• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.973 gebruikers
  • 9.370.370 stemmen

Gebruikersmijlpalen

zoeken in:

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Door het fantastische idee om mijn eigen meningen zonder toestemming te vertalen in het Engels (waardoor mijn berichten duplicaten worden) heb ik langzamerhand de 9000 berichten gepasseerd op het oude lay-out. Op de nieuwe lay-out was ik er al even overheen omdat ik ook nog mijn TVmeter berichten er bij op kreeg.

Ik wou dat ik er wat blijer en enthousiaster mee was maar, door de manier waarop voel ik er maar weinig voor. Nog even en we hebben de grootste mijlpaal bereikt.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Mijn berichten zijn niet verdubbeld sinds juli (zie mijn tien jaar post). Weet je het zeker?

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

John Milton schreef:

Mijn berichten zijn niet verdubbeld sinds juli (zie mijn tien jaar post). Weet je het zeker?

Ja. Woensdag zat ik (op het oude lay-out) nog op 8960ish, donderdag had ik er opeens 8989, waarvan ik al raar op keek en gisteren zat ik opeens op de 9081.

EDIT; en nu zit ik bijna bij de 9100 en mijn vorige bericht was mijn meest recent geplaatste bericht.

Mac Hammer Fan

• 6014 berichten
  • 7444 stemmen

Na bijna achttien jaar ben ik gestrand op 15000 film toevoegingen en nog eens iets meer dan 1000 bij series. Wel heel weinig grote titels, die heb ik aan anderen gelaten. Ik wil in het bijzonder kappeuter bedanken. Hij behandelde al die jaren het grootste deel van mijn toevoegingen. Toch ook even vermelden dat ik jaarlijks gemiddeld ongeveer vijfduizend postercorrecties heb ingediend, en ook veel oude plots gecorrigeerd heb op typ-of taalfouten. Hierbij heb ik ook heel wat posters geretoucheerd met Photoshop. Ook soms lijsten overlopen van films die nog geen imdb-code hadden of geen speelduur. Als bedoeling van de crew van sommige taken achter de schermen te ontlasten. Ook een woordje van dank aan alle mensen die mij suggesties gaven, zo moest ik nooit zelf op zoek gaan. Ik ben steeds bereid van nog meer toe te voegen, zoals enkele jaren geleden, ik heb tijd en zin hiervoor.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Fenomenale mijlpaal!

Lui (crew films)

• 3490 berichten
  • 11859 stemmen

Lekker bezig MHF, bedankt voor je inzet.

Decec

• 6741 berichten
  • 8581 stemmen

Mooie mijlpaal, MHF

En goed bezig voor grotere poster zoeken en aanpassen ...

alexander038

• 957 berichten
  • 1295 stemmen

Als Horror en Thriller liefhebber zeg ik top Mac Hammer Fan!!

Dying Rose

• 1315 berichten
  • 3417 stemmen

Elf jaar MM-lid.

Aantal stemmen op films: 2801

Aantal berichten: 1285 (waarvan 46 als mening gemarkeerd)

Aantal filmtoevoegingen: 3352

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

kappeuter kan een tijdje niet meer posten, want hij staat op 66666 berichten.

dimi303

• 3418 berichten
  • 3663 stemmen

Bij De Site > Algemeen > MovieMeter mijlpalen:

+3000 berichten op MM.

dualcia

• 953 berichten
  • 2311 stemmen

Vandaag mijn 2000ste stem uitgebracht op Once upon a Time in America (Film, 1984)!

oup

• 586 berichten
  • 3179 stemmen

Mijn 2000ste (film)stem is vanaf vandaag ook een feit! Het leek mij wel gepast om te kiezen voor de hoogstgenoteerde film op MM uit 2000 die ik nog niet zag. Dat is Children Underground (Film, 2000) .

Wat blijkt nu na mijn check op ICM (en extra controle op IMDB): deze film komt helemaal niet uit het jaar 2000. Maar uit 2001! Goed verhaal. Meteen maar even een correctie ingediend…

Rick18

• 232 berichten
  • 5294 stemmen

4444 films gezien, op naar de 55555

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Vandaag mijn 2200ste stem en mening geplaatst op "Violent Night".

En dit forum bericht is ook gelijk mijn 9300ste bericht op deze site. Al zitten daar veel duplicaten tussen van die Engels vertaalde meningen, die je gelukkig kon uitzetten nu.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 berichten
  • 5447 stemmen

Nog voor het einde van het jaar is het gelukt. Everything Everywhere All at Once werd mijn 5.000e film op moviemeter!

Theunissen

• 12267 berichten
  • 5513 stemmen

Film Pegasus schreef:

Nog voor het einde van het jaar is het gelukt. Everything Everywhere All at Once werd mijn 5.000e film op moviemeter!

Mooie mijlpaal en op naar de 10.000e film en hopelijk sneller dan 18 jaar (zegt iemand die er zelf circa 13 jaar over heeft gedaan)

Theunissen

• 12267 berichten
  • 5513 stemmen

Kondoro schreef:

Vandaag mijn 2200ste stem en mening geplaatst op "Violent Night".

Je had beter nog 22 stemmen kunnen wachten, want dan haal je een unieke mijlpaal met 2222 stemmen

Theunissen

• 12267 berichten
  • 5513 stemmen

Het is me door de kerstvakantie ontgaan, maar ik zie dat ik afgelopen donderdag 15 jaar (inclusief 15 kilometer tekst aan recensies ) jaar lid was van deze mooie site. Sinds mijn baan (afgelopen mei was ik 25 jaar in dienst) is dit mijn langste verbintenis ergens

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Congrats Theunissen.

Trouwe klant dus

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Theunissen schreef:

Het is me door de kerstvakantie ontgaan, maar ik zie dat ik afgelopen donderdag 15 jaar (inclusief 15 kilometer tekst aan recensies ) jaar lid was van deze mooie site. Sinds mijn baan (afgelopen mei was ik 25 jaar in dienst) is dit mijn langste verbintenis ergens

"mooie" site daar zal ik wel een beetje mee oppassen, er is veel veranderd in die tijd en in mijn ogen weinig positief. Wel een mooie mijlpaal overigens, met een fantastisch statistiek. Hopelijk blijf jij in ieder geval nog lang hier rond hangen, ik ben al te veel mooie users kwijt geraakt hier.

Theunissen

• 12267 berichten
  • 5513 stemmen

Kondoro schreef:

Hopelijk blijf jij in ieder geval nog lang hier rond hangen, ik ben al te veel mooie users kwijt geraakt hier.

Maak je daar maar niet druk om, zoals John Milton al aangaf, ik ben een trouwe kant (ik hou van vastigheid).

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Theunissen schreef:

(quote)

Maak je daar maar niet druk om, zoals John Milton al aangaf, ik ben een trouwe kant (ik hou van vastigheid).

Haha ik maak me niet druk hoor, al is het goed om te horen dat je wel blijft. Ik heb nog een handje vol users waardoor ik zelf ook blijf. Die krimt langzamerhand wel.

Van Bommel

• 37 berichten
  • 2525 stemmen

Ja ja vandaag de 2000ste film gezien. De 2000ste film was een documentaire Pamela: A Love Story.

Maar de beste film die ik gezien dit jaar in 2023 is een oudere film Cidade de Deus

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Van Bommel schreef:

Maar de beste film die ik gezien dit jaar in 2023 is een oudere film Cidade de Deus

We zijn nog maar in februari. Die conclusie trek je snel

Verder gefeliciteerd met je mijlpaal, op naar de 3k!

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5737 stemmen

4500e stem op The Fabelmans (2022)

mister blonde

• 12693 berichten
  • 5825 stemmen

Gisteren 20 jaar op MovieMeter. Mijn halve leven. Nogal wat vetes uitgevochten, maar meestal was het gezellig. De laatste jaren helaas de site achteruit zien gaan, maar nog steeds bezoek ik de site bijna dagelijks.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

mister blonde

Proficiat! Mooie mijlpaal.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

mister blonde schreef:

Gisteren 20 jaar op MovieMeter. Mijn halve leven. Nogal wat vetes uitgevochten, maar meestal was het gezellig. De laatste jaren helaas de site achteruit zien gaan, maar nog steeds bezoek ik de site bijna dagelijks.

Ook namens 1 van je vetes, gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal!

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Gefeliciteerd mister blonde, waanzinnig mooie mijlpaal die ik ooit ook hoop te bereiken. We mogen gelukkig nog wat lang zittende users zoals jij koesteren op deze site.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.