menu

De Site / Gebruikers / Het grote hobbytopic

zoeken in:

ja,
daar stond ie ook al.
mijn grote hobby: theatersport.
we spelen tegenwoordig meer uitwedstrijden (voor de mensen die niet weten wat het is: wedstrijden in improviseren van scenes) zo spelen we morgen, hum eigenlijk vandaag, in apeldoorn . om drie uur tegen effe bellen, dus mochten jullie zin hebben om te komen kijken.....

en verder, check onze website www.lofenzotheid.nl

Sinds ik ooit door een echte grote telescoop heb gekeken, ben ik me ernstig gaan verdiepen in astronomie. Daar is zoveel buiten het bereik van de menselijke logica dat het me oneindig boeit. Maar ook op het "simpele" front is er in de astronomie een hoop te ontdekken. Zo denken we bijvoorbeeld steeds verkeerd over onze maan. Dat is namelijk geen maan. Vergelijk alle andere manen in ons zonnestelsel en zie de verschillen. Normaal draaien de manen in het equatoriale vlak van een planeet. Niet de maan. Die "ligt" in hetzelfde vlak als de andere planeten. De afstand van de "maan" t.o.v. de aarde is in verhouding veel te groot. De diameter van de maan is in verhouding veel te groot. Kortom... we zijn samen met de maan een dubbelplaneet... leuk hè?

Stephan schreef:

De afstand van de "maan" t.o.v. de aarde is in verhouding veel te groot. De diameter van de maan is in verhouding veel te groot. Kortom... we zijn samen met de maan een dubbelplaneet... leuk hè?
Nooit geweten, weer wat geleerd !

Ik snowboard graag, al komt dat niet zo vaak voor (eens in de 2 maanden naar Snowworld en 1 keer per jaar op wintersport).

Ik golf, maar dat is puur hobby. Wedstrijden doe ik niet graag. Sporten doe ik voor m'n plezier en niet om nog meer stress te krijgen.

Ontwerpen van allerlei dingen. De ene keer ben ik met websites bezig, de andere keer met video. Dan weer met 3D. Ik werk nu voornamelijk als webdesigner, maar de andere vlakken van ontwerp zijn dus ook hobby.

Filosofie. Ik ben m'n hele leven al aan het filosoferen. Ik vraag me meer dingen af dan de gemiddelde mens. De laatste tijd ben ik me gaan verdiepen in dat fenomeen. Boeken over filosofie lees ik de laatste tijd erg graag.

Maar veel tijd voor hobby's (en dus ook films kijken) heb ik niet. Er is zoveel te doen in dit leven.

Naast deze "core" hobby's ga ik graag stappen in allerlei steden, ik zwem/duik af en toe, ik ga graag op vakantie, ik probeer mooie foto's te maken, ik speel af en toe op mijn playstation 2, ik ga graag naar pretparken en elk jaar heb ik een seizoenskaart voor de Amsterdam Admirals. Nogmaals, er is te veel te doen in dit leven, als ik er over nadenk wordt ik gek

Nadat ik een keer had gebungee jumped wil ik nu erg graag een keer parachute springen. Dat lijkt me een geweldige hobby.

[quote]Phooze schreef:

Nogmaals, er is te veel te doen in dit leven, als ik er over nadenk wordt ik gek

Eén goede raad Phooze, doen terwijl je jong bent.Geloof me vrij...

Bier en muziek!

Zonder dat kom ik het weekend niet door!

aSMoDeuS schreef:

Bier en muziek!

Zonder dat kom ik het weekend niet door!

Welke muziek: voornamelijk hardcore en punk?... of ook wat anders? Ik heb zelf ook een aantal bands die ik in dat genre erg gaaf vind: Right Direction, Ignite, Sick of it all, Youth of today... allemaal erg lekkere bands!

neo (crew)
Hoofdzakelijk alleen films, ik doe al gek genoeg

Neo heeft zelfkennis .

In Overigen > Algemeen > Theatersport; kent u die uitdrukking?:

even iets heel anders dan film, maar ik wil jullie iets vragen.
zoals een aantal van jullie weet, speel ik theatersport, mijn grote hobby. het wil zoiets zeggen als: twee teams van 4 mensen die scenes improviseren, waarbij het aandeel van het publiek heel groot is. het publiek mag nl. suggesties roepen zoals locaties, emoties, relaties etc. ook bepaalt het publiek welke scene de beste is.

hartstikke leuk natuurlijk alleen zoeken wij publiek. want zo bekend is het nog niet.

voor alle mensen die in rotterdam of omgeving wonen. as vrijdag spelen we in de unie (mauritsweg) tegen een team uit tilburg. als je zin hebt in een leuk avondje uit, kom dan kijken. het begint om half 9 .

als je vragen hebt, stuur dan ff een persoonlijk berichtje naar me. en doe dit ook maar als je wilt reserveren.

bedankt voor jullie aandacht.

neo (crew)
Volgende maand troy

Heb afgelopen zomer tijdens de introductie van m'n studie met m'n introductiegroepje een workshop theatersport gevolgd. Was wel geinig hoor

Remi
Er is dus wel een 'hobby topic'

warhammer
cabaret
sport
(film)boeken lezen
Ps2

buiten druk bezig te zijn met films, tennis ik en kijk ik veel sport op tv. Verder ga ik vrij regelmatig naar concerten en naar festivals. Dit jaar ga ik voor het derde jaar naar RockWerchter, een absolute aanrader

1. MovieMeter
2. Muziek
3. Das Boot
4. Internet

Remi
Moviemeter is ook een hobbie van me
dagelijks kijk ik er op etc.
En elf fantasy fair vind ik erg leuk

* Moviemeter / films kijken
* Aquaforum / aquaria
* Sport (o.a. Squashen en voetballen)
* Uitgaan

Films (Goh...)
Korfbal (vooral de derde helft dan)
Games/internet

En zo af en toe een potje Magic: The Gathering.

Magic: The Gathering?! Oh, leuk ! Speel ik ook! Nou ja, niet vaak meer, maar laatst speelde ik bij een klasgenoot van mn broer een Boosterdraft-toernooi, ben ik derde geworden.

Maar mijn hobby's (of is het nou hobbies?) zijn (in willekeurige volgorde):

Films kijken, Moviemeteren, Comics lezen, een goed boek lezen, schrijven, computerspellen spelen en ook bord- en kaartspellen vind ik erg leuk.

-Me auto en de Club
-Films kijken/Moviemeter
-Uitgaan met me vriendin en/of vrienden
-Internetten enz
-PS2
-Motorcross (Rij zelf wedstrijden)
-Formule 1, ga altijd minimaal 1 keer per seisoen naar een wedstrijd en de rest volg ik altijd trouw op tv
-En me werk, Automonteur.

Zow, dat waren een beetje me grootste hobby's, zou zo ff nie weten of ik wat vergeten ben.

-Films kijken (poe he!)
-Fantaseren
-Striptekenen
-Strips/Comics lezen
-Klei poppetjes maken en er animaties mee proberen te maken
-Filmen (maar dat zijn meestal idiote nikszeggende onzinfilmpjes)
-Schrijven
-Niks doen

En mijn nieuwe hobby, DVD's sparen, word een beetje tegen gehouden door mijn budget

-Draaien (DJ in Discotheek)
-Presenteren (Radioprog op lokale omroep)
-Niks doen
-Internet afstruinen
-Dingen kopen (behalve kleding. Kan ik ook nooit kopen, omdat het geld opgegaan is aan andere dingen)
-Formule 1. Al is het de laatste tijd behoorlijk saai
-Gezellig doen met vrienden
-Ongezonde dingen eten.

En vast nog veel meer.

Gizzmann schreef:
-Fantaseren
-Niks doen

Hé, die horen eigenlijk ook nog bij mijn lijstje !

Ik fantaseer vaak over niks doen
En dat terwijl ik student ben, helaas werkt de overheid me tegen met het "eeuwige student" zijn.

Ik had vroeger (voordat ik internet ondekte) altijd de hobby om elke te lopen en de natuur te observeren enzo, maar nu doe ik dat niet meer. Toch verkies ik lopen altijd boven fietsen, als de afstand nog te doen is.

Ook was ik vroeger uren per dag bezig met ontwerpen van onderzeeërs en duikboten, maar wegens tijdgebrek daarmee gestopt. Heb nog wel hele stapels liggen hier.

- Werken aan mijn nummers en ze later opnemen in de studio/Muziek luisteren
- Voetbal en Basketbal kijken
- Films kijken
- Tijd met vrienden doorbrengen
- MovieMeter
- Gamen
- Bezig houden met mijn idolen en Yuna

U-96 schreef:

Ik had vroeger (voordat ik internet ondekte) altijd de hobby om elke te lopen en de natuur te observeren enzo, maar nu doe ik dat niet meer. Toch verkies ik lopen altijd boven fietsen, als de afstand nog te doen is.

He! me to. Het is geen hobby, maar ik ben denk ik de enige 15-jarige die echt kan genieten van een wandeling. Ik praat dan ook liever met niemand en kijk een beetje in het rond. De natuur is mooi, alleen hoef ik niet te weten hoe het allemaal in elkaar zit (hou niet van biologie). Ik kijk er liever naar

- Films
- Zeilen
- Muziek
- Geschiedenis
- Af en toe een beetje gamen (age of empires enz.)

Gizzmann schreef:

Ik praat dan ook liever met niemand en kijk een beetje in het rond. De natuur is mooi, alleen hoef ik niet te weten hoe het allemaal in elkaar zit (hou niet van biologie). Ik kijk er liever naar

Het kijken en luisteren is natuurlijk het mooist.

Gizzmann schreef:

Het is geen hobby, maar ik ben denk ik de enige 15-jarige die echt kan genieten van een wandeling.

Niet de enige, ik vind het zelf ook wel leuk.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:38 uur

geplaatst: vandaag om 09:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.