• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.917 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.932 acteurs
  • 198.970 gebruikers
  • 9.370.282 stemmen

Websites en filmblogs van gebruikers

zoeken in:

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Heerlijke plaats om eventjes te bezoeken Reinier, maar één probleempje: houd jij je op jouw ouderdom nog altijd vast aan de tafel?

Al snel langs de rand van de tafel lopen, maar loslaten... ho maar !

(afbeelding)

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Phooze schreef:

Yeah, mijn nieuwe ontwerp staat online:

Aanschouw de nieuwe Reinier.biz

Liep er vandaag toevallig al tegenaan. Ziet er sjiek uit! Maar wat is er zo irritant aan Movable Type?

[edit] Foutje ontdekt! De grote beginkapitalen verdwijnen als ze in links worden gebruikt, wanneer je daar met je cursor overheen hovert. [/edit]

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Voor wie het nog niet in de andere topic had gelezen hier de link naar een aardige zelfgemaakte site

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Ja zeg, als we dan toch aan het spammen zijn geslagen: Fireflies. Geleuter over leuke muziek.

elvisch

• 29 berichten
  • 10 stemmen

Ook een liefhebber van lekkere gangsterfilm? The Godfather, Goodfellas, The Sopranos? Op http://www.gangsterfilms.nl vind je de enige nederlande website die geheel gewijd is aan misdaadfilms!

Om de site een beetje volwassen te laten worden heb ik 'm gisteren verhuisd naar een .nl domein.

Dus vanaf heden:

http://www.gangsterfilms.nl/!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik weet het, het is een naam als een klok, maar het gaat ook over film. neem eens een kijkje:

www.kutsite.com[/url]

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Yak schreef:

(quote)

Liep er vandaag toevallig al tegenaan. Ziet er sjiek uit! Maar wat is er zo irritant aan Movable Type?

[edit] Foutje ontdekt! De grote beginkapitalen verdwijnen als ze in links worden gebruikt, wanneer je daar met je cursor overheen hovert. [/edit]

Het grootste probleem van MT is dat ik de code niet snap plus het rebuilden, en het crash gevaar (ik heb sommige weblogs er al eens dagen uit zien liggen door een rebuild fout van MT). Verder is het een goed systeem hoor.

Wordpress is er op gericht om uitstekende xhtml eruit te persen, en daar hou ik van. Verder snap ik de code tot op een zekere hoogte, en kan ik dus makkelijk zelf dingen fixen.

Dat probleem met de kapitalen, tja. Sowieso ziet een IE gebruiker daar helemaal niks van, en Safari en Mozilla gaan er ieder ook anders mee om. Volgens mij is het een CSS3 specificatie, dus niet alle browsers ondersteunen dat volledig. Ik laat het voorlopig even zo

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

speedy23 schreef:

Heerlijke plaats om eventjes te bezoeken Reinier, maar één probleempje: houd jij je op jouw ouderdom nog altijd vast aan de tafel?

Al snel langs de rand van de tafel lopen, maar loslaten... ho maar !

Nou, met een maand of 16 liep ik wel volgens mij

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

speedy23 schreef:

Ik weet het, het is een naam als een klok, maar het gaat ook over film. neem eens een kijkje:

www.kutsite.com[/url]

Ben jij van kutsite ??? Leuk, wist ik niet.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Jordy schreef:

Ben jij van kutsite ??? Leuk, wist ik niet.

Helemaal niet, maar ben er gisteren per ongeluk tegenaan 'gelopen'...

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Dan heb je de link duidelijk in het verkeerde topic geplaatst.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Sorry, ik wist niet waar ik er mee heen moest. Er zou eens een zoekfunctie bij de topics moet komen. er zijn er zo verschrikkelijk veel...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Hey bedankt Phooze, ik wist niet dat er een zoekfunctie was in de topics. Gaat soms heel wat tijd besparen...

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Op www.startpagina.nl[/url] hebben we vandaag een ZEER interessante dochter van de dag

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Check, check!

(afbeelding)

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

RWL schreef:

Op www.startpagina.nl[/url] hebben we vandaag een ZEER interessante dochter van de dag

Mooi Lin... Gegarandeerd 3000 bezoekers vandaag.

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Ruim overschreden zelfs

4684 om precies te zijn.

kungfuzombie

• 274 berichten
  • 1626 stemmen

bij De Site > Algemeen > kungfuzombie:

Hey allen,

FF schaamteloos reclame voor http://www.kungfuzombie.com maken hoor!

Dé Nederlandse site voor B film liefhebbers, nu geheel vernieuwd!

Praat mee met andere b filmleifhebbers op ons forum!

Gr,

Martijn

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

hier hadden we al een topic voor

Stephan

• 7890 berichten
  • 1387 stemmen

Mijn vernieuwde website

http://www.brennfilm.com

De site is in Flash. Voor de multimedia-opties is een snellere verbinding gewenst.

Reacties welkom.

Gr, Stephan

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Een visitekaartje waarvoor jij je niet hoeft te schamen. Mooie site.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Stephan schreef:

Reacties welkom.

Gr, Stephan

Flitsend, werkt in Firefox das positief

Ben je geen filmmaker meer ?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Klein minpuntje: het menu flitst wellicht iets te snel voorbij.

En waar kan ik die nieuwe scripts van je downloaden ?

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Stephan schreef:

Reacties welkom.

Nou... de site is zo... links. Ik zit hier met een resolutie van 1280x960, maar nu is echt alleen maar de linkerhelft van het beeldscherm gevuld, is een beetje irritant. Kan dat niet naar het midden verschoven worden?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Goed, modern en to 'the point'. Meer moet dat niet zijn...

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

tovenaar schreef:

(quote)

Nou... de site is zo... links. Ik zit hier met een resolutie van 1280x960, maar nu is echt alleen maar de linkerhelft van het beeldscherm gevuld, is een beetje irritant. Kan dat niet naar het midden verschoven worden?

Wat let je om je venster kleiner te maken?

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Het gaat erom dat een site er goed uit moet zien verschillende resoluties. Als de user zelf acties moet ondernemen om de site aangenaam op z'n scherm te krijgen, is de site niet 100 % perfect. Stephen vraagt toch om commentaar op zijn site, niet om commentaar op mijn surf-gedrag.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Maar deze fout ligt echt bij jezelf vind ik (als webdesigner). Het ingeburgerde feit dat je je explorer venster altijd full screen zet moet eens in twijfel worden getrokken. Wat heb je eraan om een website je volledige monitor te laten bedekken? De leesbaarheid gaat er op achteruit -> regels worden langer. Als er een fixed width word gebruikt schiet je er al helemaal niks mee op (aan de zijkanten zit ongebruikte ruimte).

De resolutie verhogen heeft juist als voordeel dat je meer vensters naast elkaar kunt zetten. Dit word op deze manier niet benut.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Phooze schreef:

Dit word op deze manier niet benut.

Inderdaad, en dat is een keuze van de gebruiker, niet van de webdesigner.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.