 januari, maar op 12 januari krijgt diegene ineens een uitnodiging voor een feestje van een vriend of vriendin.. Ja, dan kiezen de meeste toch voor dat feestje. Een MMM staat sowieso zeer laag op de prioriteitenlijst bij de meeste mensen. (denk ik)

Mij lijkt het nog steeds leuk, maar omdat het steeds niet doorgaat, word ook ik steeds minder enthousiast. Vanaf 5 a 6 mensen vind ik het de moeite. En bij meer dan 10 vind ik het eigenlijk al te druk. Ja, ik heb beide varianten ervaren.

En veel mensen vinden de film het belangrijkste lijkt wel. Maar zelf vind ik altijd het ouwehoeren over films in de kroeg met een drankje het leukste. Ik kan me nog herinneren dat we zaten te eten en iemand voorstelde om iedereen een vraag te stellen. Bijvoorbeeld: met welk filmpersonage kun jij jezelf vergelijken en waarom.. En vervolgens mag iemand anders een nieuwe vraag bedenken. Ja, ik hou daar wel van..

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Ik stel voor dat we even de exacte premièrebevestiging (voor LHC) afwachten - misschien wat tijd ertussen i.v.m. drukte als hij net uitkomt- en dan een klein program samenstellen met diner, pilsje en een vroege screening. Ook dat mensen op andere momenten nog aan kunnen sluiten.

Misschien een idee om andere meter-sites erbij te betrekken?

Bélon

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

Brimstone gaat hier in R'dam sowieso in Kino & Cinerama draaien -en misschien wel in Cinerama 1 en Kino 1 dat zijn wel fraaie zalen- maar voor de gezelligheid wil ik best een dagje op "film-verkansie in Utreg" mijn oude studentenstad

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Ik heb Boek-, TV- en Gamesmeter betrokken bij de gezelligheid.

Bélon

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

Brimstone - Kino Rotterdam - kinorotterdam.nl

Voorpremière met Martin Koolhoven: 07/01/2017 -> dat klinkt -voor mij- wel erg aanlokkelijk

(Maar misschien komt hij ook wel in Utrecht ?)

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Ik prefereer natuurlijk Utrecht, maar het is doable, als zo besloten wordt. Staat ovcerigens niet de aanvang bij en hoelaat het afgelopen is. Ik moet wel met de trein nog thuis kunnen komen sowieso

Bélon

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

Aanvangstijd : 19.00

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Verspreid ik net de boodschap dat we naar Utrecht gaan *zucht* Maar op zich komt Rotterdam me stiekem beter uit en het is een vette deal om meteen Koolhoven erbij te hebben. Ik laat het even open staan m.b.t. of er animo gaat zijn voor Utrecht, maar in principe sta ik zelf voor allebei open.

Bélon

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

Het komt niet zo heel vaak voor dat een Nederlandse regisseur misschien wel een geweldige (cult) film heeft geschoten *even afkloppen* en aanwezig is voor praatje en Q & A etc. dus de meerwaarde lijkt mij best groot in dit geval.

Maar er staat nog niets vast: misschien komt hij ook wel naar Utrecht, ik heb het even gevraagd iig:

Martin Koolhoven

Bélon

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

Het is dus Utrecht geworden en wel donderdag 12 januari om 18:30.

Donkerwoud, John Milton en ik zijn iig van de partij. Als iemand zich nog wil aansluiten dan zijn er nog enkele kaarten -17 op dit moment- beschikbaar.

NFF x LHC: Premiere Brimstone | Louis Hartlooper Complex

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.