menu

De Site / Gebruikers / Het grote hobbytopic

zoeken in:
Dus daarom is rukken een hobby?
Rukken kun je toch geen hobby noemen?!

Onder een hobby wordt in het algemeen een ontspannende activiteit verstaan die men in zijn vrije tijd uitoefent en die men graag doet, meestal met als doel om iets tot stand te brengen.

bron: wikipedia.

En nou niet snel gaan veranderen Age-411

- Films
- Graffiti
- Beatbox
- Muziek
- Schrijven, tekenen
- Slapen
- Douchen
- Computer
- Auto rijden vanaf volgende week woensdag
- GTA San Andreas

Big-T schreef:
Onder een hobby wordt in het algemeen een ontspannende activiteit verstaan die men in zijn vrije tijd uitoefent en die men graag doet, meestal met als doel om iets tot stand te brengen.

bron: wikipedia.

En nou niet snel gaan veranderen Age-411

Ja en? Ik ruk ook graag. Maar ik zet dat toch niet hier bij hobby's? Omdat het geen hobby is!

Ik pis ook graag mijn naam in de sneeuw. (Ontspannende activiteit die ik in mijn vrije tijd doe. Doel is om iets na te laten voor anderen die het lezen)
Da's dan toch ook geen hobby?

joeri_filmfreak
maar dan zijn die dingen die john lee hooker zegt ook geen hobbys, slapen en douchen lijken mij dan ook geen hobbys ?

Neen idd.

DonViseroo
mijn hobby's:

-duivensport
-poker (texas hold em)
-films bekijken

Het is geen hobby maar ik ben gefascineerd door seriemoordenaars. Op de positieve manier dan. Vind het interessant om te lezen hoe hun leven op het onze lijkt en wat hun leidde tot de daden die ze pleegden.

dominion
Lees ook graag hun achtergronden vond vooral Gacy en Dahmer erg interressant.

Pokeren.
Films kijken en er zoveel mogelijk over weten.
En misschien wel mijn grootste hobby is Darten. Niet alleen om het te doen, maar ook om te volgen.

Stu-Pot schreef:
Het is geen hobby maar ik ben gefascineerd door seriemoordenaars. Op de positieve manier dan. Vind het interessant om te lezen hoe hun leven op het onze lijkt en wat hun leidde tot de daden die ze pleegden.

Discovery Channel heeft vaak zulke interessante onderwerpen. DC is s.w.s. een interessante en uiterst leerzame kanaal.

Ik vind serial killers ook erg intrigerend.

Richard Ramirez vind ik persoonlijk één van de interessantste.

dominion
The Nightstalker .

Je kent hem blijkbaar ook. Hopelijk niet persoonlijk.

Binnen een paar maand heb ik een nieuwe hobby erbij. Zaalvoetbal. Ik zal spelen in de Jeugdhuizencompetitie, niet zo denderend maar toch best leuk. 5 Juni maak ik mijn 'debuut' op een toernooi ergens in Brussel. Kan niet wachten.

kos
Planking natuurlijk.

kos schreef:
Planking natuurlijk.

Mijn nieuwe hobby is bashen met een 1:8 RC wagen
Ik heb een Hobao Hyper 8SC.

Even wat gefilmd gisteren:

En nog even een snelheidstest gedaan

Vind ik ook leuk die rc autootjes, vind die van jou behoorlijk hard gaan voor 1tje op electra, op loopafstand van ons huis is ook zo,n vereniging. Daar rijden ze vaak met brandstof "buggy,s" en "truggy,s". En op zondagen ook wedstrijden. Heb nog 2 zelfbouw tamya,s op acu in de box staan. Maar die zijn niet zo tof als die van jou!

Mijn grootste hobby is toch wel gamen hoor. Ik game iedere dag, uren........

Die brandstofauto's beginnen behoorlijk aan populariteit te verliezen na de komt van lipo accu's. Hiermee lopen de elektrische auto's al net zo hard als brandstof auto's. Met wat aanpassen aan de tandwielen kunnen die ook over de 100 km/u halen.
Mijn broer heeft eenzelfde en een maat van ons heeft een Traxxas E-revo 1:16

Mijn grootste hobby's toch zijn

-Gamen
-Film
-IT

Die nemen toch de meeste periode in van mijn vrije tijd ...

jarno1975 schreef:
Die brandstofauto's beginnen behoorlijk aan populariteit te verliezen na de komt van lipo accu's. Hiermee lopen de elektrische auto's al net zo hard als brandstof auto's. Met wat aanpassen aan de tandwielen kunnen die ook over de 100 km/u halen.
Mijn broer heeft eenzelfde en een maat van ons heeft een Traxxas E-revo 1:16

Ik loop al hopeloos achter merk ik.......

Voetballen, sporten, boksen & kickboxen. Ook gamen soms.

Film is waarschijnlijk mijn favoriete hobby, maar ik kan ook erg genieten van muziek. Zowel het beluisteren ervan als het maken ervan vind ik heerlijk. De elektrische gitaar vind ik een prachtig instrument en die bespeel ik dan ook. Ik begon mezelf gitaar te leren door liedjes na te spelen, maar nu vind ik het vooral leuk om zelf wat dingen te verzinnen. Graag doe ik ook improvisatie sessies met mijn bandje. Niet bijzonder, maar vooral heel leuk om te doen.

Dit is dan een ruwe versie van een nummer dat ik aan het schrijven ben. De drummer en bassist improviseren hier en de solo die ik ter plekke moest verzinnen is waardeloos. Maar het gaat gewoon om de fun.

melvddonk
Rianneke_Dan schreef:
- Boeken lezen (en kopen)
- Puzzelen
- Films en series kijken (en kopen)
- Tv kijken

Ik dacht werkelijk dat niemand meer deed aan puzzelen. Ik heb hier een lading Disneypuzzels in de kast staan en maak er per maand toch minstens 2. Vind het af en toe heerlijk om te puzzelen, terwijl eigenlijk vrijwel iedereen dat raar vindt.

Op die manier puzzelen is inderdaad vrij oldschool. Puzzelen in boekjes zie ik wel nog regelmatig.

Ik maak graag filmpjes van onze familiefoto's van op reis. Zeker nu ik er nog 4 moet doen, waaronder één met 900+ foto's. Daar kan ik mij wel zoet mee houden tot oktober. Ik heb ook een leuke software gekocht waarmee je machtige effecten kan maken. Bv. Stoom uit de oren laten blazen en het hoofd doen gloeien,...

Film Pegasus (moderator)
Vanalles wat eigenlijk:

- Films natuurlijk
- Malisa Entertainment (ben al zo'n 10 jaar medewerker/technieker bij deze dansgroep)
- Muziek beluisteren, lezen, draaien, ...
- Muziekgeschiedenis. Deels voor mezelf maar ook voor leden van de groep hou ik me bezig met de geschiedenis van muziek. Is ooit begonnen met uit te leggen aan tieners wat het verschil is tussen The Beatles & The Rolling Stones....
- Speel keyboard in een coverbandje. Voor zover ik tijd heb toch, al kan ik hen tijdelijk wel uit de brand helpen.
- Cultuurraad
- Tafeltennis competitie
- Kaarten
- Genieten van het leven door regelmatig met vrienden samen dingen te doen.

Dick2008
melvddonk schreef:
(quote)

Ik dacht werkelijk dat niemand meer deed aan puzzelen. Ik heb hier een lading Disneypuzzels in de kast staan en maak er per maand toch minstens 2. Vind het af en toe heerlijk om te puzzelen, terwijl eigenlijk vrijwel iedereen dat raar vindt.

Ik zal maar voor een keer weer eens niet-film(site)-gerelateerd reageren. Puzzelen is niet zo raar en doen nog best veel. Wel heb je er een beetje ruimte voor nodig, en nog veel belangrijker geduld. Een goeie rug eigenlijk ook wel
Ik doe het zelf niet hoor, al heb ik wel een aantal verkocht en die was er blij mee. Ouderen puzzelen geloof ik wel wat meer.

melvddonk
Ik weet ook niet of Rianneke puzzelen uit boekjes bedoelde of met echte puzzels, maar op mijn schoonzusje en mezelf na, ken ik verder helemaal niemand die dat doet. Ik blijf het wel gewoon leuk en ontspannend vinden hoor. Vooral de Disneypuzzels vind ik erg leuk.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:17 uur

geplaatst: vandaag om 01:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.