- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Je eigen filmcreaties
Je eigen filmcreaties
...!!john!!...
-
- 544 berichten
- 0 stemmen
Waar kunnen we jouw documentaire dan zien Quentin? 
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
Donderdag as. is de premiere (waarvoor de kaarten overigens binnen twee uur uitverkocht waren, waardoor we nu dus in meerdere zalen de film simultaan gaan draaien), daarna waarschijnlijk nog een reeks openbare vertoningen en uiteindelijk moet ze op internet komen te staan.
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Leuk. 
Kan, aangezien hij ca. een uur duurt en een publieke première kent, ook gewoon op de site denk ik?
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
Nee, wordt denk ik toch wat te beperkt uitgebracht
.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Niet gedacht dat het ooit zo ver zou komen, maar tijdens een studentenworkshop twee maanden geleden heb ik mijn eerste film gemaakt! Nu ja, samen met drie vrienden, maar toch
.
Om mezelf alvast in te dekken voor alle kritiek: we waren allevier totale beginners (ook de acteur) en hadden nog nooit een filmcamera vastgehad of een montageprogramma gebruikt, en het hele werkstuk is op één dag (tien uur) afgewerkt. Het 'scenario' was een idee waar ik de avond ervoor iets na middernacht op kwam, hoewel het hoofdattribuut toen wel al een week in de koelkast lag te wachten (gevonden op de vloer in mijn studentenkamer).
Omdat er geen echt scenario was, is de opbouw nogal rommelig en de sprongen nogal raar (we konden enkel in de voormiddag filmen, dus extra shots gaan opnemen ging ook niet meer), vooral ook omdat we het laatste stuk, dat eigenlijk totáál niet bij de rest past, zo geweldig leuk vonden om te maken
.
Kijk en geniet van Of Mouse and Man, het verhaal van een man die zijn beste vriend verliest !
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
"Introducing Muis as Mouse" 
Mooi gedaan hoor, vooral het begin erg mooie shots. Komisch en ook drama. Twee genres die voor mij prima samengaan. Gaat ie nou uit dat raam springen of komt ie uiteindelijk toch over de dood van Mouse heen?
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
We hebben bewust voor een open einde gekozen, dat is modern
.
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Mooie film Freud, inderdaad de openingscene is prachtig gedaan
De muziek ook.
Wat ik me afvroeg, is dit in Antwerpen opgenomen?
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
In Leuven, aan de Vaartkom, in een van de oude brouwgebouwen van Inbev.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
En die muis? lag ie daar al, of moet ik de bond voor dieren bellen?! 
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
In Leuven, aan de Vaartkom, in een van de oude brouwgebouwen van Inbev.
Jullie hebben op een mooie locatie gefilmd
Met die industriegebouwen.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
En die muis? lag ie daar al, of moet ik de bond voor dieren bellen?! 
Ik zei het al, die heb ik in mijn kamer gevonden, dood op de grond. Omdat ik toen al wist dat ik die workshop ging doen en het me wel een interessant object leek om van te vertrekken, heb ik ze (zorgvuldig ingepakt!) in de koelkast gelegd voor anderhalve week (zonder mijn medehuisgenoten in te lichten, kwestie van de (vrouwelijke...) hysterie hierrond wat te beperken
)
NeonicMedia
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Overigen > Algemeen > ''Dual'' Nieuwe Korte Speelfilm HKU Online (Kritiek Wanted):
Hey Allemaal,
Onlangs hebben wij onze laatste grote schoolproject online gezet en we zijn gewoonlijk gewend om uitgebreid kritiek te krijgen van klasgenoten en docenten maar niet van een groter publiek dus willen we degene van jullie die geintresseerd zijn vragen om je mening
. De film won overigens afgelopen zondag de 1e prijs op de kunstbende voorronde van gelderland en zal 5 juli meedoen in de kunstbende finale.
Hier is de link:
http://www.youtube.com/watch?v=snnSkIQUjcE
Zet je geluid goed aan of doe een goeie koptelefoon op voor optimal experience ^^ Voor degene die graag (serieuze) kritiek geven graag hier posten of op youtube, we houden beiden in de gaten.
Greetz,
Team van Dual - Neonicmedia
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik heb een nieuw filmpje gemaakt. Een flauw aftreksel van James Bont, i know, maar het was om mijn skills van montage/after effects te testen. Ik vind dat het wel leuk is geworden. Voor de geintresseerde:
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Iets flauws wat ik en twee vrienden hebben gemaakt. Het is erg amateuristsch in iedergeval. 
( Let vooral niet op de achtergrond geluiden
)
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Mijn droom is ooit een x in een film mee tespelen.. maar natuurlijk is dat de droom van ieder moviemeter lid hier? haha
Gewoon een B Film wat mij betreft.. gewoon iets simpels maar zodat je toch weet hoe het voeld een klein rolletje gehad te hebben 
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Ik heb al heel vaak in gare filmpjes mee gespeeld

Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Ik heb al heel vaak in gare filmpjes mee gespeeld

Jaa ok maar zo bedoel ik dat niet.. LOL 
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Dat weet ik
Ja het zou wel leuk zijn, maar of het gebeurt?
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Zonder te dromen zou het leven maar saai worden.. 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Iets flauws wat ik en twee vrienden hebben gemaakt. Het is erg amateuristsch in iedergeval. 
( Let vooral niet op de achtergrond geluiden
)
Haha, jezus zeg

Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Iets flauws wat ik en twee vrienden hebben gemaakt.
Hééél flauw
.
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Nog een leuke dan, ook deze is erg amateuristisch
:
Noem het een kruising tussen surrealisme en absurdisme.
http://www.youtube.com/watc...
( Let bij deze ook niet op de achtergrond geluiden
)
Manschot
-
- 152 berichten
- 0 stemmen
Wauw, ik heb dit topic nog nooit gezien. Ik moet wat beter op het forum kijken. 
Ik begon met Lego Animatie filmpjes te maken toen ik 11 werd en voor mijn verjaardag een webcam met de bijbehorende software kreeg om filmpjes te kunnen maken. Jaar na jaar had ik steeds betere spullen aangeschaft en heb sinds kort ook een poging gewaagd om een film buiten te gaan maken, dat was een succes wat mij betreft.
Ik zal jullie besparen op mijn uber amateuristische filmpjes van toen ik nog jong was, hier zijn een paar die wel de moeite waard zijn om te kijken.
T-Man, dit was mijn filmpje voor het Amsterdam Fantastic Film Festival animatie wedstrijd. Het werd derde geplaatst.
Link: http://www.vimeo.com/815055
De Franse Boer, opdracht voor een CKV project waar ik een 7 voor kreeg.
Link: http://www.vimeo.com/814992
Hungry Tribe 2, een wat ouder filmpje van mij. Het vervolg op het eerste (wat slechtere) deel, het gaat allemaal een beetje snel in deze film en daar had ik tijdens het monteren helemaal geen rekening mee gehouden. Maar ik heb het wel met veel plezier gemaakt.
Link: http://www.vimeo.com/963521
Harrow in a Raincoat, mijn allereerste film die ik buiten heb opgenomen, dus zonder animatie. Mijn nichtje kwam logeren dus dit leek ons wel een leuk plan, ik woon dichtbij een bos dus dat kwam goed uit.
Link: http://www.vimeo.com/963949
Ik hoop dat jullie ze leuk vinden, nu ga ik naar bed. 
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Dit is echt geniaal!!!!
Die Lego filmpjes zijn prachtig, vooral ook die eerste; T-Man
, maar ook de Franse boer ( knap hoe je dat met dat flak kanon hebt gedaan), raar dat je geen 9 ofzo hebt gehad voor dat filmpje. Hungry Tribe 2 is tevens ook indrukwekkend.
je laatste filmpje, je non animatie filmpje is ook zeker geslaagd. 
Knap werk Manschot! 
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Vijftien jaar pas? Je hebt talent jongen, ga zo door! 
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen

Precies, keep up the good work!