menu

De Site / Algemeen / MovieMeter mijlpalen

zoeken in:
Vrijwel alle fora zijn er de afgelopen jaren wat betreft bezoekers op achteruitgegaan, vanwege de opkomst van social media. Daarnaast hadden we altijd heel veel bezoekers via linkjes op (illegale) download-sites, en dat is ook ingestort de afgelopen jaren.

kos
Ah. Ja dat is idd onvermijdelijk dan.

kappeuter (crew)
120.000 films mijlpaal is onlangs ook behaald.

Jordy schreef:
Vrijwel alle fora zijn er de afgelopen jaren wat betreft bezoekers op achteruitgegaan, vanwege de opkomst van social media. Daarnaast hadden we altijd heel veel bezoekers via linkjes op (illegale) download-sites, en dat is ook ingestort de afgelopen jaren.

Voor mijn gevoel neemt social media gebruik zoals sites als Facebook wel weer af. Althans, dat lees ik vaak en ik zie zelf ook weinig van mijn vrienden/familie/kennissen nog regelmatig iets posten. Misschien dat daardoor toch weer meer sites als MM opgezocht worden?

Snap sowieso niet waarom mensen alles op social media willen kwakken, maar da's weer een ander onderwerp

Mooi dat er weer een stijgende lijn is. Zeker het forum kan wel een boost gebruiken, bij de filmpagina's is het gelukkig nog wel altijd druk.

Er is daar in Silicon Valley al een tijdje een "Time Well Spent" movement aan de gang. Waar social media sites zoals Facebook jarenlang kwantiteit boven kwaliteit hebben gesteld (interactie is interactie, een like of share is gelijkwaardig aan een goedgeschreven comment) merk je nu dat ook die sites beseffen dat het zielloos scrollen/liken/sharen hen op lange termijn ook niet zo heel veel zal opbrengen.

Het is dus niet zo verwonderlijk om te zien dat ook iets oudere concepten zoals fora, die veel beter aan het "Time Well Spent" idee voldoen, weer wat meer bezoekers trekken.

En toch nog altijd in de top 600 van NL sites: Moviemeter.nl Analytics - Market Share Stats & Traffic Ranking - similarweb.com.

Het best bezochte forum van de Benelux, Fok.nl, heeft volgens mij nog veel meer te kampen gehad met de dalende populariteit van forums. Die halen de top 100 van NL tegenwoordig zelfs niet meer: Fok.nl Analytics - Market Share Stats & Traffic Ranking - similarweb.com

En ja, ik weet dat ik sites als Alexa en Similarweb met een korrel zout moet nemen, maar ik ben een leek en until proven otherwise geloof ik het.

kos
Haha FOK. Dat waren nog eens tijden

kappeuter (crew)
Ook nog even deze mijlpaal melden:

Op 29 januari 2018, om 22:40:15 is de 7.000.000ste stem op MM geplaatst, door jorenm93 op The Lone Ranger (2013)

Tijdlijn van MovieMeter

kappeuter schreef:
Ook nog even deze mijlpaal melden:

Op 29 januari 2018, om 22:40:15 is de 7.000.000ste stem op MM geplaatst, door jorenm93 op The Lone Ranger (2013)

In de twee en halve week daarna dus ruim 21.000 stemmen erbij? Kan men zeggen wat ze willen, maar dan is MM verre van dood als site

MovieMeter bestaat vandaag precies 18 jaar

kappeuter (crew)
Proficiat!

kos
Ik voel me oud.

kappeuter (crew)
De mijlpaal van 125.000 films in de MovieMeter-database is vandaag bereikt!

Vulnerable Histories (A Road Movie) (2019) is de 125.000e film op MM.

Tijdlijn van MovieMeter - MovieMeterWiki

kappeuter (crew)
2 januari 2016:

kappeuter schreef:
Er staan nu films van 40.000 regisseurs op MM.

Inmiddels is de mijlpaal van 50.000 regisseurs gepasseerd!

Gast
geplaatst: vandaag om 16:15 uur

geplaatst: vandaag om 16:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.