- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Schandalig dat je deze nog niet hebt gezien!
Schandalig dat je deze nog niet hebt gezien!
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Je overleeft het wel als je die niet gezien hebt hoor, Sint 
Baksteen
-
- 720 berichten
- 748 stemmen
Godfather p2 + p3.
Plus alle starwars films mja ze hebben mij nooit echt aangesproken..
guulbert
-
- 1618 berichten
- 18 stemmen
Nog geen enkele film gezien van Sergio Leone.
Westerns spreken mij niet echt aan.
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Baksteen
-
- 720 berichten
- 748 stemmen
C'era una Volta il West, een aanrader zoiezo.
Infected_
-
- 76 berichten
- 51 stemmen
Hmmm ..
American history X
the godfather
requiem for a dream
the silence of the lambs (maar heb ik hier wel nog op dvd liggen)
Wss nog wel een hele lijst
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Hmmm ..
American history X
the godfather
requiem for a dream
Snel kijken.
Geen haast bij. Een van de meest overgeardeerde films.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
The Lord of the Rings...
Eigenlijk moet je ze alledrie hebben gezien maar in ieder geval tenminste toch wel 1...
En natuurlijk:
Jaws
E.T.
Titanic.........ga zo maar door.
valerio2003
-
- 575 berichten
- 3900 stemmen
ik heb requiem for a dream nog niet gezien maar hij is ook nog steeds niet te koop in de winkels,jammer
masterjar
-
- 92 berichten
- 19 stemmen
Hmmm ..
American history X
the godfather
requiem for a dream
Wss nog wel een hele lijst
american history x,volledig mee eens.toen ik um voor het eerst zag vind ik um best hard,maar het verhaal er omheen is erg mooi en heeft toch indruk op me achter gelaten.
zelf vind ik saving private ryan een goede om aan te raden.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
ik heb requiem for a dream nog niet gezien maar hij is ook nog steeds niet te koop in de winkels,jammer
Ik denk dat ie vooral niet meer te koop is. Hij heeft jarenlang in de uitverkoopbakken gelegen. Heb hem al heel wat jaartjes voor niet al te veel geld in de kast staan.
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Loop een rondje in Amsterdam, en je komt hem tegen. Laatst zag ik hem bij Fame liggen in een andere editie die ik bezit, voor weinig geld.
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Natural Born Killers
Dark City
Clockwork Orange
Barton Fink
Brazil
Voor mij wel dingen waarvan ik maar niet snap dat ik ze nog steeds niet gezien heb. Vooral Dark City stond ik ooit mee in mn handen, maar ik had op dat moment geen geld. In een winkel nooit meer tegen gekomen, maar hij zal betrekkelijk eenvoudig te vinden zijn, verwacht ik.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
De laatste tijd beginnen de Rambo films bij mij schaamte op te brengen. Iedereen heeft het natuurlijk over de nieuwe Rambo film en ik moet dan altijd schaamteloos proberen te bekennen dat ik nog nooit een Rambo film heb gezien. Binnenkort toch maar eens de hele reeks meenemen uit de videotheek.
Art
-
- 13507 berichten
- 3659 stemmen
Ze zijn dit weekend te zien bij Veronica! Scheelt je weer een loopje 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Ow, leuk. Dat wist ik nog niet. Had nog wel een reclame van Rambo III gezien, maar ik zie het nu ook. De hele reeks. Mijn zaterdag avond is in ieder geval al vol gepland. 
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Ze zijn dit weekend te zien bij Veronica! Scheelt je weer een loopje 
Veronica bouwt tijdens de uitzending dusdanig veel commercial-breaks in dat je al snel denkt dat Rambo maandverband zit aan te prijzen 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Reclames? Het is en blijft toch altijd hetzelfde. Zolang het maar geen SBS 6 is, met z'n irritante Hart van Nederland. Daar laat ik echt films door schieten. Veronica gaat prima.
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Natural Born Killers
Dark City
Clockwork Orange
Barton Fink
Brazil
Voor mij wel dingen waarvan ik maar niet snap dat ik ze nog steeds niet gezien heb. Vooral Dark City stond ik ooit mee in mn handen, maar ik had op dat moment geen geld. In een winkel nooit meer tegen gekomen, maar hij zal betrekkelijk eenvoudig te vinden zijn, verwacht ik.
Dark City is uitgekomen in die lelijke ultimate selection gele uitgaves. Met Natural Born Killers kun je nog lang wachten. Geen fluit aan.
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
@veron35: Wat is er zo lelijk aan die Dark City uitgave, de dvd zelf, of gewoon de hoes? (als ik me niet vergis zijn die edities in de aanbieding bij de FRS nu)
valerio2003
-
- 575 berichten
- 3900 stemmen
Ik denk dat ie vooral niet meer te koop is. Hij heeft jarenlang in de uitverkoopbakken gelegen. Heb hem al heel wat jaartjes voor niet al te veel geld in de kast staan.
en toen heb ik er nooit opgelet jammer genoeg
valerio2003
-
- 575 berichten
- 3900 stemmen
Loop een rondje in Amsterdam, en je komt hem tegen. Laatst zag ik hem bij Fame liggen in een andere editie die ik bezit, voor weinig geld.
ik woon in Rotterdam en hier is ie echt nergens meer te koop.
misschien moet ik dan maar eens een dagje Amsterdam pakken
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Ik heb er géén van die gezien. 
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Godfather-triologie. Het is en was op tv deze weken. Maar moet ze maar es op dvd zien.
Wie heeft ze te leen?
misterwhite
-
- 4726 berichten
- 656 stemmen
American history X
The Good, the Bad and the Ugly
Goodfellas
Usual Suspects
en Forrest Gump
Dit is het het lijstje dat ik nog MOET zien !! 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
One Flew over the Cuckoo's Nest (1975). Ben geen Nicholson fan, maar door de status van de film wil ik hem wel zien. Ik kom er alleen niet aan toe.
dvd-me
-
- 329 berichten
- 418 stemmen
ik wil de volgende films echt nog zien:
- A clockwork orange
- Full Metal Jacket
- Star wars alle delen (ik ken ze alleen nog van dat ik een jaar of 8 was... ik herinner mij er haast niets van. )
En deze films moet je gewoon gezien hebben:
- The godfather trilogie (fantastisch gewoon)
- Se7en
- the green mile
- the shawshank redemption