• 148.870 films
  • 8.179 series
  • 24.954 seizoenen
  • 546.565 acteurs
  • 323.689 gebruikers
  • 8.481.403 stemmen

Hoeveel films heb je in totaal gezien?

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20067 berichten
  • 2126 stemmen

Reinbo schreef:

10.000 is veel hoor. Ik ben ook flink filmfan, maar haal de helft nog niet eens....en zo veel schelen we niet.

Als jij films niet 5 of 10 x zou herzien, zat je nu ook vast op 10.000 stuks.

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

Misschien wel het dubbele als waar ik hier op gestemd heb (of driedubbel?:)). Een aardig aantal bv niet afgekeken of half/half gekeken ivm desinteresse en niet mijn smaak. En nog heel wat die ik langer geleden zag dan dat ik hier ingeschreven ben, van voor begin 2010, en nog die ik enigszins vergeten ben, etc. En een film meerdere keren kijken doe ik niet vaak, behalve als ie heel goed is.

Tall man

• 289 berichten
  • 927 stemmen

mijn IMDB teller staat nu op 405 films.(moet hier nog op de films stemmen waar ik daar al op heb gestemd) Ik ben pas 15 dus dat gaat in de loop van de jaren vast nog stijgen. Ik ben de laatste maanden me echt gaan interesseren in films en heb daarom ook een erg grote watchlist met interesses, meesterwerken en klassiekers ertussen. Hoop mijn rankings daarom ook (sterk) te laten stijgen tot boven de 2000. Maar dat duurt nog wel een jaar of 5/10.

Minotaures

• 7795 berichten
  • 2110 stemmen

Minotaures schreef:

tussen de 600 - 800

Denk dat mijn aantal van nu zo ongeveer klopt. Zal wel rond de 950 - 1,000 zijn.

Dick2008

• 9624 berichten
  • 662 stemmen

Reinbo schreef:

10.000 is veel hoor.

Dat valt wel mee hoor. Stel je bent 50, je kijkt iedere dag één film en doet dat al vanaf je tiende, dan haal je dat aantal met gemak.

disneystore

• 1760 berichten
  • 0 stemmen

melvddonk schreef:

(quote)

Hoe kan je nou op je achtste serieus film kijken? En sowieso kunnen de meeste kinderen van 8 nog geen Engels en kunnen ze niet erg snel lezen.

Ik weet niet wat voor problemen jij vroeger had, maar op 8 kan een kind normaal gezien perfect ondertitels lezen. Je kan zelfs op je 6 al perfect ondertitels lezen als het meezit.

nathaniel177

• 527 berichten
  • 2286 stemmen

Minstens het aantal stemmen dat ik nu heb, 1245 dus. Heb zoiezo wel meer gezien, kan niet alle films vam vroeger meer herinneren.

606

• 23594 berichten
  • 11236 stemmen

Ik zit nu op 9234 stuks

Rvdz

• 587 berichten
  • 2278 stemmen

Ik sta op Letterboxd nu op 1600 titels, al zijn dat niet allemaal langspelers (maar wel een hoop).

John Milton

• 17808 berichten
  • 9577 stemmen

Op Moviemeter 5155 films en op IMDb 7553 titels. Maar voor mij is Icheckmovies leidend, met 10.571 geziene films. Die houd ik ook het strakst bij, en is het makkelijkst om iets toe te voegen.

TornadoEF5

• 5420 berichten
  • 1157 stemmen

Ik heb een nieuwe mijlpaal bereikt, nl. 1000 unieke films gezien in mijn leven. Met rewatches zal dat uiteindelijk meer 1050 ongeveer zijn.

John Milton

• 17808 berichten
  • 9577 stemmen

Nice

Ik loop 15 jaar veelkijkerij voor (met maar 1 filmdip), dus geen eerlijke vergelijking.

Filmstemmen op MovieMeter: 7690

Stemmen op IMDb: 10.100

Letterboxd: 10.197

Checks op ICM: 13.302

Krankzinnig veel gezien afgelopen 7 maanden, en de handvol shorts festivals die ik (online) bezocht heb dit jaar, hebben voor een explosie in het aantal stemmen gezorgd. Met 20+ films op een dag gaat het hard, natuurlijk. Al zijn er ook de nodige achterstallige stemmen bijgekomen van films die ik veel eerder zag, die eerder niet op MM konden omdat shorts nog niet waren toegestaan.

Onderhond

• 86030 berichten
  • 10940 stemmen

Niks zo handig als een eigen database, daarmee kom ik aan 10.441 (op basis van 30+ minuten).

Op ICM tel ik 11.292 en op IMDb 11.318, maar da's met een hoop shorts en een verdwaalde serie bij, die cijfers vind ik minder interessant.

ZAP!

• 3504 berichten
  • 2857 stemmen

Al aardig wat.

IceTigerGhost

• 643 berichten
  • 2405 stemmen

Is dat dan met of zonder kortfilms allemaal? Want 1000 kortfilms of 1000 gewone films bekijken is een groot verschil. En aangezien Moviemeter hierin geen verschil maakt...

John Milton

• 17808 berichten
  • 9577 stemmen

IceTigerGhost schreef:

Is dat dan met of zonder kortfilms allemaal? Want 1000 kortfilms of 1000 gewone films bekijken is een groot verschil. En aangezien Moviemeter hierin geen verschil maakt...

In mijn geval is het ook inc, al is het verschil in stemmen op IMDb en MM grotendeels verklaarbaar omdat die nog niet op MM staan, dat zijn meer shorts waarop ik niet gestemd heb dan wel, gok ik.

Je kunt via Uitgebreid zoeken in eigen stemmen natuurlijk achterhalen hoeveel langspelers je hebt gezien, maar als je veel stemmen hebt moet je dan onderverdelen in periodes en dat bij elkaar optellen, omdat je anders teveel (meer dan 1000) resultaten krijgt. Als ik achter de pc zit na mijn vakantie wil ik dat best eens doen, kijken hoeveel shorts het nou zijn.

Graaf Machine

• 6033 berichten
  • 691 stemmen

Leuk, zag dit topic nog niet eerder.

Ik gok op 2000, maar het kunnen er enkele meer of minder zijn.

Film Pegasus (moderator films)

• 28766 berichten
  • 4885 stemmen

De teller staat op 4610. Een 4-tal jaar geleden mijn tv afgesloten en combinatie met lockdown en meer cinemabezoek laatste jaren, zorgt voor een hoger tempo. Niet slecht, want ik herbekijk ook af en toe films.

IceTigerGhost

• 643 berichten
  • 2405 stemmen

[quote]John Milton schreef:

(quote)

Het is jammer dat Moviemeter dit zelf niet opsplitst. Want tussen kortfilms en gewone films is nochtans een groot verschil. Net zoals er een verschil is tussen films en series, en dat wordt wel opgesplitst.

mrklm

• 4873 berichten
  • 6775 stemmen

Houdt het bij sinds 1/11/1997 en heb net mijn digitale database nog even bijgewerkt. Het zijn er 15.434. En ik ga nu beginnen aan nummer 15.435

nathaniel177

• 527 berichten
  • 2286 stemmen

Shorts meetellende rond de 2500, alleen volledige speelduur dan zou ik zo'n 2100 schatten.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.