• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.932 acteurs
  • 198.970 gebruikers
  • 9.370.274 stemmen

MM Meetings

zoeken in:

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1725 stemmen

Donkerwoud schreef:

Nee, een echte meeting heeft Verhoeven, jij bent een leuke extra (6)

Nee hoor, maar het is sowieso leuk om onder mensen te zijn die meer films kunnen waarderen dan alleen blockbuster-materiaal.

Idem, Nederland is ook niet echt haalbaar. Zelfs het oosten van vlaanderen is niet haalbaar voor mij bij laat-avond cinémabezoeken.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Ik sta wel open voor keer Gent hoor, maar ik weet niet hoeveel Hollanders die trip willen maken. Voor de komende meet heeft vooralsnog Randstad nog steeds mijn voorkeur. Maar mits men tot Eindhoven besluit, kan ik daar ook wel mee leven hoor.

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Malick schreef:

De dertiende anders? Stad wel akkoord?

Sorry voor verlaat bericht, net pas terug thuis. Is de 20e ook in orde? Eindhoven vind ik wel leuk voor keertje, nog nooit geweest. Liefst dan wel wat vroeger afspreken i.v.m. reistijd en terug moeten naar Den Haag.

TornadoEF5 Toevallig heeft net een vriend een promotieplek in Gent gekregen, dus de kans bestaat dat ik er wel eens een weekendje heenga. Gaat alleen niet op de korte termijn zijn. Als we die ruim van tevoren inplannen, sta ik er zeker óók voor open.

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Alles later dan de dertiende kan ik helaas niet meer.

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Ah ja, dan schikt de 13e ook wel. Kan de afspraak die dag nog verplaatsen.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Moet mij ook lukken, maar zal het even echt gaan bekijken. De agenda is normaal grotendeels de taak van mijn wederhelft, maar volgens mij heb ik niets.

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Datum: 13 augustus

Tijdstip: 10.30

Activiteiten: bioscoopje, winkelen, eten, ouwehoeren, etcetera.

Deelnemers:

- Verhoeven

- Donkerwoud

- John Milton

Minimale opkomst is tien deelnemers. Voor minder doe ik het niet.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Is dit op basis van open inschrijving of moet ik eerst door de ballotagecommissie? In beide gevallen: lijkt me een leuke aftrap van m'n vakantie!

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Open inschrijving en iedereen is welkom.

Deelnemers:

- Verhoeven

- Donkerwoud

- John Milton

- Zwolle84

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

10.30u!!

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Daar moest ik ook wel even bij slikken, vooral omdat het helemaal in Eindhoven is.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

Helaas niet slechts de trein naar Roosendaal

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Uurtje later beginnen? Zeg het maar.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

Ja,naar welke film gaan jullie? Finding Dory NL dubs?

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

I don't know. Laat ik aan jullie over.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Sorry, ik sla deze toch af. Had even niet door hoe duur de NS tegenwoordig is op zulke afstanden.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Een NS dagkaart van 14,95 zou dat kostenaspect oplossen, maar daarmee kun je niet in de spits reizen. Wat ook uitkomst zou kunnen bieden: Ik heb zelf een daluren voordeelkaart, en ik kan daarop ook mensen meenemen met 40% samenreiskorting. Dat scheelt een hoop.

Ik zou vanaf 09.37 uur vanaf Utrecht kunnen vertrekken, dan komen we 10.26 uur aan in Eindhoven. Utrecht Eindhoven is maar €8.60. Maar je kunt ook overwegen die dagkaart te kopen voor 14,95 en na 8.55 uur te reizen.

Iets later kan ook, als ik 09.53 uur uur vertrek vanaf Utrecht, kan ik bij de reis aansluiten die ik vermoed die de Grunt neemt, als hij een dagkaart koopt en net na negenen uit Den Haag vertrekt. Jij moet echt uit Zwolle komen, Zwolle84? Dan zou je deze heenreis kunnen doen. Mits je na 18.30 pas weer vertrekt uit Eindhoven (of voor 16 uur als we onuitstaanbaar nasty blijken ) dan kun je voor 14,95 klaar zijn met die Blokker Kaart.

Zo. Now I need more coffee....

P.s. Wat de aanvang betreft, ik zit bijna iedere dag om 7 uur 's ochtends al in de trein. Thermos verse espresso, iPadje... Dat went snel

P.p.s. NL dubs kan, maar dan moeten jullie wel dit bij me doen!

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

Verhoeven: zet me even op "onder voorbehoud", maar ik zet m wel even in mijn agenda. Hopelijk lukt het. Aangezien Eindhoven voor mij net iets verder is stel ik wel voor 11.00 uur.

Verder vind ik wel dat jij als organisatie in ieder geval met een voorstel moet komen voor bios + diner, maar wacht eerst maar af of je die 10+ sowieso wel bij elkaar krijgt.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Dank voor het meedenken, maar ik haak een andere keer aan, als het iets centraler in het land is.

synec

• 752 berichten
  • 439 stemmen

Moest er ooit eens een meeting in België plaatsvinden, let me know

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Thanks, dat scheelt echt een hoop. Suffe Sjonnie hier zou gewoon het volle pond voor de heen- en terugreis hebben neergeteld.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

I zeg de Grunt, maar ik bedoelde jou Donkerwoud, idd. Grunt woont sowieso al dichter bij Nijmegen dan wij! Jammer Zwolle, graag een andere keer dan!

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Are we still on, btw? Everyone?

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Wegens tegenvallende interesse pas ik.

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Tsja, dat afzeggen inderdaad wel een beetje een trend hier.

Maar...ik hou hoop, laatst met Bélon was ontzettend gezellig, dus mocht er animo zijn voor (mini-) meetings in de omgeving Den Haag/Rotterdam*, dan hou ik me nog steeds aanbevolen. Dan niet dit weekend (had zelf óók afgezegd wegens plotseling privéding)

*Amsterdam/Utrecht ook goed

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

De zondag erna ben ik wellicht in Rotterdam voor het Latijns-Amerikaans Filmfestival. Draaien twee films die ik graag wil zien en geen Nederlandse release krijgen. Wellicht is dat een idee?

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Dan blijft er weinig over de grunt en mikey en Inland Rabbit.

We zouden het alsnog door kunnen laten gaan, maar dan in Utrecht of A'dam? Is voor ons allemaal wel dichterbij.

Any thoughts? Ik zou 4 man nog steeds de moeite vinden hoor om te borrelen, eten en/of filmpje te pakken!

Zondag erna moet ik werken, dus dat lukt niet. Maar met twee films op een filmfestival blijft er sowieso niet zoveel meet tijd over dan, toch?

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

JM ik stond onder voorbehoud ingeroosterd, maar ik vertrek as. zaterdag op vakantie; ga de Elfstedentocht fietsen

Misschien een idee om met zijn allen een keer naar zo'n cult night te gaan van Koolhoven, misschien kunnen we dan 's middags een bezoekje brengen aan dit heiligdom.

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

John Milton schreef:

Zondag erna moet ik werken, dus dat lukt niet. Maar met twee films op een filmfestival blijft er sowieso niet zoveel meet tijd over dan, toch?

Aquarius om 10.45 en La Helada Negra om 15.45. Genoeg tijd tussen de films door en daarna kunnen we altijd nog iets gaan eten. Ziek melden kan altijd nog.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.