- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Websites en filmblogs van gebruikers
Websites en filmblogs van gebruikers
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Ow had me wel al aangemeld(niet door dat het niet mocht) ik hou me verder stil. Kan je in de toekomst zelf ook series gaan toevoegen als lid?(die jullie dan controleren ofzo)
Daar gaat Manju meer over, maar ik denk het voorlopig niet... En als je sowizo een serie toe wil gaan voegen moet je ten 1e plaatjes hebben, je moet de aflveringen hebben en de cast en de algemene informatie..
Het is dus nog aardig veel werk om series toe te voegen
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
Tja wat heeft de site eigenlijk te bieden wat je nergens anders (beter) kunt vinden? Daarbij zit de menustructuur -edit kos- niet functioneel in elkaar en is de lay-out wat flets.
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
En Quentin je moet wel even onthouden dat we nog maar middelbare school tieners zijn
Ik ben 14 en Manju 15 en vind ik dat we prachtig werk hebben gelevert 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hou AUB de link weg... 
Komaan zeg. Je laat iedereen een screenshot zien en dan ben je kwaad als men de site makkelijk vindt. Het zijn hier geen ezels hoor. Er zijn trouwens al 68 stemmen in je poll... 
In elk geval prachtig en fris werk. Doe zo verder. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Er zijn trouwens al 68 stemmen in je poll... 

Het is toch niet erg dat er nog niet zoveel opstaat ? Dat komt allemaal wel. Als je regelmatig blijft updaten zullen de bezoekers wel blijven komen. De (schoonheids)foutjes moeten ze nu dan nog maar even voor lief nemen. Logisch ook, de site is net gelanceerd.
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Ja oke, maar ik vind wel dat als ik vraag of jullie nog niet naar de site willen gaan en geen link willen neerzetten dat jullie dat da ook niet moeten doen...
Voor Manju en mij is het ook een raadsel hoe al die stemmen op de pol komen.. 
Wel bedankt voor alle complimenten 
En die ene negatieve reactie die zie ik door de vingers 
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Haal AUB de link weg... 
ff een tip voor op je site:
"vindt u" schrijf je met -DT (en dus niet vind u), dat is een fout die ik op 10 sec. surfen 2x ben tegengekomen.
Dit is geen verwijt hoor, ik wil alleen maar helpen om je website professioneler te doen overkomen.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
geregisseerde -> dubbel s
uittreksel -> dubbel t
alfevering -> aflevering
Succes! Leuk initiatief 
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
geregisseerde -> dubbel s
uittreksel -> dubbel t
alfevering -> aflevering
Succes! Leuk initiatief 
Dank U 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Haha, ik denk dat we voortaan even de spellingscontrole erdoor moeten halen (ookal haalt die niet alle fouten weg).
Ik ben idd bezig met een scriptje waar je zelf series kan toevoegen, de basis info, want om nou aan een gebruiker te vragen om de hele afleveringen lijst, samenvatting e.d. te vragen is natuurlijk té erg. Maar ik moet jullie wel waarschuwen dat je geen SerieMeter moet verwachten, want wat Jordy heeft gemaakt met MM is voor mij (nog) onmogelijk om te maken. Dat we consequent moeten zijn met dat "jij" en "u" was me ook opgevallen, vandaar dat we nog niet willen dat er al flink gediscussiërt word op het forum.
Maargoed, even een korte uitleg over de site: Het idee kwam dus nadat ik aan Jordy enkele maanden geleden had voorgesteld een seriemeter te maken. Toen die er definief niet kwam vond ik dat echt jammer. Ik was er zelf oppervlakkig mee begonnen en kreeg toen pas door hoe moeilijk het was wat Jordy heeft gedaan. Toen Stan er ook voor was om een seriemeter te maken bedacht ik dat hij misschien interesse had in het helpen, en dat heeft hij dus gedaan. In november ben ik begonnen met een "echte" site te maken, we zijn nu ruim twee maanden, vier looks en heel wat series verder. Er zitten idd nog schoonheidsfoutjes in die ik weg wil halen. Het is inderdaad niet moeilijk om het adres te raden en wat dat betreft is het moeilijk jullie ervan te weerhouden om te gaan kijken. Ik zou het op prijs stellen als jullie je, geeft verder niets feano, nog niet registreren en als jullie dat wel doen, alstublieft geen nieuwe topics starten. Het algemene topic mag je dan weer wel gebruiken want het is ook zo iets om hier al het "commentaar" of goede advies te zetten. Maar ik stel het wel op prijs!
Bedankt iedereen!
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Heb d'r weinig tot geen verstand van, maar is het niet mogelijk om offline aan een site te sleutelen en als je hem goed genoeg acht voor gebruikt, hem online te zetten? Lijkt me toch heel wat handiger...
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Uiteraard kan dat. Je kunt ook een "under construction" pagina uploaden natuurlijk.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
je zet idd gewoon je "index" pagina (tenminste als het een HTML website betreft) op blank. Dan kun je de rest gewoon uploaden en testen zonder dat je last hebt van bezoekers.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Heb d'r weinig tot geen verstand van, maar is het niet mogelijk om offline aan een site te sleutelen en als je hem goed genoeg acht voor gebruikt, hem online te zetten? Lijkt me toch heel wat handiger...
Dat is inderdaad mogelijk, maar ik werk samen met stan dus als ik iets verander sein ik dat door aan hem en dan kan hij van internet weer downloaden naar zijn PC en andersom. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Het heeft eigenlijk ook geen zin om jullie iets te verbieden. Komt dat allen zien
en als je in TV-series geïnteresseert bent, registreer je dan op het forum.
http://www.topseries.nl/ voor diegene die dat nog niet hadden ontdekt. 
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
haha oke
dan is de site nu officieel open 
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Laat ik me maar registreren dan. Eens even zien of dat wat geworden is. 
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Wat zijn een ICQ nummer en een AIM naam Stan/Angrod? Misschien ook handig om dat erbij te zetten voor de leken zoals ik. 
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Hij is net offline. Weet iemand ander wat ik daar moet invullen?
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Dat zijn geen belangrijke dingen, als jij je naam, wachtwoord en je email neerzet is dat voldoende 
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Leuke site Stan! Wat er misshien nog mist is een optie om ook berichten te plaatsen bij de series zelf. Wanneer het gebruikersaantal van deze site flink gaat stijgen, zal het alleen nog maar vooruit gaan. 
EDIT: Ik zei niks, ik zie het nu. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
mijn nieuwe site!
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Je moet meer Angrod badanken hoor
hij is degene die dit allemaal heeft mogelijk gemaakt 
Over de berichten bij de serie zelf is nog in overleg en komt waarschijnlijk nog niet want het is moeilijk om dat te maken.. Maar we houden jullie (als er wat nieuws is) op de hoogte 
Leuk Gedaan Reinbo...!!!