- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Schandalig dat je deze nog niet hebt gezien!
Schandalig dat je deze nog niet hebt gezien!
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Ik bedoelde trouwens dat het Bunuel is en niet Banuel (misschien dat je hem daarom bent misgelopen). Daar heb ik zelf ook maar eentje van gezien trouwens.
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2842 stemmen
Ah, op die fiets. Kun je nagaan hoe slecht ik over de man geïnformeerd ben. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ooit een lange film dip gehad na het jaar 2000.
Titanic
LOTR 123
Pearl Harbour
Alle X-Men
Alle Fast Furious
Alle Spiderman
Alle Potters
Alle Narnia's
King Kong (P.Jackson)
Matrix 2+3
Gladiator in slaap gevallen in de bioscoop.
En vast nog wel meer.
De volgende komen nog wel eens:
Saving Private Ryan
Alle Underworlds
Alle Resident Evils
Vervolgen op Silence of the Lambs
Saw 3 t/m5
Texas Chainsaw 1+2 (recent)
The Hills have Eyes 1+2 (idem.)
Ben-Hur
Spartacus.
En vast nog wel meer...
Alleen schaam ik me niet 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
De meeste van die titels zijn ook geen klassiekers die je perse moet zien Erwinner 
Films als Underworld, Narnia, Hills 2....allemaal te slecht voor woorden 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Je kunt gerust die hele lijst skippen Erwinner, dan mis je weinig.
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
ik zou alleen gladiator en saving private ryan kijken.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3922 stemmen
Ik heb nog nooit een David Lynch film gezien.Is dat schandalig?
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Heat staat al maanden in mijn kast en die heb ik nog niet gezien. En laatst werd ik raar aangekeken omdat ik de Sound of Music nog niet gezien had. De laatste staat iig op de planning voor de kerst.
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Dan zou ik heat maar snel gaan kijken als ik jou was!
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2312 stemmen
Een bepaalde film nog niet gezien hebben vind ik eigenlijk totaal niet schandalig.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3922 stemmen
Ik hoopte eigenlijk dat iemand zou zeggen: "Wat nog nooit een lynch gezien?". Dan moet je beginnen bij Blue Velvet of iets dergelijks.
Tuurlijk is het geen schande als je een bepaalde film niet gezien hebt, een van de leuke dingen aan moviemeter is je kennis verbreden, door andere gebruikers.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Blue Velvet is in mijn ogen het slechtste wat Lynch voor mij heeft gemaakt eerlijk gezegd. Misschien Mulholland Drive of Lost Higway al zit je daar natuurlijk al direct bij zijn echte mind-fucks. Gewoon aan Twin Peaks beginnen, vooral het eerste seizoen is Lynch op zijn best 
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3922 stemmen
Kijk daar heb ik wat aan! Bedankt metalfist!
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Heat staat al maanden in mijn kast en die heb ik nog niet gezien. En laatst werd ik raar aangekeken omdat ik de Sound of Music nog niet gezien had. De laatste staat iig op de planning voor de kerst.
Sound of Music vind ik helemaal niets! En hij duurt heel lang! Kerst is wat dat betreft zo voorbij. Kun je beter Heat kijken!
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Ik hoopte eigenlijk dat iemand zou zeggen: "Wat nog nooit een lynch gezien?". Dan moet je beginnen bij Blue Velvet of iets dergelijks.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3922 stemmen
Dat zijn inderdaad zijn meest bekeken titels.Kijken of ze ergens kan huren, om te zien of ik het wat vind.Ben eigenlijk niet zo'n fan van , laten we zeggen, abstracte films. Maar ik wil mijn horizon wel verbreden en ga daarom niets uit de weg. 
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Blue Velvet is veel minder abstract. Aan de hand van Mulholland Dr. kan je dan weer beter bepalen of Lost Highway of Inland Empire ook iets voor je is.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Als je echt met de 'gewoonste' Lynch wilt beginnen zou ik precies met The Elephant Man starten, ik heb hem zelf ook nog niet gezien dus ik kan de bal serieus misslaan 
ghostman
-
- 5740 berichten
- 5 stemmen
Blue Velvet is zijn meesterwerk (beste film).
ghostman
-
- 5740 berichten
- 5 stemmen
Tuurlijk is het geen schande als je een bepaalde film niet gezien hebt, een van de leuke dingen aan moviemeter is je kennis verbreden, door andere gebruikers.
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Blue Velvet is zijn meesterwerk (beste film).
doe normaal
-
- 112 berichten
- 0 stemmen
Lost Highway blijft een mislukking. Maar leg dat maar eens uit aan de Lynch fans. Gelukkig zorgde Patricia Arquette voor wat leuke momenten, anders had de film niets te bieden.
Montorsi
-
- 9715 berichten
- 2374 stemmen
Als je echt met de 'gewoonste' Lynch wilt beginnen zou ik precies met The Elephant Man starten, ik heb hem zelf ook nog niet gezien dus ik kan de bal serieus misslaan
Of Straight Story, of Wild at Heart. Dan heb je wel de meest rechtlijnige te pakken, maar dan leer je Lynch ook niet echt kennen.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3922 stemmen
Haha, zo zijn er nu ongeveer een stuk of 8 titels van lynch genoemd!
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1738 stemmen
Ik heb Apocylypse Now! nog nooit gezien. word dan maar eens tijd. The Great escape moet ik overigs ook nog zien.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik heb Apocylypse Now! nog nooit gezien. word dan maar eens tijd. The Great escape moet ik overigs ook nog zien.
Na langdurig aandringen van zeker?
ghostman
-
- 5740 berichten
- 5 stemmen
Billy-Pilgrim
-
- 356 berichten
- 620 stemmen
Oh yee, ik heb een aantal groten der aarde nog altijd niet gezien:
Zet je schrap:
- Once Upon A Time in The West
- The Good, The Bad & The Ugly
- Braveheart
- Amelie
- Heat
- Seven Samurai (okay, die hebben er wel meer niet gezien)
- Apocalypse Now
- 2001: A Space Oddysey
- The Deer Hunter
- Alien
- Alle Indiana Jones Films
- Die Hard
Zomaar een paar namen 
Maar ik neem aan dat bijna iedereen wel zo'n lijstje kan samenstellen. Zo ben ik bijvoorbeeld geen fan van avonturenfilms, en al helemaal niet met van die sterke thema's zoals de middeleeuwen, of de romeinse tijd, of het wilde westen.
barns
-
- 478 berichten
- 775 stemmen
Vind het toch wel schandalig dat de The Godfather Trilogie al een aantal jaar ligt te verstoffen zonder het aangeraakt te hebben.
Daarbij heb ik me ook nog niet gewaagd aan Avatar