- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Je eigen filmcreaties
Je eigen filmcreaties
Blue Velvet
-
- 22 berichten
- 10 stemmen
Heeft het een boodschap?
Je mag er verdomme op rekenen dat het een boodschap heeft, de boodschap is dat je nooit moet OD'en met drugs en zeker niet me cocaïne of antidepressiva want dan ga je dingen doen die weleens ethisch onverantwoord kunnen zijn. Een lijk neuken zeg maar, klinkt misschien wat vergezocht maar het is passend in het atmosferische plaatje van m'n kortfilm.
Al wat me nu nog resteert te doen is acteurs vinden en de film draaien, als er iemand interesse heeft dan mag je me zeker contacteren. Een berichtje volstaat.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
Het kost me al enorm veel moeite om iemand te vinden die in een BH wil spelen, laat staan als lijk dat geneukt wil worden. Veel succes.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Om inspiratie op te doen kan je altijd nog even The Wayward Cloud kijken 
Blue Velvet
-
- 22 berichten
- 10 stemmen
Om inspiratie op te doen kan je altijd nog even The Wayward Cloud kijken 
Niet nodig, het concept dat ik voor ogen heb ik is precies zoals ik het wil. Misschien hier en daar nog een beetje aanpassingen inbrengen in m'n screenplay bij de details maar naast dat heb ik er niets aan toe te voegen.
En wat betreft dat lijk, wie die rol zal spelen zal waarschijnlijk voor de rest van haar leven onherroepelijk gelinkt worden met die ene rol die ze ooit speelde en zal haar dromen om ooit bij de A list van Hollywood acteurs te behoren opzij moeten zetten. (ik ken zo iemand)
Het is altijd zo in de filmwereld, speel je een bepaalde rol die je carriere tekent voor het leven - tja - dan had je er maar niet aan moeten meewerken hé. Maar dan kun je wel zeggen; "ik heb ooit in die film meegespeeld". Dat kunnen zeggen is toch ook cool?
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Dragje's eerste filmproject.... het is een drama...
wees mild met de kritieken ok?? 
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Je hebt gelijk, bizar... zonet werkte hij nog...... Jammer, andere keer dan.
wo2-Freak
-
- 834 berichten
- 0 stemmen
Haha
Dragje die is goed 
wo2-Freak
-
- 834 berichten
- 0 stemmen
Ik heb ook een film gemaakt:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=f2473858ed51f56e34e2f4b9fc4953f7
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=ef31e804be28f292294a12e933bec593
Wordt al snel onleuk eigenlijk.
.
tukkerstein
-
- 2216 berichten
- 3467 stemmen
Tot nog toe heb ik nog steeds niet zelf echt een film gemaakt die ik wil maken, het blijft bij korte filmpjes van een paar minuten. Hier staan er een paar van mij.
wo2-Freak
-
- 834 berichten
- 0 stemmen
Ik wil graag een film in de stijl van een oorlogsfilm opnemen.
Ik ga dit binnenkort doen samen met een paar vrienden, ik neem het in bossen op.
Maar ik zoek noch een verhaal heeft iemand een goed verhaal?
(De film het liefst een drama oorlog ook (dus met schiet scenes) voor mij moet je een rol bedenken als Duitser, dit omdat ik het meest van af weet en de vrienden die mee doen 6.3 f lager staan voor Duits. (Ik sta een 9.3 voor Duits
sorry maar moest ik er toch bij zeggen!!)
De gene met het beste verhaal, ziet zijn verhaal terug in filmstijl 
Dus begin maar :O (Ik verwacht tenminste 1 verhaal...
)
...!!john!!...
-
- 544 berichten
- 0 stemmen
Ik wil graag een film in de stijl van een oorlogsfilm opnemen.
Ik ga dit binnenkort doen samen met een paar vrienden, ik neem het in bossen op.
Maar ik zoek noch een verhaal heeft iemand een goed verhaal?
(De film het liefst een drama oorlog ook (dus met schiet scenes) voor mij moet je een rol bedenken als Duitser, dit omdat ik het meest van af weet en de vrienden die mee doen 6.3 f lager staan voor Duits. (Ik sta een 9.3 voor Duits
sorry maar moest ik er toch bij zeggen!!)
De gene met het beste verhaal, ziet zijn verhaal terug in filmstijl 
Dus begin maar :O (Ik verwacht tenminste 1 verhaal...
)
een film met een romeins/griek/middelleeuws verhaal lijn zou ok niet raak klinken moet je mij als hoofdrol speler nemen want mijn oog is al een keer net niet gespiest door een stok/speer
dus ik weet hoe het voelt.(was een ongeluk voor de duidelijkheid)
wo2-Freak
-
- 834 berichten
- 0 stemmen
Mensen ik heb een verhaal bedacht en ook wat er gezegd gaat worden (het script) dit heb ik zelf uitgewerkt en kijken wat jullie er van vinden als ik het ga verfilmen:
vriend 3 = Geallieerde Paratrooper 3
__ Stemmen__
Stem 1 (Ik zelf) = Iemand van de Duitse Radio
Stem 2 (Vriend 1) = Iemand van de allied Radio
Stem 3+4 (Vriend 2 en 3) = Lawaai maken als opdracht.
Alle overige dingen die gezegt worden (andere talen) zeg ik zelf.
Wanneer de Geallieerden op 6 juni 1944 landen in Normandië, raken 3 mensen hun eigen eenheid kwijt. Ze belanden in een bos vlakbij een boerderij. Een Duitse officier die daar in de buurt woont hoort het kabaal en wordt wakker. Wanneer hij naar buiten kijkt wordt er geschoten. Hij pakt zijn geweer en loopt naar buiten. Wanneer de 3 Geallieerde paratroopers het moeten opnemen tegen de Duitse commando breekt de hel pas echt los!
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
"Wanneer de 3 Geallieerde paratroopers het moeten opnemen tegen Duitse commando breekt de hel pas echt los!"
Bij de hel die losbreekt denk ik meestal aan een iets grootschaliger gevecht. 
...!!john!!...
-
- 544 berichten
- 0 stemmen
moet je wel echte geweren gebruiken maar dan laden zonder kogels een windbugs of zo
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3236 stemmen
Ik weet niet of een bos in de brand steken verantwoord is, zoiets loopt al snel uit de hand, vooral als er alleen tieners bij zijn.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
Nog steeds bezig met een korte film, maar heb ondertussen ook een documentaire van een klein uurtje gemaakt;
"Turkey - the cohabitation of post-Islamist politics and Kemalism gives explanationory and critical reflection coming from the different Academic standings on the most controversial topics of Turkeys politics of today; Kemalism, AKP, AKP-EU relations and Secularism ..." Gaat volgende week (besloten) in premiere, daarna misschien nog meer voorstellingen.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Hoera voor Quentin. Je zal wel erg trots zijn
.