menu

De Site / Gebruikers / Gebruikersmijlpalen

zoeken in:
Mescaline (moderator)
Eindelijk de 2000 stemmen. Schiet ook niet echt op als ik films vaak ook nog eens wil herzien natuurlijk.

Ik heb zojuist mijn 1000ste stem uitgebracht!

Film Pegasus (moderator)
Net een stem uitgebracht voor mijn 4.000e film. Dat zijn een hoop films. Nog veel te zien, maar toch een hele reeks achter de rug nu. De stem ging naar Lost River, het regiedebuut van Ryan Gosling uit 2014.

Film Pegasus: en je schrijft ook nog eens mooie recensies!!!

Film Pegasus (moderator)
gauke schreef:
Film Pegasus: en je schrijft ook nog eens mooie recensies!!!

Dank u! Het hangt ook wat van de film af of ik er meer of minder over wil/kan schrijven.

Zonet op mijn 5000e film gestemd...wel beangstigend dat het omgerekend zowat een jaar nonstop films bekijken is...

Helemaal vergeten te vieren, maar afgelopen zondag was het 5 jaar geleden dat ik toevallig op Moviemeter terecht kwam en een account aanmaakte. Waar blijft de tijd .

Gefeliciteerd IH88, op nog vele leuke filmjaren!

IH88 schreef:
Helemaal vergeten te vieren, maar afgelopen zondag was het 5 jaar geleden dat ik toevallig op Moviemeter terecht kwam en een account aanmaakte. Waar blijft de tijd .
Wat grappig, ik wist niet dat jij ook relatief laat pas op MM kwam. Zelfs nog na mij. Maar goed je bent ook jonger. Ik was de dertig reeds gepasseerd toen ik mijn account aanmaakte

John Milton schreef:
(quote)
Wat grappig, ik wist niet dat jij ook relatief laat pas op MM kwam. Zelfs nog na mij. Maar goed je bent ook jonger. Ik was de dertig reeds gepasseerd toen ik mijn account aanmaakte

Klopt, best laat op dit forum terecht gekomen. Maar het voelt toch al als een eeuwigheid geleden

Kondoro0614 schreef:
Gefeliciteerd IH88, op nog vele leuke filmjaren!

Thanks Joker . Fijn uiteinde vanavond!

In 2002 heb ik deze fantastische site ontdekt en ben heb ik hier mijn liefde voor film ontwikkeld. 18 jaar later is mijn eerste Hollywoodfilm in de zalen. Ik denk niet dat het ooit zou gebeurd zijn zonder deze site. MovieMeter For Life !

A.S.E. schreef:
In 2002 heb ik deze fantastische site ontdekt en ben heb ik hier mijn liefde voor film ontwikkeld. 18 jaar later is mijn eerste Hollywoodfilm in de zalen. Ik denk niet dat het ooit zou gebeurd zijn zonder deze site. MovieMeter For Life !

Als je dat nog eens een keer in een interview met een gezaghebbende krant meldt is het euvel over de lemma op Wikipedia ook direct opgelost (of niet Gretz?): MovieMeter Wiki (http://wiki.moviemeter.nl) - MovieMeter.nl

A.S.E. schreef:

Verrek, de regisseur van Bad Boys 3. Ik heb er dit weekend een hele lovende review bij neergezet. Je mag echt trots op het eindresultaat zijn. Het is naast een geweldige actiefilm ook met afstand de beste van de reeks.

Beter bevestig je snel dat jullie ook deel 4 gaan doen

En je hebt Bad Boys 2,5 sterren gegeven. Je vond vast dat je het beter kon doen dan Michael Bay En de hele wereld lijkt het daar mee eens te zijn. Gezien de film in de bioscopen ga ik ervan uit dat je niet bij de producenten hebt gepitcht dat je die film maar matig vond haha.

606
A.S.E. schreef:
mooi om te lezen en ben benieuwd naar de film en gefeliciteerd met je eerste succes

kos
A.S.E. schreef:

Haha, respect kerel.

A.S.E. schreef:

Super tof! Ik ga binnenkort jouw film checken, deel twee (Bay's) behoorde ooit tot mijn favoriet. Respect gast, hopelijk doe je in de toekomst nog meer vette films!

Knap om als "kleine Belgen" indruk te maken in het grote Hollywood. Vanzelf komt het waarschijnlijk nooit, maar hopelijk voor jullie een begin van nog véél meer.
In elk van jullie films steeds onder de indruk geweest van het technisch-visuele aspect. Toont aan dat jullie erg veel talent hebben!

Ik dacht ff interessant te gaan doen met m'n ontdekking dat ik inmiddels meer dan de helft van m'n leven hier uithang lees je dit:

A.S.E. schreef:
Ja probeer dat maar 's te overtreffen.

Apollinisch schreef:
Ik dacht ff interessant te gaan doen met m'n ontdekking dat ik inmiddels meer dan de helft van m'n leven hier uithang lees je dit:

(quote)
Ja probeer dat maar 's te overtreffen.

Je bent volgens je profiel 29 en je registratie komt uit 2008. Dat komt toch nog niet eens in de buurt van meer dan de helft van je leven op MM?

Toen kwam je nog weg met je account verwijderen en met een nieuwe naam inschrijven. 29 maart 2005 heb ik me voor het eerst geregistreerd.

Stem & recensie nr 2700 vandaag geplaatst bij The Accountant of Auschwitz (2018) - MovieMeter.nl

Zojuist stem nr. #2500 geplaatst bij Los Muertos (2004). Met nog een lijst titels onder ''gezien maar niet beoordeeld'' durf ik inmiddels wel zeker te zeggen dat ik voor mijn leeftijd een hoop gezien heb, ook al is een aantallenrace nooit de intentie geweest en mag het dat ook nooit worden. Als ik een verder doel heb is het om films nog intenser te beleven en te overdenken, en te vermijden dat ik andere (kunst)vormen (zoals bijvoorbeeld literatuur) daarbij te veel links laat liggen.

2500, mooie mijlpaal. Gefeliciteerd tbouwh!

Nog een paar dagen en ik zit aan de 1000

Vandaag de grens van de 1000 films bereikt met het zeer fraaie Menschen am Sonntag (1930)

geplaatst:
De grens met 1500 stemmen en meningen bereikt met de klassieker Una Giornata Particolare (1977).
Iets meer dan 3 jaar MM ook voor mij, een site die ik meerdere malen per dag bezoek.

geplaatst:
Stem nummer 2000 is geboren. De gelukkige is Blood Diamond (2006).

Gast
geplaatst: vandaag om 10:14 uur

geplaatst: vandaag om 10:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.