- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
bridget
-
- 179 berichten
- 445 stemmen
Ik heb ook best wel zin om mee te gaan de 26ste. Bij deze vul ik dus het lijstje aan:
Dustyfan
FisherKing
Hermelien (ov)
Remi
El Ninjo (mits 26/2)
Wolkenmeter
Freud
Bioscoopzaal
cothurnen
Fred_madison
Kleintje
Tenniskampioen
Tennisbabe
Pablito
Bridget
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Ik zal later nog wel een wegbeschrijving doorsturen naar de deelnemers.
ok 
Hopelijk kan ik dan en raak ik niet verdwaald 
RWL
-
- 872 berichten
- 832 stemmen
Ik zal later nog wel een wegbeschrijving doorsturen naar de deelnemers.
De weg is voornamelijk van asfalt, met wat kiezeltjes hier en daar. Later zul je wat kinderkopjes tegenkomen...het is en blijft Belgie he 
enz...
neo
-
- 15435 berichten
- 10038 stemmen
Vergeet je nog borden die op de meest ongelooflijke plekken staan opgesteld 
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Na het kruispunt ja, lekker handig. Ook grappig: verboden-te-picknicken-langs-de-snelweg-borden. Allicht, je mag ook niet draaien op de snelweg, maar daar worden toch ook geen borden voor geplaatst.
Tomtommer
-
- 102 berichten
- 1680 stemmen
Jongens (en meisjes),
Ik denk er ook aan om langs te komen op de volgende meeting in Leuven.
Groeten,
Tomtommer.
Flipman
-
- 7114 berichten
- 1145 stemmen
En ik denk eraan om een Meeting te houden waarbij alle deelnemers eraan meegaan naar de Nederlandse Premiére van Batman Begins! Naomi Watts had al interesse getoond, wie nog meer?
Hij draait hier in Nederland vanaf 7 juli, trouwens.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Sorry Flipman, heb een vrij constante hekel aan die Batman films.... Vond de strip al flauw, hoewel ik de comic toen ik 10 was wel kon waarderen 
titan
-
- 1609 berichten
- 4417 stemmen
Er is in april in bioskoop Lantaren-Venster te Rotterdam een retrospektief van Ingmar Bergman, misschien is dat een leuke gelegenheid voor een meeting.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
De volgende meeting ben ik er waarschijnlijk bij. Dat ligt natuurlijk aan de datum. Plan maar een meeting in april.
neo
-
- 15435 berichten
- 10038 stemmen
Er is in april in bioskoop Lantaren-Venster te Rotterdam een retrospektief van Ingmar Bergman, misschien is dat een leuke gelegenheid voor een meeting.
Ik stem voor 
Wolkenmeter
-
- 640 berichten
- 1448 stemmen
Eindelijk is er een definitief uur en plaats bekend voor de MM-meeting in Leuven. Vera Drake draait zaterdag (26/2) om 14u in de Studio's.
Rekening houdende met de afzeggingen van Sydney en Remi, gaan we met ongeveer 15 zijn. Ik zal morgen voor alle zekerheid plaatsen reserveren voor een hap achteraf. Morgen of overmorgen stuur ik ook een wegbeschrijving door naar de plaats van afspraak. (Ladeuzeplein, aan de ingang van de bibliotheek om 13u)
Lijst deelnemers:
Dustyfan
FisherKing
Hermelien (ov)
El Ninjo (mits 26/2)
Wolkenmeter
Freud
Bioscoopzaal
cothurnen
Fred_madison
Kleintje
Tenniskampioen
Tennisbabe
Pablito
Bridget
Tomtommer
Flipman
-
- 7114 berichten
- 1145 stemmen
Hartstikke leuk, maar misschien is het voor mij ook leuk om te weten of er mensen zijn die interessen hebben in een Meeting waarbij we met z'n allen naar Batman Begins gaan. Oké, duurt nog een tijd, maar dan zijn we wel voorbereid in ieder geval.
Tot nog toe hebben deze mensen ingestemd met het pla, waar en hoe we het gaan uitvoeren weten we nog nietn:
Flipman
Naomi Watts
Dat zijn er nog niet veel
!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Is ook nog zoveel maanden verder. Je kunt beter deze oproep in juni plaatsen denk ik.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Als we dan gaan, ga ik zeker mee

Alleen bij deze meeting kan ik niet, dat is wel jammer
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Het spijt me heel erg, maar voor de meeting van morgen moeten we (FisherKing, Hermelien en Dustyfan) verstek laten gaan, omdat FK en ik geveld zijn door griep 
Uiteraard is Hermelien nog te jong om alleen naar Leuven af te reizen
Wolkenmeter
-
- 640 berichten
- 1448 stemmen
Spijtig. We zullen jullie later nog wel eens op een andere meeting zien ergens. Veel beterschap allebei.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Veel beterschap. Ik ben ook slachtoffer geworden van de epidemie. Regio zuid gaat misschien wel voor een record. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jij ook beterschap mede Epidemie slachtoffer.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3311 stemmen
Ik nu al bijna 3 weken! 
Is dat niet wat lang voor een griepje?
kos
-
- 46701 berichten
- 8856 stemmen
Toch een eigenaardige ziekte, die griep. Ik heb het nog nooit gehad, weet niet echt wat ik me er bij moet voorstellen.
*afklopt*
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen
Toch een eigenaardige ziekte, die griep. Ik heb het nog nooit gehad, weet niet echt wat ik me er bij moet voorstellen.
Ik heb ook geen idee. Ben nooit ziek.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ik ben ook alweer een weekje geveld 
neo
-
- 15435 berichten
- 10038 stemmen
Hoop dat iedereen een goede, geupdate virusscanner heeft anders zijn er nu een flinke boel nieuwe aangestoken users