• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.977 gebruikers
  • 9.370.453 stemmen

MM Meetings

zoeken in:

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

mikey schreef:

Ja niethie mag niet mee!

Ik wist niet dat je met dat regenboog ijsje van je ook steken onder water gaf.

Nee maar Donkerwoud ik vind het een leuk plan. Al duurt het altijd weken voor je enige animo hebt, helaas...

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Ohhhh damn, ik dacht dat het een mannetje in pak was -__-

Q Jones

• 3524 berichten
  • 2880 stemmen

I'm in. Utrecht is lekker centraal en voor iedereen goed te bereiken toch, of zeg ik nu iets raars

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Vooralsnog hadden we dit bedacht, maar als jij leuke filmscreenings oid in Utrecht weet...ik sta er voor open.

Cinema Egzotik - 15 juli (20.00)

Het enige wat onhandig is, is dat het dan op een vrijdag valt i.v.m. werkend volk. Maar ik doe toch een voorstel. Als we dan om 17.30/18.00 afspreken op Amsterdam Centraal; daar dan met een (kleine) groep uit eten gaan alcohol tanken en ons psychisch voorbereiden op de screening. Dan kunnen anderen zich rond 19.30 aansluiten bij de vroege vogels. Weet iemand trouwens hoe drukbezocht dit is i.v.m. vooraf reserveren?

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Ik wil wel mee!

Maar 15 juli land ik 17.45 uur juist net weer in NL (als het gaat zoals gepland), terugkomend van vakantie.

'Nou dan ben je al mooi in Amsterdam, toch?' - Nèèèèèh, dat is niet ideaal

Maar is het niet handiger sowieso ivm op elkaar afstemmen en evt vrij regelen om een datum iets verder weg te pakken?

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Ben dan ook nog op vakantie. Dacht zelf aan de eerste zaterdag van augustus. En dan in plaats van de randstad eens Eindhoven aandoen. Fijne bioscopen op loopafstand, verschillende eetgelegenheden en nog een MM waar je goed kunt winkelen. Wat wil je nog meer?

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Dan doen we het inderdaad later. Ook omdat het nu inderdaad relatief kortdag is. En geen Verhoeven/John Milton is een beetje gaar.

Al sta ik nog steeds open om 15 juli naar Cinema Egzotik te gaan; eens moet de eerste keer Eye zijn.

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Donkerwoud schreef:

Al sta ik nog steeds open om 15 juli naar Cinema Egzotik te gaan; eens moet de eerste keer Eye zijn.

Durf je niet alleen te gaan?

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Oh jawel hoor. Alleen hadden we die er eerder al ingegooid. Was al enige animo voor.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

Ik ga sowieso naar die double bill

Bélon

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

Weet iemand of de Cineville pas ook geldig is voor zo'n programma?

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Jup. Ik ben daarmee naar de James Cameron Egzotik geweest dit jaar

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Bij deze. Dan kom ik ook.

Bélon

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

John Milton schreef:

Jup. Ik ben daarmee naar de James Cameron Egzotik geweest dit jaar

Top, bedankt! Je kunt zelfs via internet reserveren via de Eye site (ik wacht nog op bevestiging door een "echt mens" waarschijnlijk)

Bélon

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

Mijn reservering is voor Cinema Egzotik op 15 juli is bevestigd

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Yup. Same here.

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Iedereen nog cool hiermee? En mogelijk dus ruimte voor nieuwe mensen om aan te sluiten.

Cinema Egzotik - 15 juli (20.00) Als we dan om 17.30/18.00 afspreken op Amsterdam Centraal; daar dan met een (kleine) groep uit eten gaan alcohol tanken en ons psychisch voorbereiden op de screening. Dan kunnen anderen zich rond 19.30 aansluiten bij de vroege vogels.

Bélon

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben dan wel in de buurt: ben wel te porren voor een snelle hap eten rond 18:00 en rond 19:00 de veerpont naar EYE pakken, en daar dan nog een drankje te doen voor aanvang. Alleen een drankje vooraf bij EYE doen kan ook.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

In gedachte ben ik erbij, nu met al mijn vakantiebagage eventjes gestrand op Duivendrecht. Maar veel te bepakt en afgepeigerd om langs te droppen!

Have fun en tot binnenkort hopelijk...

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

Iemand die eens wilt meeten in Belgie? Kortrijk/Gent?

http://www.studioskoop.be/

budascoop

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

op termijn zeker! Maar eerst de komende Randstad meet maar eens

Bélon

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

Er is iig een MM Meeting* geweest dit jaar: Donkerwoud & ik zijn vrijdag in EYE geweest

Die locatie overtref je bijna niet meer, ik denk dat dit de beste locatie voor arthouse/cult is van Nederland. Het hele arriveren per veerpont verhoogt natuurlijk de cult status. Vier speciaal bieren van de tap helpen ook mee. Was top dus

(*Ok het was meer een MMMM waar de eerste M voor minimalistisch staat )

PS 1: het komt voor mij erg gunstig uit maar is Rotterdam geen goede plaats voor een meeting als ook Vlamingen willen komen, volgens mij ben je vanuit Antwerpen per trein in een uur in R'dam namelijk?

PS 2: Utrecht is uiteraard een goede middle-of-the-road locatie voor heel Nederland

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Minimeeting, maxiplezier! Erg gezellige avond gehad, en het is zeker voor herhaling vatbaar in de nabije toekomst. Vrees dat Vlaanderen voor mij onpraktisch is. Al sluit ik het niet meteen helemaal uit.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Nabij klinkt goed. De narcissus in mij, vindt stiekem dat het niet echt telt als ik er niet bij was. ;p

Lulkoek natuurlijk, maar ik zou het erg leuk vinden.

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Nee, een echte meeting heeft Verhoeven, jij bent een leuke extra (6)

Nee hoor, maar het is sowieso leuk om onder mensen te zijn die meer films kunnen waarderen dan alleen blockbuster-materiaal.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Malick schreef:

Ben dan ook nog op vakantie. Dacht zelf aan de eerste zaterdag van augustus. En dan in plaats van de randstad eens Eindhoven aandoen. Fijne bioscopen op loopafstand, verschillende eetgelegenheden en nog een MM waar je goed kunt winkelen. Wat wil je nog meer?

Wat dachten jullie van zaterdag 06 augustus? Wie heeft zin en tijd?

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Verjaardag moeder. Dat gaat 'm niet worden.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Ik kan in principe de meeste zaterdagen wel, maar vind het wel leuk als Donkerwoud er ook bij kan zijn. Other suggestions?

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

De dertiende anders? Stad wel akkoord?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.