• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.953 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.983 gebruikers
  • 9.370.755 stemmen

MM Meetings

zoeken in:

stfuympos

• 13359 berichten
  • 731 stemmen

En was het gezellig?

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 berichten
  • 5447 stemmen

Ik vond het wel jammer dat ik er zaterdag niet bij kon zijn. Maar helaas door persoonlijk omstandigheden verhinderd. Het zou al moeten lukken als ik weer niet kan op 8 november. Blijft aangekruist in mijn agenda en hopelijk snel tot dan!

kimberlyVD

• 5946 berichten
  • 1567 stemmen

Volgens mij is het niet doorgegaan... Ik kon jammer genoeg uiteindelijk ook niet aanwezig zijn.

8 november blijft bij mij ook zeker aangekruist! Tis wel afwachten wanneer ik op m'n nieuwe werk zal mogen beginnen en of ik dat weekend zal moeten werken of niet. Dus 100% zekerheid kan ik nog niet geven.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Volgens mij is het idd niet doorgegaan. Ik kreeg geen reactie van kimberly en sinterklaas dus ben ik ook gewoon thuisgebleven (hoewel ik wel kon maar maar wilde daar niet alleen staan). Sinterklaas zal ook wel niet zijn geweest neem ik aan. Ik zal zien of het mij op 8 november lukt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lekker geregeld weer

kimberlyVD

• 5946 berichten
  • 1567 stemmen

Mja, het lijkt niet echt te lukken op deze manier... Jammer maar ergens wel begrijpelijk.

Mensen hebben nog een leven buiten moviemeter natuurlijk.

Maar vooruit, hopen dat 8 november nu echt eens lukt!

• 31144 berichten
  • 5447 stemmen

Ongelukkig samenloop van omstandigheden. Komt 8 november ongetwijfeld goed.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 berichten
  • 2790 stemmen

Film Pegasus schreef:

Komt 8 november ongetwijfeld goed.

Ik betwijfel het maar laten we positief blijven

kimberlyVD

• 5946 berichten
  • 1567 stemmen

jarno1975 schreef:

(quote)

Ik betwijfel het maar laten we positief blijven

Met die ingesteldheid gaat het zeker niet goed komen, dat is waar jarno1975.

Kom je ook trouwens...?

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

Met het gevaar mijn geloofwaardigheid in twijfel te trekken maar door omstandigheden gaat het mij dit jaar niet meer lukken een meeting bij te wonen, sorry!

Hoop niet dat ik hiermee roet in het eten gooi voor de overige kandidaten want wat zou het leuk zijn als er nu eindelijk weer eens eentje kwam. Damn mensen, ik was bij de laatste en die is al van 2011. Er zitten hier zoveel mensen op de site en ik snap niet waarom er niet meer animo voor is. Als ik dan zie dat er in 2006 bijna 30 mensen (inclusief mods) bij de Zwartboek-premiere waren. Vervlogen tijden?

Dying Rose

• 1315 berichten
  • 3417 stemmen

Ik wil wel is afkomen, maar heb het momenteel druk, dus heb de afgesproken data maar zien passeren.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Morgen ist 8 november en niemand die (alweer) blijkbaar kan aan de stilte hier te zien.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 berichten
  • 2790 stemmen

kimberlyVD schreef:

(quote)

Met die ingesteldheid gaat het zeker niet goed komen, dat is waar jarno1975.

Kom je ook trouwens...?

Als het een keer door zou gaan wel. Hoe was het van het weekend?

kimberlyVD

• 5946 berichten
  • 1567 stemmen

Mijn weekend was top, bedankt.

Hoe het was voor de andere mm'ers weet ik jammer genoeg niet...

Jaja, je had spijtig genoeg gelijk.

• 31144 berichten
  • 5447 stemmen

We hebben de fout gemaakt om niet meteen iets af te spreken. Nu heeft iedereen op de rest gewacht en kwam er uiteindelijk niets van. Maar ik denk dat de wil er nog altijd is. Nu nog geluk hebben met een datum en dan hopen dat we direct iets vastleggen.

kimberlyVD

• 5946 berichten
  • 1567 stemmen

Mja van uitstel komt afstel is hier zeker van toepassing geweest...

Maar inderdaad, nog dagen genoeg hé.

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Nog mensen interesse in een meeting in Rotterdam? Meld je dan hier aan!

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

kimberlyVD schreef:

Mja van uitstel komt afstel is hier zeker van toepassing geweest...

Maar inderdaad, nog dagen genoeg hé.

En nu heeft iedereen het druk druk druk...

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Zijn er mensen die dit jaar meewillen naar de openingsfilm van het IFFR? Het is op 27 januari en de voorverkoop is vorige week begonnen. Gebruikers Starbright Boy, KoenR en Timbo hebben al bevestigd. En waarschijnlijk komen McSavah en Mochizuki Rokuro ook. Danuz ook wellicht. Van te voren wat eten? En daarna een drankje in de kroeg? Zie ook dit topic!

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Komt er nog eens een meeting.(omgeving NL) in de nabije of verdere toekomst. Toch wel benieuwd geworden naar een aantal vaste gebruikers.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Dat kan, maar iemand moet dan het initiatief nemen. Jij misschien? De laatste jaren komen de meetings niet echt lekker van de grond, maar proberen kan altijd. Ik heb het altijd heel leuk gevonden en dan vanaf 6 mensen... 8 a 10 mensen vind ik persoonlijk ideaal.

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Daarom gooide ik inderdaad ook een balletje op. Voor mij is de omgeving Amsterdam/Rotterdam/Den Haag/Utrecht het meest handig. Probleem is dat ik nul kennis heb van filmfestivals of leuke happenings in die wereld.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Geen kennis van filmfestivals of leuke happenings is geen probleem hoor, dat heb ik namelijk ook niet. Toen ik nog naar meetings ging -en nu klinkt het alsof dat al 20 jaar geleden is- werd er een film uitgezocht en that's it. Maar op zo'n dag ga je even met z'n alle de stad in, vervolgens naar de film, daarna eten en eventueel nog wat drinken. En dat is precies hoe het ging tijdens mijn eerste meeting in Utrecht (2009).

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

Doe anders een Egzotic van Koolhoven in Eye?

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Het enige wat onhandig is, is dat het dan op een vrijdag valt i.v.m. werkend volk. Maar ik doe toch een voorstel. Als we dan om 17.30/18.00 afspreken op Amsterdam Centraal; daar dan met een (kleine) groep uit eten gaan alcohol tanken en ons psychisch voorbereiden op de screening. Dan kunnen anderen zich rond 19.30 aansluiten bij de vroege vogels. Weet iemand trouwens hoe drukbezocht dit is i.v.m. vooraf reserveren?

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

Haha veel succes. 128 en een half van de 254 pagina's in dit topic gaan over meets die niet door zijn gegaan.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

Ja niethie mag niet mee!

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Ach, dan zit ik daar in mijn eentje: wil nog altijd een keer naar Eye/Cinema Egotik. Of dan zoek ik lekker mijn eigen vriendjes en vriendinnetjes. Of ik ga met een spontane meid van 21 mee naar Finding Dory (helaas heeft ze nog niet gereageerd! )

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.