• 149.020 films
  • 8.196 series
  • 24.999 seizoenen
  • 547.865 acteurs
  • 323.858 gebruikers
  • 8.489.536 stemmen

Je eigen filmcreaties

zoeken in:

BarryEgan

• 76 berichten
  • 2081 stemmen

Hier ga ik eens goed voor zitten met een Hertog Jannetje erbij.

Ludo92

• 81 berichten
  • 12 stemmen

Wat in elkaar geflanst tijdens sorteren favorietenlijst voor MM Top 1000.

606

• 23598 berichten
  • 11254 stemmen

Ik ben opzoek naar advies, heb een erg leuk idee voor een short film en waar kan ik of moet ik zijn omdat te delen en dingen voor elkaar te krijgen ?

The004gh

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hey iedereen!

Toen ik 12 jaar was, heb ik met de camera van mijn ouders (die kon maar 50 seconden filmen steeds) een horrorfilm gemaakt met buurkinderen en schoolvrienden. The Valentine Killer.

Nu, 20 jaar later, heb ik tijdens de lockdowns een reboot gemaakt. Met preciés dezelfde spelers als toen. Het is een ‘computer screen horror film’ geworden, ala Host, met de toon van Scream. Vooral veel nostalgie.

Heeft iemand interesse om hem te kijken en reviewen via een verborgen Youtube link?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.