menu

De Site / Gebruikers / Het grote hobbytopic

zoeken in:
Halo daar,

Ik ben wel benieuwd of film liefhebbers nog andere hobbies gemeen hebben...... daar gaan we!

Naast films kijken en in de bioscoop zitten doe ik graag:

- Snowboarden (In Frankrijk en zoetermeer)
- Potje Golf
- Fitnessen
- Playstationne (2) (laatste tijd niet meer zo, maar ffx had weer veel uurtjes gevergd.. )
- Beetje met meiden klooien
- Scuba diven
- Bootje varen
- Met me maten zuipen in de kroeg / discotheek / groot feest

Nou, dat was het wel.... en jullie ?

Yak
/me is ook amateur-muzikant (elektronische muziek), designer, fotograaf, muziekverslaafde en taalpurist.

Linda
Als ik een keertje vrije tijd heb en geen film ga kijken spreek ik graag met vriendinnen af om samen huiswerk te maken of samen naar de stad en dan gewoon wat rondhangen , veel lachen ,jongens na te schreeuwen en onszelf lekker voor lul zetten. gewoon even lekker gek doen.
en chatten op MM is natuurlijk ook heel leuk

Muziek
Film
Voetbal
Internet
Uitgaan

Ik speel al een jaar of 8 basketball...
Zijn er hier nog meer basketballers op het forum, of ben ik echt "seul sur le monde" .

Yak
"seul sur le monde" .

Seul contre tous

Ik sport tegenwoordig niet meer (toch maar weer eens mee beginnen), maar ik heb in mijn jeugd twee jaar gebasketbald. Basket gebald. Die sport met dat netje en die oranje bal.

Seul contre tous

Ik was gewoon Alleen Op De Wereld ff letterlijk aan het vertalen, vandaar: Seul Sur Le Monde . Ik weet het: flauw...

Ik deed tot voor kort aan 'Ashihara' karate, maar ben er tijdelijk mee gestopt ivm m'n werk. Ik ga nu waarschijnlijk lekker fitnissen ofzo, kan ik zelf bepalen wanneer ik sport.

Ik kijk redelijk wat voetbal, volg tamelijk veel competities en pik zelfs af en toe een wedstrijdje van onze lokale trots 'De Graafschap' mee.

Af en toe een grote party (onlangs naar Thunderdome geweest, Mysteryland, Impulz, Innercity zijn ook allemaal de moeite waard )

Verder een beetje rondlummelen in 't café met wat vrienden. Altijd leuk

Yak
Af en toe een grote party (onlangs naar Thunderdome geweest, Mysteryland, Impulz, Innercity zijn ook allemaal de moeite waard

Ik ben nog naar de eerste 'grote' Thunderdome-party in Thialf geweest, in '91 of zo, toen was ik 15. Heb ik de flyer zelfs nog wel van, denk ik

Ik ben nog naar de eerste 'grote' Thunderdome-party in Thialf geweest, in '91 of zo, toen was ik 15. Heb ik de flyer zelfs nog wel van, denk ik

Gelukkig is er qua muziek wel het één en ander veranderd sindsdien

Ik weet nog wel dat er een grote thunderdome was op de Maasvlakte, ik woonde dr namelijk vlakbij en iedereen kwam in ons dorp vragen waar dr een coffeeshop was..... tja, die was er natuurlijk niet. Grote feesten die ik bezoek zijn Sensation en Trance Energy, maar zou dit jaar ook graag naar Innercity willen. Maar €50,50 !? Zijn ze een beetje de weg kwijt ? We moeten zeker voor de nieuwe Lamborghini van Duncan betalen ofzo !?

Ohja, nog een hobby: Mooie auto's kijken

Yak
Gelukkig is er qua muziek wel het één en ander veranderd sindsdien

Nee man, die ouwe rave is juist fantastisch!

Naast films is (dance)muziek mijn grootste hobby. En dan vooral techno. Ik ben afgelopen zaterdag bij I Love Techno geweest. 21 december ga ik naar Innercity en oud en nieuw vier ik op Awakenings. Verder internet natuurlijk

"Ik ben afgelopen zaterdag bij I Love Techno geweest."

Was underworld een beetje cool? Veel nieuwe nummers?

Ik kon er dus niet meer in... Heel jammer. Ze werken daar met een vol = vol systeem. echt met lichtkrant boven de zaal enzo. Jammer, maar tegelijkertijd was ik bij Adam Beyer, en die draaide echt super. Ik zie ze nog wel een keer

tovenaar
Persoonlijk beleef ik meer plezier aan een set van Adam Beyer dan bij een optreden van Underworld, dus:

Good Choice

Nou, ik had Underworld ook wel willen zien. Ik vind ze toch wel goed hoor. Maar, Beyer draaide echt zo relaxed. Hard en funky zeg maar. Niet dat ranzige gebeuk maar gewoon lekker.

Terug naar het Topic: Hobbies !

Ik had nog een hobbie, webdesign, maar dat is zeg maar min of meer me beroep geworden.

Yak
Same here

mijn hobby: theatersport!

Muziek
Sport

In De Site > Gebruikers > Mooie kunst van Kees:

Ik dacht ik post ze ff een link, hebben meer mensen mijn 'Art' gezien.

http://members.lycos.nl/caseyskins/whisky%20on%20the%20rocks,%20please!.swf

Deze is vind ik zelf erg leuk, geen uren laadtijd hoor.
http://members.lycos.nl/caseyskins/swing.swf

Zo, schenk mij dan eens een glaasje in, graag.

empirekees schreef:

Ik dacht ik post ze ff een link, hebben meer mensen mijn 'Art' gezien.

http://members.lycos.nl/caseyskins/whisky%20on%20the%20rocks,%20please!.swf

Deze is vind ik zelf erg leuk, geen uren laadtijd hoor.
http://members.lycos.nl/caseyskins/swing.swf

Leuk!

Ik weet niet of er al een soort topic als dit bestaat. Alle mm leden hebben natuurlijk als hobby "film". Maar wat doen jullie naast die grote passie of er is er alleen film ? Heb je nog andere hobby's,passies? Je kan het hier bespreken.

Ik ben van de Koninklijke Marine bijna net zo'n fan als van mijn lievelingsfilm. Ik heb vaak gevaren op fregatten. Lang rondleidingen op onderzeeboten, en natuurlijk 3 keer geweest naar de Nationale Vlootdagen. Ik heb ook een hele plank vol met allerlei spullen, waarvan heel veel heel zeldzaam zijn.

Ik hou er wel van om een beetje met elegantie op de piano te rammen.

starbright boy (moderator)
Muziek, passief wegens gebrek aan talent, is een andere grote passie van me.

Mijn grote passie is bewerker in één van de grootste duivenmaatschappijen van België. Nu vraagt U, wat is een bewerker? Wel alles wat met de duivenvluchten gepaard gaat, vanaf het opmaken van de vluchten via inkorven tot en met de uitslagen. Enfin heel veel werk.
Mijn grootste gave is dat ik net zoals Oscar Wilde aan alles kan weerstaan, buiten verleidingen...:)

Yak
Ik ben muziekvreter, tenminste voor wat betreft vage indierock en vage electronica. Zelf maak ik al sinds ca. '92 electronische interessantdoenerij, eerst Amiga, later PC, nog later MIDI-hardware. Een andere weirde passie: Rusland.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:41 uur

geplaatst: vandaag om 09:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.