- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
niethie
-
- 7319 berichten
- 7240 stemmen

Nee maar Donkerwoud ik vind het een leuk plan. Al duurt het altijd weken voor je enige animo hebt, helaas...
Donkerwoud
-
- 8660 berichten
- 3940 stemmen
Ohhhh damn, ik dacht dat het een mannetje in pak was -__-
Q Jones
-
- 3524 berichten
- 2880 stemmen
I'm in. Utrecht is lekker centraal en voor iedereen goed te bereiken toch, of zeg ik nu iets raars
Donkerwoud
-
- 8660 berichten
- 3940 stemmen
Vooralsnog hadden we dit bedacht, maar als jij leuke filmscreenings oid in Utrecht weet...ik sta er voor open.
Cinema Egzotik - 15 juli (20.00)
Het enige wat onhandig is, is dat het dan op een vrijdag valt i.v.m. werkend volk. Maar ik doe toch een voorstel. Als we dan om 17.30/18.00 afspreken op Amsterdam Centraal; daar dan met een (kleine) groep uit eten gaan alcohol tanken en ons psychisch voorbereiden op de screening. Dan kunnen anderen zich rond 19.30 aansluiten bij de vroege vogels. Weet iemand trouwens hoe drukbezocht dit is i.v.m. vooraf reserveren?
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Ik wil wel mee! 
Maar 15 juli land ik 17.45 uur juist net weer in NL (als het gaat zoals gepland), terugkomend van vakantie.
'Nou dan ben je al mooi in Amsterdam, toch?' - Nèèèèèh, dat is niet ideaal 
Maar is het niet handiger sowieso ivm op elkaar afstemmen en evt vrij regelen om een datum iets verder weg te pakken?
Malick
-
- 9142 berichten
- 640 stemmen
Ben dan ook nog op vakantie. Dacht zelf aan de eerste zaterdag van augustus. En dan in plaats van de randstad eens Eindhoven aandoen. Fijne bioscopen op loopafstand, verschillende eetgelegenheden en nog een MM waar je goed kunt winkelen. Wat wil je nog meer? 
Donkerwoud
-
- 8660 berichten
- 3940 stemmen
Dan doen we het inderdaad later. Ook omdat het nu inderdaad relatief kortdag is. En geen Verhoeven/John Milton is een beetje gaar.
Al sta ik nog steeds open om 15 juli naar Cinema Egzotik te gaan; eens moet de eerste keer Eye zijn.
Malick
-
- 9142 berichten
- 640 stemmen
Al sta ik nog steeds open om 15 juli naar Cinema Egzotik te gaan; eens moet de eerste keer Eye zijn.
Donkerwoud
-
- 8660 berichten
- 3940 stemmen
Oh jawel hoor. Alleen hadden we die er eerder al ingegooid. Was al enige animo voor.
Bélon
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Weet iemand of de Cineville pas ook geldig is voor zo'n programma?
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Jup. Ik ben daarmee naar de James Cameron Egzotik geweest dit jaar
Bélon
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Jup. Ik ben daarmee naar de James Cameron Egzotik geweest dit jaar
Top, bedankt! Je kunt zelfs via internet reserveren via de Eye site
(ik wacht nog op bevestiging door een "echt mens" waarschijnlijk)
Bélon
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Mijn reservering is voor Cinema Egzotik op 15 juli is bevestigd 
Donkerwoud
-
- 8660 berichten
- 3940 stemmen
Iedereen nog cool hiermee? En mogelijk dus ruimte voor nieuwe mensen om aan te sluiten.
Cinema Egzotik - 15 juli (20.00) Als we dan om 17.30/18.00 afspreken op Amsterdam Centraal; daar dan met een (kleine) groep uit eten gaan alcohol tanken en ons psychisch voorbereiden op de screening. Dan kunnen anderen zich rond 19.30 aansluiten bij de vroege vogels.
Bélon
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Ik ben dan wel in de buurt: ben wel te porren voor een snelle hap eten rond 18:00 en rond 19:00 de veerpont naar EYE pakken, en daar dan nog een drankje te doen voor aanvang. Alleen een drankje vooraf bij EYE doen kan ook.
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
In gedachte ben ik erbij, nu met al mijn vakantiebagage eventjes gestrand op Duivendrecht. Maar veel te bepakt en afgepeigerd om langs te droppen!
Have fun en tot binnenkort hopelijk...
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
op termijn zeker! Maar eerst de komende Randstad meet maar eens 
Bélon
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Er is iig een MM Meeting* geweest dit jaar: Donkerwoud & ik zijn vrijdag in EYE geweest 
Die locatie overtref je bijna niet meer, ik denk dat dit de beste locatie voor arthouse/cult is van Nederland. Het hele arriveren per veerpont verhoogt natuurlijk de cult status. Vier speciaal bieren van de tap helpen ook mee. Was top dus 
(*Ok het was meer een MMMM waar de eerste M voor minimalistisch staat
)
PS 1: het komt voor mij erg gunstig uit maar is Rotterdam geen goede plaats voor een meeting als ook Vlamingen willen komen, volgens mij ben je vanuit Antwerpen per trein in een uur in R'dam namelijk?
PS 2: Utrecht is uiteraard een goede middle-of-the-road locatie voor heel Nederland
Donkerwoud
-
- 8660 berichten
- 3940 stemmen
Minimeeting, maxiplezier! Erg gezellige avond gehad, en het is zeker voor herhaling vatbaar in de nabije toekomst. Vrees dat Vlaanderen voor mij onpraktisch is. Al sluit ik het niet meteen helemaal uit.
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Nabij klinkt goed. De narcissus in mij, vindt stiekem dat het niet echt telt als ik er niet bij was. ;p
Lulkoek natuurlijk, maar ik zou het erg leuk vinden. 
Donkerwoud
-
- 8660 berichten
- 3940 stemmen
Nee, een echte meeting heeft Verhoeven, jij bent een leuke extra (6)
Nee hoor, maar het is sowieso leuk om onder mensen te zijn die meer films kunnen waarderen dan alleen blockbuster-materiaal.
Malick
-
- 9142 berichten
- 640 stemmen
Ben dan ook nog op vakantie. Dacht zelf aan de eerste zaterdag van augustus. En dan in plaats van de randstad eens Eindhoven aandoen. Fijne bioscopen op loopafstand, verschillende eetgelegenheden en nog een MM waar je goed kunt winkelen. Wat wil je nog meer?
Donkerwoud
-
- 8660 berichten
- 3940 stemmen
Verjaardag moeder. Dat gaat 'm niet worden.
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Ik kan in principe de meeste zaterdagen wel, maar vind het wel leuk als Donkerwoud er ook bij kan zijn. Other suggestions?