- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Je eigen filmcreaties
Je eigen filmcreaties
BarryEgan
-
- 76 berichten
- 2081 stemmen
(embed)
Hier ga ik eens goed voor zitten met een Hertog Jannetje erbij.
Ludo92
-
- 81 berichten
- 29 stemmen
Wat in elkaar geflanst tijdens sorteren favorietenlijst voor MM Top 1000.
606
-
- 23821 berichten
- 11997 stemmen
Ik ben opzoek naar advies, heb een erg leuk idee voor een short film en waar kan ik of moet ik zijn omdat te delen en dingen voor elkaar te krijgen ?
The004gh
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hey iedereen!
Toen ik 12 jaar was, heb ik met de camera van mijn ouders (die kon maar 50 seconden filmen steeds) een horrorfilm gemaakt met buurkinderen en schoolvrienden. The Valentine Killer.
Nu, 20 jaar later, heb ik tijdens de lockdowns een reboot gemaakt. Met preciés dezelfde spelers als toen. Het is een ‘computer screen horror film’ geworden, ala Host, met de toon van Scream. Vooral veel nostalgie.
Heeft iemand interesse om hem te kijken en reviewen via een verborgen Youtube link?
mcdaktari
-
- 6675 berichten
- 0 stemmen
Bij Emancipation:
Naast webdesigner ben ik met de filmpjes bijna dagelijks mee bezig. Ik krijg daar om eerlijk te zijn aardig voor betaald. Ben zelfs gevraagd om bij een reclamebureau te werken. Wat een belediging. Hoe durven ze!
Ik ken de regisseur niet, maar ik wil hem heel graag helpen om een fatsoenlijk verhaal te vertellen. Het leek wel kermis. Ingrediënten was wel aanwezig, alleen gebruikt de regisseur te veel drone shots naar mijn mening.
Nog iets. Dit wilde ik eigenlijk niet zeggen maar ik doe het toch. Je hebt me getrigged...lol.
De scène waar Will Smith omhoog keek naar het mooie blauwe lucht met prachtige bewegende witte wolken (CGI). Op andere camera standpunt (gefocus op Will Smith) zag je op de achtergrond dat het lucht zwaar bewolkt was. Oeps, dit is toch wel een hele grove beginners fout zeg van de regisseur. De regisseur doet alsof we dom zijn. Nee joh dat zien ze niet. Ik kijk uit naar de eerste film van
Als ik de film montages in me handen had, dan was ik zeker genomineerd. Oscar voor beste Camerawerk (Academy Award for Best Cinematography).....
Goh je bent nogal zeker van je kwaliteiten he. Ik ben blij dat ik nog gewoon van een film kan genieten zonder de film helemaal te ontleden. Lijkt me best wel een zwaar leven. Maar van de andere kant, als je zo verliefd bent op jezelf zul je daar wel totaal geen last van hebben. Maar toch, ik kijk uit naar de eerste film van Melb. Ja je hebt me getriggerd...lol.
MelB
-
- 61 berichten
- 5 stemmen
[quote]mcdaktari schreef:
...geen last van hebben? Ik kan naar me zelf zeggen dat ik perfectie naar streef, wat natuurlijk ook nadeel met zich mee brengt. Omdat ik vind dat we geen fouten mogen maken, komen we moeilijker in actie. De ‘pijn’ dat we iets niet perfect kunnen uitvoeren, stellen we het liefst uit. In het ergste geval beginnen we helemaal nergens meer aan om de pijn maar te vermijden.. Dus ja, best zwaar leven
We dragen perfectionisme met ons mee als een heel zwaar schild. Aan de andere kant heeft het ook voordelen. Gestroomlijnd werkproces... Verfijnde resultaten... en natuurlijk durf te dromen.
Ik kan best genieten naar een film te kijken zonder te ontleden. Als er te veel herhalingen in de film zijn, dan ben je mij als kijker kwijt. Dan bekijk ik de film via de oogpunt van een regisseur om inspiratie en motivatie op te doen.
Zo te zien ben je getrigged!
Aantal jaren geleden heb ik een cinematic intro filmpje gemaakt. Mijn eerste film ooit!. Ook nog eens geschoten op me smartphone (Galaxy S10). Vergeet overbelichting, want op me smartphone kon ik het niet juist instellen. Als je geïnteresseerd in bent kan ik je een link sturen.
mcdaktari
-
- 6675 berichten
- 0 stemmen
MelB
-
- 61 berichten
- 5 stemmen
mcdaktari
-
- 6675 berichten
- 0 stemmen
[quote]MelB schreef:
Ik geef toe dat het er niet slecht uit ziet, en zeker als je het met een Samsung S10 hebt gefilmd. Maar of dit nou gemaakt is door een toekomstig Oscar winnaar? daar heb ik toch mijn twijfels over. Maar als jij er plezier in hebt moet je zeker doorgaan. Mooie hobby
MelB
-
- 61 berichten
- 5 stemmen
[quote]MelB schreef:
Top, dank je wel!
Haha laat je niet gek maken door mij. Dat Oscar winnaar was een grap. Gezien ik het zin afsluit met een knipoog emoji.
mcdaktari
-
- 6675 berichten
- 0 stemmen
[quote]MelB schreef:
Ah oke, jij dacht dat ik het serieus bedoelde hahahaha
Frenzy89
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Op dit forum terecht gekomen binnen een zoektocht naar een plek waar men nog spreekt over Disney, dat blijkt schaars. Mogelijk zitten hier wat mensen die het leuk vinden om te zien wat ik gemaakt heb, ben vooral benieuwd naar allerhande meningen.
Zie mijn Youtube account voor meer filmpjes Voordat je verdergaat naar YouTube
scorsese
-
- 12407 berichten
- 10561 stemmen
Weekje naar Turkije geweest. En wat filmpjes gemaakt daar.