- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- MovieMeter mijlpalen
MovieMeter mijlpalen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Werken daar zoveel mensen dan ? 
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Mag ik jullie feliciteren met dit feit? Champagne zou ik zeggen. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Goed nieuws, MovieMeter heeft meer dan 1000 inschreven leden!! bedankt alle mensen die 6 users aangemaakt hebben 
narva77 (crew films)
-
- 12722 berichten
- 6540 stemmen
Ik weet van niks 
Maarre evengoed gefeliciteerd!
NERD
-
- 1718 berichten
- 1429 stemmen
En wanneer gaat het geld nou bij je binnenstromen Jordy? 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ja als ik een banner neergooi begint iedereen te janken 
nee ik ben wel van plan om ooit een banner op de film-pagina's te zetten, om de kosten er uit te halen, maar dat levert nu gewoon nog geen reet op
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Hee, Jordy, heb jij je LOTR recensie exemplaar inmiddels al binnen ? Duurt lang he ?! 
NERD
-
- 1718 berichten
- 1429 stemmen
Hoezo levert dat nix op dan?
Ik heb er geen verstand van maar 1327 bezoekers per dag lijkt me toch best erg veel (of niet?).
Zie niet in wat het probleem van een banner is als het "topic related" is. Zolang er maar geen pop ups komen!!!!! heheeh 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
veel banner-programma's leveren alleen geld op als mensen klikken, wat niemand doet
webads bv, betaalt per view, maar heeft alleen grote sites als "klant" geloof ik, kweenie of ik daar tussen kom, zal nog eens kijken
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ow had jij 'm ook nog aangevraagd kappeuter?
ja ik heb 'm nog niet, heb de huurversie even bij videoland bekeken, hier is m'n recensie: goede film 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Nee, ik heb 'm niet aangevraagd. Lijkt me dat ze een exemplaar per website sturen.
killerbee
-
- 289 berichten
- 1410 stemmen
wie is de 1000 gebruiker dan?
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Gefeliciteerd met deze mijlpaal, maar ik vraag me wel af wat die 1000 nu precies zegt. Als ik bij 'lijsten' op 'gebruikers' klik, tref ik daar ladingen namen aan die nog nooit gestemd hebben, en nog veel meer die maar 1 film beoordeeld hebben.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
zal wel eens uitrekenen hoeveel actieve leden er zijn, is idd boeiendere informatie
maar goed, het klinkt leuk 
narva77 (crew films)
-
- 12722 berichten
- 6540 stemmen

Haha boeiendere LOL
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
?
of bedoel je een grammaticale misser?
Jerome-B
-
- 467 berichten
- 589 stemmen
Gefeliciteerd in ieder geval, zullen wel hoop (nog) niet actief zijn, maar goed... 
narva77 (crew films)
-
- 12722 berichten
- 6540 stemmen
Uhh mischien is het toch wel correct Nederlands ja, maar mind you ik kom uit zeeland 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Boeiendere is krom Nederlands. 'Meer boeiende' is netter.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
"Boeiendere" is volgens het Groene Boekje volledig juist en zelfs beter dan meer "Meer boeiende".
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
A ha, weten we dat ook weer. Ik blijf erbij dat ik boeiendere niet vind klinken. Maar goed, laten we het weer over films hebben. 
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
De Spellingwijzer Onze Taal (pag. 122) licht zelfs nog toe dat alleen woorden op -isch, -sk en -st per definitie een overtreffende trap met 'meest' krijgen (over de vergrotende trap wordt niets gezegd). Wel wordt gemeld dat 'sommige woorden een vreemd woordbeeld opleveren' en daarom een een 'omschrijving met meer en/of meest verkieslijker' is, maar dat 'een goede afbakening van deze categorie moeilijk te geven is'. Het enige voorbeeld daarbij dat in de vergrotende trap al een omschrijving krijgt, is 'verloederd'. Het is jammer dat de Spellingwijzer 'boeiend' zelf niet vermeldt, maar aangezien het Groene Boekje bij dit soort woorden geen verbuiging vermeldt, en dat bij 'boeiend' wel het geval is, moeten we aannemen dat 'boeiender' de juiste vergrotende trap is. ('boeiendere' met verbuigins-e dus). 'Meer boeiende' is wel toegestaan, maar het klinkt omslachtig.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
1430!
en dit keer zonder speciale links op drukbezochte pagina's ofzo
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Nou, er komen de laatste dagen veel (steeds meer) bezoekers via filmladder.nl.
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
je noemt de fucking-amal.pagina.nl geen drukbezochte pagina? 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
oke, iets minder dan. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
"Drukste dag tot nu toe 25 juni 2002
Pageviews 1521"
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen Sydney, deze uitschieter ?