• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.901 films
  • 12.202 series
  • 33.970 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.958 gebruikers
  • 9.370.003 stemmen

Websites en filmblogs van gebruikers

zoeken in:

mister blonde

• 12693 berichten
  • 5825 stemmen

Gotti, kwam je niet verder dan 80 favoriete fims

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

Die 80 films komen ongeveer overeen met mijn 5 en 4,5 sterren. Om nou een nog grotere lijst te maken heb ik niet zo'n zin in. Steeds als ik weer een film 4,5* of 5* geef verander ik hem weer, maar anders niet. Die top 80 (wordt misschien over een tijdje wel een top 100, want ik heb nu ook al 4,5* films die er buiten vallen) is alleen maar voor hele goeie films.

(maar volgens mij is de database van m'n site zo klein dat er niet eens een top100 op past......)

En chrissie, het is al weer geregeld. Ik had trouwens maar één keer Quinten gebruikt i.p.v. Quintin.

mister blonde

• 12693 berichten
  • 5825 stemmen

kijk een keer op www.schaapco.nl als je zin hebt. allemaal leuke informatie over het leukste vriendenteam van Nederland!

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ziet er goed uit!

Ben benieuwd naar De grote Schaap & co. krokketten test

mister blonde

• 12693 berichten
  • 5825 stemmen

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

CoolMovie.info

Tis nog een proefballonnetje, just for fun.

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Mik schreef:

Eigenlijk maak ik dit topic alleen om mijn "nieuwe" (eigenlijk opnieuw leven ingeblazen) site te promoten,

Namelijk http://www.filmquotes.tk hier vind je quotes van films, logisch he? Maar het toffe is dat je ze ook gelijk kunt beluisteren.

Van Sydney weten we allemaal al dat ie De fucking Amal persoon is. Maar hoe zit het met de rest ?

Bedankt voor de schop omhoog!

ik ben ook bezig met iets nieuws: loops

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Mik schreef:

Weet iemand van de Webmasters onder ons een goeie (bij voorkeur nederlandse) site die uitlegt geeft over hoe te werken met o.a. flash.. ?

Ik heb de komende 3 weekjes vrij en wil me er graag nog iets meer in verdiepen.

Had je wat gevonden?

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Nou laat ik er ook eens eentje neerzetten.....klik!

Een vriendje heeft het in zo'n mooie site gegoten maar de vormgeving is van mij ...:)

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

2 Phooze,

heb wel wat gevonden en geleerd, maar dat niet verwerkt in mijn site.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ik heb een weblog, maar de laatste tijd post ik daar niet zo heel erg veel. Heb een klein writer's blockje en ga voortdurend op vakantie.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Geen link naar MM herman ?

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Nog niet, maar heb wel af en toe gelinkt naar Moviemeter in een specifieke post. Zal volgende keer een vaste link neer zetten, alhoewel ik erover zit te denken te verhuizen.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Ik heb mijn weblog aangepast. Nieuwtjes over films, mijn mening en verder ook andere dingen...

Oja.. hint: ik heb een linkje naar je gemaakt Herman78

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Mooi, Phooze. Movable Type rocks!

Maarreh.. what happened to reinier.ws?

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Yak schreef:

Mooi, Phooze. Movable Type rocks!

Maarreh.. what happened to reinier.ws?

Euh, ja, ik was eenmaal begonnen aan het re-organiseren van coolmovie.info en toen kwam dat uit op een soort van reinier.ws 2.0. Toen ben ik maar verder met coolmovie.info gegaan, mede omdat .ws domeinnamen extreem duur zijn. 35 dollar, in tegen stelling tot 8 dollar voor .info.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Goed trouwens dat je syndicatie.nl hebt gelinkt. Dat is gemaakt door een goede vriend van me.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Hey, ik zie dat je Fireflies ook in je favo's hebt opgenomen. Leuk, thanks!

killercoach

• 48 berichten
  • 590 stemmen

Ik speel voetbalmanager en Hattrick (ook een voetbalspelletje)

Voor mensen die bijde spelen ben ik een site aan het maken:

http://hattrick_voor_vm.tripod.com/

Vincent

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Yak schreef:

Goed trouwens dat je syndicatie.nl hebt gelinkt. Dat is gemaakt door een goede vriend van me.

Ik vind het een top initiatief !

Yak schreef:

Hey, ik zie dat je Fireflies ook in je favo's hebt opgenomen. Leuk, thanks!

Geen dank, graag gedaan

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Phooze schreef:

Ik heb mijn weblog aangepast. Nieuwtjes over films, mijn mening en verder ook andere dingen...

Oja.. hint: ik heb een linkje naar je gemaakt Herman78

Dank! Leuk! Ik heb nu geen tijd, maar ik zal later ook wel een linkje naar jouw site zetten. En sowieso je stukjes lezen.

Overigens ga ik ook overstappen naar Movable Type. Het is alleen nog de vraag wanneer. Hopelijk in september al.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

herman78 schreef:

Overigens ga ik ook overstappen naar Movable Type. Het is alleen nog de vraag wanneer. Hopelijk in september al.

Na-aper!

Fireflies V2 in Movable Type waarschijnlijk ook in september. Het nieuwe design is al zo goed als rond, nu moeten we nog de hele handel uit de ouwe database in de nieuwe zien te gooien.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Ik vond het trouwens nog een heel gedoe om het hele reilen en zeilen van MT te snappen. Ik vind systemen met een SQL database vele malen logischer. Nu moet je steeds je pagina's builden, ik zie daar het voordeel niet van in. Maar verder een puik systeem !

Ik ben overigens wel ondertussen aan het testen met Pivot. Tot nu toe vind ik dat wat fijner werken.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Phooze schreef:

Ik vind systemen met een SQL database vele malen logischer. Nu moet je steeds je pagina's builden, ik zie daar het voordeel niet van in.

Dat 'builden' is, hoewel omslachtiger, juist wat MT zo goed maakt. Want wat je dan doet, is de gegevens uit de database omklussen naar HTML-pagina's die een permanente plek in het archief van je site krijgen (zoals Zeldman al zei: "Good URL's never change"). Als mensen jouw pagina bezoeken, wordt de database nauwelijks aangesproken, er worden enkel zoals in de goeie ouwe tijd html-pagina's opgevraagd. Archivering door bijvoorbeeld Google wordt op die manier ook heel makkelijk gemaakt.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Ok, nu zie ik dat voordeel dan ook.

Toppie

• 2 berichten
  • 1 stemmen

Kijk ook eens op mijn site! www.emule.nl . Wat dat betreft heb ik veel te danken aan moviemeter.nl. Als jullie het willen kan ik wel een link plaatsen naar moviemeter. Maar alleen als jullie dat willen hoor!

Laat het maar weten dan..

Dit is wel de tofste moviesite van Nederland.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

links zijn we altijd voor

streeter

• 1436 berichten
  • 6799 stemmen

simpele persoonlijke page:

www.mstreeter.com

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik start altijd vanuit http://www.skynet.be

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Yeah, mijn nieuwe ontwerp staat online:

Aanschouw de nieuwe Reinier.biz

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.