- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Websites en filmblogs van gebruikers
Websites en filmblogs van gebruikers
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Het is een mooie site, wees maar gerust 
Matrix88
-
- 2 berichten
- 36 stemmen
Figurenmodelbouw mijn voornaamste hobby naast film.
Wel min of meer film related nu ik meer overgeschakeld ben van historische figuren naar filmkarakters, anime en fantasy
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Handig aan zo'n nick is dat het als domeinnaam vaak nog vrij is ook. Verder is het niet meer dan een fotoalbum.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
/me checkt even op http://www.boordappel.nl.
Yes! Nog vrij!
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik denk dat je met je eigen naam meer kans maakt dat je domein nog vrij is dan met je nick. Of je moet Jan Jansen heten. Of BoordAppel als nick kiezen... 
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
In De Site > Gebruikers > Je Eigen Website..!?:
Ik vroeg me af of jullie zelf ook een website hebben?
Ik en Manju (Angrod) maken een site, we zijn al een heel eind, we hoeven alleen nog maar een zooitje series toevoegen
We vonden het een leuk idee om een website te maken over series en dus is Manju aan de slag gegaan met de site en hij heeft mooi resultaat geleverd 
Ik ben degene die veel series toevoegd en dus wordt het Database van de site steeds groter 
Manju en ik wachten nog even met het bekendmaken van de site totdat er genoeg series op staan maar als we zover zijn dan zetten we zeker weten hier een linkje 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Helaas moeten we stoppen met www.dehollandsefilm.nl[/url].
Op de voorpagina van de site kun je de redenen van de webmaster lezen. Ik zou het graag overnemen, maar heb niet veel verstand van hoe een site in elkaar zit en hoe ik hem moet onderhouden. Ik vind het erg jammer, heb er 2 jaar met plezier aan gewerkt. Jammer dat er niet meer steun is gekomen van buitenaf.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Met alle respect, maar gezien de technische afwerking en presenteerbaarheid van de site is het niet verwonderlijk dat sponsering vanuit het filmwereldje niet op gang komt.
RWL
-
- 872 berichten
- 832 stemmen
Jammer dat er niet meer steun is gekomen van buitenaf.
Ik heb net de hoofdpagina van die site gelezen en ik zit met hetzelfde "probleem". Het enige verschil is dat ik niet op zoek ben naar sponsoring of geld in het algemeen, ik zoek meer de waardering van de persoon (personen) voor wie ik al die gratis promotie doe.
Ruim een maand geleden kwam er ineens een brief van een productie maatschappij en een advocaat die dreigden een zaak tegen mij te beginnen. Gelukkig is dat uiteindelijk niet gebeurd, maar nu wil ik wel weten of mijn promo werk uberhaupt gewaardeerd wordt. Op dit moment ben ik nog vollop aan het mailen en bellen met de advocaat, persoonlijk assistent, management en publicist van Mr. Williams om te kijken wat er mogelijk is. Ik zal de site waarschijnlijk niet opdoeken, maar mocht het uiteindelijke resultaat van de gesprekken negatief zijn dan ga opnieuw twijfelen. Het is dat de site zoveel bezoekers trekt.....
Erg zonde dat dit soort werkzaamheden door de business zelf niet voldoende gewaardeerd wordt.
Niet dat ik bezoeker was van de hollandse film site, maar de reden waarom het opgedoekt wordt, is wel herkenbaar en zonde.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die waardering misten wij ook wel een beetje. Geld is ook niet het grootste obstakel, maar doordat het een beetje een dooie boel is geworden door de weinige support verdwijnt langzamerhand ook het enthousiasme. Ik ben natuurlijk nooit zo lang en intensief met de site bezig geweest als Rob (de webmaster), maar ik snap zijn standpunt.
En OH, je praat tegen een totale leek op dat gebied
Dus wat je precies bedoelt ontgaat me.
Maar mocht ik ooit zelf een site beginnen over Nederlandse films (wat ik erg graag wil doen) dan wil ik er in ieder geval voor zorgen dat er meer actief door de bezoekers gedaan kan worden en wat vaker actuele zaken te lezen zijn en niet louter info. Dat heb ik de laatste tijd ook proberen te doen door dvd-recensies aan te leveren. Het is jammer dat ik totaal geen verstand van het reilen zeilen van een website heb. En voor een scholier zijn de kosten misschien ook wel aan de hoge kant ?
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Wat ik vooral bedoel is dat de site nogal onprofessioneel oogt. Heeft meer weg van een amateurproject (wat het waarschijnlijk ook is ?), en is zo'n dingen wordt nu eenmaal veel moeilijker geïnvesteerd.
Moest MovieMeter een willekeur aan kleuren en achtergronden vol tekst gebruiken zouder er waarschijnlijk ook niet zoveel bezoekers zijn 
Maar zie het als 50% waarheid, en 50% beroepsmisvorming
. Voor een scholier die weinig van webdesign + hosting afweet lijkt het mij in ieder geval een onbegonnen zaak zo'n site goed draaiende te houden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik kan er mij echt geen idee van geven, maar als we spreken van kostelijk, over hoeveel praten we dan?
RWL
-
- 872 berichten
- 832 stemmen
Vraagje over tellers...
Ik gebruik al geruime tijd Nedstat Basic / Wabstats4u, maar die zijn sinds de overname nogal agressief met popups.
Weet iemand een goed alternatief, waarbij ik nog steeds een overzicht per pagina kan krijgen.
Aan een limiet van max100 pagina's of een max 30.000 pageviews heb ik niets, want daar schier ik ruim overheen.
Wie o wie kan mij vertellen welke teller ik het best kan gaan gebruiken?
Alvast bedankt.
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Manju (Angrod) en ik presenteren hier met volle trots onze website, we zijn nu aan het controleren op Spelfouten en de kleine schoonheidsfoutjes eruit aan het verwerken
Manju heeft goed werk gelevert 

Onze topseries website

(Sorry voor de hoge resolutie maar met infranvieuw kreeg ik de grootte niet kleiner)
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Wat vinden jullie er allemaal van..? 
Nu maar hopen dat de site net zo succesvol wordt als MM he Jordy, Kos, Kappeuter en de andere Moderators 
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
stan: Ik ben wel benieuwd naar die site.. Kun je me de link geven?
Of is het alleen maar een voorbeeld?
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
We wachten nog even, zoals ik al zei: we gaan eerst de kleine schoonheidsfoutjes en typfoutjes eruit halen voordat we de site helemaal openen voor publiek.. Dus nog even geduld.. 
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
en dat je bij 'meer informatie vind u in hier' de 'in' moet weghalen.
Verder ben ik benieuwd
.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Staat ie al online? Zoja, waar?
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Staat ie al online? Zoja, waar?
.
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
en dat je bij 'meer informatie vind u in hier' de 'in' moet weghalen.
Verder ben ik benieuwd
.
Oke ik ga het even aanpassen 
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Als ik jullie was zou ik consequent je of u gebruiken, kwam net u en jouw tegen en dat viel me op. Ziet er erg leuk uit verder allemaal 
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Nee Quido haal AUB de link weg, want we zijn nog aan de slag en willen nog geen bezoekers....
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
dan moet "24" toch ook in de poll hoor 
leuke site. lekker overzichtelijk! Maar waarom kan ik "24" dan toch nergens vinden 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ja, vooruit dan maar. Maar als de mensen een beetje nadenken komen ze er zelf ook wel op (en ze zijn er al geweest getuige de berichten hier).
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Ja maar ik hoop dat ze respecteren dat we nog geen bezoekers willen, omdat we nog niet veel series hebben en alles nog even tot in de puntjes (voor zover mogelijk natuurlijk
) nagekeken moet worden..!
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Misschien is het ook wel een leuk idee om jullie voor te stellen. Iets over waarom jullie de site hebben gemaakt en wie jullie zijn enzo. 
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Ow had me wel al aangemeld(niet door dat het niet mocht) ik hou me verder stil. Kan je in de toekomst zelf ook series gaan toevoegen als lid?(die jullie dan controleren ofzo)