- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
dimi303
-
- 3418 berichten
- 3663 stemmen
We mogen ook nog eens een mijlpaal noteren. Reeds over de 3000 stemmen op MM. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik ben vandaag alweer 17 jaar lid van deze site 
oup
-
- 586 berichten
- 3177 stemmen
Vandaag op 14 mei 14 jaar lid van Moviemeter!
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 berichten
- 5068 stemmen
Ik heb het me niet eens gerealiseerd op de dag zelf maar voor mij was een dikke week terug mijn 20-jarig jubileum
Sergio Leone
-
- 4403 berichten
- 3088 stemmen
Zonet stem 2500 uitgebracht.
Stand van zaken:
Aantal stemmen: 2500
Gemiddelde: 2,75
Standaardafwijking: 0,76
Aantal berichten: 3747
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 2279
Het gemiddelde daalt nog steeds maar het genieten van film is niettemin intact. Intussen wel ervaren wat het ouderschap met mijn kijkgedrag doet dus de volgende mijlpaal zal niet voor morgen zijn, vrees ik.
jippie2010
-
- 2612 berichten
- 8082 stemmen
Gebruik je nog de oude website? Want ik zie het gemiddelde en de standaard afwijking niet meer en dat mis ik!
Sergio Leone
-
- 4403 berichten
- 3088 stemmen
Gebruik je nog de oude website? Want ik zie het gemiddelde en de standaard afwijking niet meer en dat mis ik!
Op mijn gsm wel.
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Iemand van 30 (beduidend jonger dan ikzelf) die het woord GSM gebruikt. Vind ik mooi! 
Sergio Leone
-
- 4403 berichten
- 3088 stemmen
Nooit anders gedaan en mijn omgeving evenmin. Wat de jeugd hier in Aarschot zegt, geen idee eigenlijk.
Fisico
-
- 10039 berichten
- 5398 stemmen
Na 6,5 jaar mijn 4000e stem en mening geplaatst op MM. 
Die gisterenavond ingehuldigd met From Here to Eternity (Film, 1953), een nieuwkomer in de lijst van Film Pegasus.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Mooie mijlpaal!

Mac Hammer Fan
-
- 6014 berichten
- 7444 stemmen
Ik ben meer dan achttien jaar op MM en merk een grote mijlpaal bij een crewlid. Dat moet toch eens vermeld worden. Lui behandelde het hoogste record aantal toevoegingen in één week. Proficiat en hartelijk dank.

Mac Hammer Fan
-
- 6014 berichten
- 7444 stemmen
Zijn jullie niet aan het verwarren met het lezen van zijn gebruikersnaam? Ik lees het op zijn Frans: Lui (uitgesproken lwie) betekent "hem".
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
De inspiratie komt van kabouter Lui (Kabouter Plop). Dan wordt het dus wel op z'n Nederlands uitgesproken neem ik aan.
Of niet Lui? 
robertinho
-
- 1512 berichten
- 2934 stemmen
19 jaar lid vandaag. De tijd vliegt.
Lui (crew films)
-
- 3490 berichten
- 11859 stemmen
De inspiratie komt van kabouter Lui (Kabouter Plop). Dan wordt het dus wel op z'n Nederlands uitgesproken neem ik aan.
Of niet Lui?
Jazeker 
Decec
-
- 6741 berichten
- 8581 stemmen
Compliment dat je snelle goedgekeurd van gisteren 

moest ik gisteravond hard gewerkt 

Ongelofelijk, gast zo door 
Mac Hammer Fan
-
- 6014 berichten
- 7444 stemmen
Ondertussen ben ik de kaap van 16000 toevoegingen gepasseerd. Dat is 10% van alle toevoegingen op MM. Een woordje van dank aan de crewleden die de meeste toevoegingen van mij behandelden: Lui en kappeuter.
Daar kruipt ontzettend veel tijd in. Mag ik iedereen die toevoegt de volgende tip geven: indien er geen festival is kun je vaak die site raadplegen voor toevoegcriteria: JustWatch - The Streaming Guide. Bovendien is het werk gespaard voor de crew als je zelf een trailer zoekt op YouTube.
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Super bedankt, Mac Hammer Fan. Het wordt zéér op prijs gesteld, zulke uitzonderlijk gulle bijdragen aan de site. Dat houdt een MovieMeter bruikbaar en up-to-date!
En Lui heeft mijn kleine handjevol toevoegingen van gisteren (we kunnen niet allemaal MCF zijn
) ook al grotendeels goedgekeurd, supersnel inderdaad!
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Ondertussen ben ik de kaap van 16000 toevoegingen gepasseerd. Dat is 10% van alle toevoegingen op MM.
Een flinke prestatie.
Dank.
dimi303
-
- 3418 berichten
- 3663 stemmen
Mijn filmcollectie ( films+kortfilms ) staat inmiddels op 2008 titels waarvan de oudste uit 1895.
Ik probeer het zo compleet mogelijk te houden dus zet ik ook dingen die bij extra's staan apart in mijn collectie.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7240 stemmen
Een vluchtige blik op het profiel van de heer Stinissen verteld me dat hij vandaag maar liefst 32 films gezien heeft. De afgelopen maand waren dat er bijna 500. Ook het vermelden waard. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 berichten
- 76919 stemmen
Een vluchtige blik op het profiel van de heer Stinissen verteld me dat hij vandaag maar liefst 32 films gezien heeft. De afgelopen maand waren dat er bijna 500. Ook het vermelden waard.
Waren er maar 4 hoor de rest heb ik gestemd en vroeger gezien, ik denk dat ik er nog zo een 2500 moet stemmen ze staan bijna allemaal in schriften die ik nog moet nakijken ( vroeger geen internet)
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Het is mij gisteren ontgaan, ik haal de dagen ook weer door elkaar maar; vanaf gisteren zit ik officieel tien jaar op MovieMeter. Wat gaat de tijd snel.
Veel films al gezien, vele nog te gaan. Hopelijk kan ik alles nog blijven doen zoals ik het nu ook nog leuk vind, ondanks mijn tijdelijke filmdipje.
In de jaren is de site wel ontiegelijk hard achteruit gegaan, dat is niks nieuws. Ik mis de drukkere tijden nog wel, helaas, verleden tijd.
Q Jones
-
- 3524 berichten
- 2880 stemmen
Niet zo heel actief meer, maar zie dat ik 2600 stemmen heb dat is toch wel wat
Fueledable
-
- 231 berichten
- 3444 stemmen
Niet film, serie of website gerelateerd, maar ik heb afgelopen donderdag mijn rijbewijs gehaald op 30-jarige leeftijd. Ook wel het vermelden waard!
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Dit is officieel mijn 10.000ste bericht op deze website. Op de nieuwe Lay-Out heb ik deze al even behaald (gezien TVmeter berichten) maar, aangezien ik nog op de oldskool Lay-Out rondneuzel heb ik nu de 10.000 bereikt. Een mijlpaal waar ik heel blij en trots mee ben, en eentje die ook wel laat zien dat MovieMeter echt onderdeel is van mijn hobby.
Ik weet nog wel toen ik destijds nog met mijn ouders op vakantie was, ik toen al dacht over "ooit zal ik het bereiken", nouja dat is nu dus. Gebeurt verder niks
. Denk wel dat het me langer gaat duren om dit te verdubbelen, veel berichten zijn nog uit de tijd van de Avatar K.O. en toen het forum nog meer actief was. Maar we gaan stug door
.
EDIT: leuk trouwens om het te halen in het zelfde jaar dat ik 10 jaar lid ben hier.