- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Schandalig dat je deze nog niet hebt gezien!
Schandalig dat je deze nog niet hebt gezien!
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12834 stemmen
Zeker doen ja
. Gedeelde smart is halve smart zeggen ze.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Er schiet mij enkel Christina F te binnen. Voor de rest komt er niks in mij op waar ik echt hoog nodig naar moet gaan kijken. Wat maar op mijn pad komt 
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
Ik moet bijna alle films van Sam Peckinpah nog zien. Schaam Schaam.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
It's A Wonderful Life
Christiane F
1900 Novacento
Tetsuo (word aan gewerkt)
Alle Zatoichis (zijn onderweg
)
en om me echt voor te schamen :
Ikiru 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Ik heb nog zoveel films in te halen joh, kijk de laatste tijd zoveeel films maar heb nog geen 10 % van de top 120 gehad volgens mij..
Dus heb alle reden om mij te schamen!
Maar geef me effe de tijd, heb al veel toppers gezien dankzij MM 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Goodfellas
Taxi Driver
Raging Bull
The Good the bad and the Ugly
Veel recente films zoals Saw
En eigenlijk moet ik The Godfather ook nog eens herzien
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2839 stemmen
Waar moet ik beginnen?
The Godfather (geen van de drie), Pulp Fiction, Resevoir Dogs, Goodfellas, Taxi Driver (maar is vanavond op tv), Kill Bill, Dumbo, Amelie, Saving the Private Ryan, The Shawshank Redemption, Scarface, The Naked Gun, Close Encounters of the Third Kind... moet ik nog doorgaan?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Niet zo veel. Ik heb vrijwel alle films uit de MM top 250 gezien en het laatste jaar veel klassiekers ingehaald. Ook ken ik de voltallige ouvres van mijn favoriete regisseurs grotendeels en vrijwel alle films die andere noemen in deze tread
Ik moet Double Indemny, Tokyo Story, Bicycle Thieves en Il Gattopardo nog zien (om een paar klassiekers te noemen), maar een schande vind ik het niet..
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Veels te veel, maar voorop zet ik de films van Léone en Coen die ik nog niet gezien heb en Brazil en Reservoir Dogs.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
The Godfather 1,2 en 3
Pulp Fiction
Platoon (gelukkig op dvd nou, nu nog een keer gaan kijken
)
Apocalypse Now
The Deer Hunter
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ach waarom nou schandalig dat je bepaalde films nog niet gezien hebt. Je kan hooguit zeggen dat het jammer is, maar er zijn zoveel leuke en/of goede films
Schizonoid
-
- 356 berichten
- 188 stemmen
* Begotten - Elias.E.Merhige (GEZOCHT !!! )
* Visitor Q --> in bestelling 
* China Town (R.Polanski)
* Le cercle rouge --> in bestelling 
* Tetsuo
* Altered States
* Un Chien andalou & L'Age D'or (L.Bunuel) --> in bestelling 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Ik moet zeeeeeeeeeeeer dringen enkele klassiekers zien. Een schande voor mezelf dat het er nog niet van gekomen is:
Godfather, Scarface, Schindler's list, La vita e bella, reservoir dogs, Deer Hunter, Platoon, Apocalypse now, Taxi Driver, ...
En dan te bedenken dat ik er al een deel van in men bezit heb. Ook bij de westerns moet ik men schade trouwens nog inhalen: Once upon a time in the west, Unforgiven, For a few dollars more, A fistful of dollars, High Noon. Van de allergrootste westerns heb ik enkel The good, the bad & The Ugly en Magnificent Seven al gezien...
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2839 stemmen
Heb voor de grap eens alle films die op deze pagina worden genoemd die ik nog niet heb gezien verzameld. Hier komen ze
:
Christiane F (komt morgen op tv)
It's A Wonderful Life
1900 Novacento
Tetsuo
Zatoichi
Ikiru
Goodfellas
Raging Bull
Saw
Double Indemny
Tokyo Story
Bicycle Thieves
Il Gattopardo
Brazil
Platoon
Apocalypse Now
The Deer Hunter
Begotte
Visitor Q
China Town
Le cercle rouge
Altered States
Un Chien andalou & L'Age D'or
La vita e bella
Unforgiven
For a few dollars more
A fistful of dollars
High Noon
En dan te bedenken dat ik de meeste wel wil zien 
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 628 stemmen
Wordt dringend tijd dat ik ook eens een paar van die klassiekers ga bekijken: Heb zelf Apocalypse Now wel in huis, maar gekgenoeg nog nooit gezien.
ook deze nog:
-The godfather 1,2,3
-Scarface
-Once upon,,,,,,in America
-Unforgiven
-Taxi Driver
ook wat van de hedendaagse topfilms :
-Der Untergang
-Saw
-Simon
-La Meglio Gioventu
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
'Schandalig dat je deze nog niet hebt gezien !!!'
Ik heb er spijt van dat ik hem ooit gezien heb 
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2839 stemmen
Oh jee! Er schiet me net iets te binnen! Ik heb nog nooit een Ernest film gezien! 

katie morosky
-
- 1003 berichten
- 804 stemmen
Ik heb de Titanic nog niet gezien. Niet omdat ik dat stoer zou vinden ofzo, er zijn gewoon meerdere redenen om hem aan mij voorbij te laten gaan. De belangrijkste reden is toch wel die song van Celine Dion, een MTV-trauma dat ik liever niet opgerakeld zie. Bovendien gedroeg die Cameron zich toch wel als een vreselijke omhooggeblazen windmakende aansteller op de oscarnight. He was playing God. Letterlijk. Ik hou verder ook niet van geforceerde romantische drama's/komedies met kamerbrede close ups waarin onze helden romantisch smachtend mooi dienen te wezen. Dat helpt allemaal niet om mij de Titanic te verkopen.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
'Schandalig dat je deze nog niet hebt gezien !!!'
Ik heb er spijt van dat ik hem ooit gezien heb 
'Schandalig dat je deze niet goed gezien hebt!!!' 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
hehe lol, schandalig dat ik 1 van de enige ben met goede smaak 
Nee maar is gewoon niet mijn film, net zoals American Beauty... Die langzame, trage drama verhalen interesseren me niet zoveel.
Moet ik het mooie waarschijnlijk nog achter vinden, maar ik zeg niet dat er geen enkele goede drama film bestaat. Want ik ken hele mooie uit die categorie, om er gewoon effe een paar te noemen; American History X en Nobody Knows.
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Doom, ga jij eens even snel The Godfather trilogie zien! 
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Ik heb in ieder geval een film die zeer schandalig is. Dat is "The Usual Suspects" maar ik heb hem laatst meteen gekocht toen ik hem zag liggen in de winkel, en zal hem zo spoedig mogelijk bekijken!
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Doom, ga jij eens even snel The Godfather trilogie zien! 
Yes Sir! 
Stond toch al op me planning, binnenkort dus 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
The Godfather is trager dan Taxi Driver. Ik vond Taxi Driver sowieso niet traag, maar ik heb geen enkele film meer traag gevonden sinds 2001: A Space Odessey 
Doom, ga liever een briljant komedie als Monty Python and the Holy Grail kijken 
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 628 stemmen
Of Doom , bekijk The Green Mile eens, o die heb je al gezien ja klopt, een 1,5 of wat.
Ieder zijn smaak ja.
Maar heb al wel eens een klein beginstukje gezien van een half uur van Taxi Driver, maar was zo moe dat ik in slaapt viel, dus ben benieuwd als ik hem eens helemaal zie wat mijn stem zal zijn.
In ieder geval zeker niet zo hoog als die wat ik de Green Mile heb gegeven. 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
The Godfather is trager dan Taxi Driver. Ik vond Taxi Driver sowieso niet traag.
Hmm traag misschien het verkeerde woord, slaapverwekkend misschien ?
Net zoals American Beauty, die films kunnen me niet boeien, totaal niet.
Doom, ga liever een briljant komedie als Monty Python and the Holy Grail kijken
Zou ze op me lijstje zetten! Maar hou meer van horror/mysterie en sinds kort ben ik ook weg van Aziatische films, zitten hele goede tussen.
Maar heb al wel eens een klein beginstukje gezien van een half uur van Taxi Driver, maar was zo moe dat ik in slaapt viel
Kan het helemaal begrijpen, had zelf ook wat moeite om me ogen open te houden met die film... Maar heb hem afgezien, dat was me toch een prestatie 
Of Doom , bekijk The Green Mile eens, o die heb je al gezien ja klopt, een 1,5 of wat.
Dat doe ik mezelf niet meer aan...
hehe nee maar dat is het leuke van films enzo, de smaken kunnen gewoon erg verschillen. Zolang je maar mee gaat in je eigen mening en niet de rest nadoet dan ben je goed bezig 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Uit de top 20 heb ik nu 19 films gezien dus ik schaam me eigenlijk nergens meer voor 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Welke is die ene die je niet gezien hebt?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Welke is die ene die je niet gezien hebt?
Goodfellas.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
'Schandalig dat je die nog niet hebt gezien !!!'