• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.946 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.980 gebruikers
  • 9.370.617 stemmen

Websites en filmblogs van gebruikers

zoeken in:

Quentin

• 10202 berichten
  • 8538 stemmen

starbright boy schreef:

Zit jij nou in die band of in dat skateteam of maak je websites voor je vrienden?

Ik ben a-muzikaal en motorisch gestoord (die band zijn inderdaad wel vrienden en dat skateteam is iets wat ik voor mijn broertje heb gemaakt )

Captain Pervert

• 4643 berichten
  • 2099 stemmen

Mijn meest recente creatie:

We will hunt them down: Operation Iraqi Freedom

Dan heb je nog Cosa Nostra Online, de homepage van mij en vrienden.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik heb onlangs een beetje aan een blog 'geprutst':

http://verbodentelachen.skynet...

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

erg leuk speedy

Captain Pervert

• 4643 berichten
  • 2099 stemmen

Misschien kunnen jullie na het zien hiervan mijn posts bij Fahrenheit etc beter plaatsen

Lees ook vooral de FAQ die erbij staat, waarin ik e.e.a. nuanceer.

Leuk is het wel, ik krijg veel uiteenlopende reacties binnen. Amerikanen zijn er lyrisch over, terwijl de meeste Europeanen het vaak maar niets vinden (een aantal van hen wilde zelfs een inhoudelijke discussie starten, terwijl dat vrij zinloos is, zie wederom de FAQ).

Maar who cares, controverse is geen vies woord.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

Captain Pervert schreef:

Maar who cares, controverse is geen vies woord.

Nee, maar je houdt niet de eer aan je zelf door écht op de inhoud te gaan. Dit is geen controverse, maar simpelweg een 'nietes' tegenover Moore's 'welles'.

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

Met bovendien onzinnige vergelijkingen.

eerdekes

• 1529 berichten
  • 587 stemmen

Het is nu niet echt mijn homepage maar ik werk er min of meer aan mee .

www.verbroederingscholieren.tk[/url]

Captain Pervert

• 4643 berichten
  • 2099 stemmen

Prima site! Dacht heel even dat het een anti-pesten site was ofzo.

Wederom een mooi voorbeeld van de schoonheid der Vlaamse taal.

Bregt

• 11 berichten
  • 27 stemmen

Alweer een leuke site met vernieuwde lay-ou:

http://www.filmscore.be

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ik heb al een paar jaar een weblog, al update ik hem tegenwoordig niet vaak meer. Komt over een tijdje wel weer.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Een blog heb ik ook, maar ik heb er te weinig tijd voor.

Verboden Te Lachen

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Weer een ander, nieuw initiatief:

Fons Merkies

DE Nederlandse componist dus

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Dit topic heeft even een schop nodig...

Mijn nieuwe weblog: altijdfijn.com

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

De 100e van jouw hand?

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Steeds een vervanging van de oude Ik hou van vernieuwing

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Altijd fijn toch?

Webby

• 861 berichten
  • 846 stemmen

Baantjer.NET webmaster sinds 1998

MONKEYS kort lowbudget filmpje waaraan ik werk.

GerwinF

• 1643 berichten
  • 0 stemmen

http://www.hzeeland.nl/~gfilius gewoon mn dvd verzameling...moet eigenlijk nog uitgebreid worden met wat info enzo maar heb er geen tijd voor. (=lees geen in)

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Whoohoo, nieuw bezoekersrecord.

Het oude dateert van 17 january, 2005 (dag na de Golden Globes) met een aantal van 1575 op 1 dag.

Gister kwam er een RW biografie op NBC en zorgde voor een stroom aan bezoekers: 3616 and still counting

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

http://www.charlotteayanna.nl.nu

Over de onbekende actrice Charlotte Ayanna (onder andere Training Day). Ik heb de site een beetje voor de lol opgezet. Ik heb eerlijk gezegd alleen haar rolletje in Training Day gezien, verder niet. Een tijdje terug vond ik haar erg knap nu niet meer zo.

Aan de site heb ik al een hele tijd niks gedaan, omdat er helemaal geen nieuws over haar is. De site wordt echter wel aardig bezocht (voor een onbekende actrice) met gemiddeld 50 bezoekers per dag (voornamelijk uit de VS)

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Owjee, probleempjes!

Hopelijk zit hier iemand die de oplossing voor me heeft.

Laatste tijd gaat het uitermate goed met m'n site. Maar nu kreeg ik laatst een bericht van m'n host dat mijn site de server te veel belast. Nu vraag ik me af hoe dat kan, want met 350 bezoekers per dag lijkt me dat vrijwel onmogelijk. Ok, ik heb veel pagina's en de stats (die ik niet geheeld vertrouw) zeggen dat ik afgelopen maand bijna 6 miljoen hits gehad heb. Anyway, nu werd door m'n host gezegd dat ik naar een dedicated server moet, maar dat gaat me een vermogen kosten (zo'n 12x duur)...het moet wel leuk blijven natuurlijk.

Nu kan ik ervoor kiezen om een private server te nemen. Das wel 2x zo duur als ik nu betaal, maar het is betaalbaar. Alleen moet je dan zelf de server opzetten en bijhouden en die kennis heb ik niet, helaas. Mocht iemand interesse hebben me daarmee te helpen of een andere suggestie hebben, alle hulp is welkom.

FYI, storage heb ik nog genoeg over (45%) en data transfer gebruik ik ook maar 1/5e van. het is dus de drukte die de problemen veroorzaken.

Alvast bedankt!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

RWL schreef:

Maar nu kreeg ik laatst een bericht van m'n host dat mijn site de server te veel belast. Nu vraag ik me af hoe dat kan, want met 350 bezoekers per dag lijkt me dat vrijwel onmogelijk.

Het zou kunnen zijn dat bepaalde foto's of filmpjes van je site "gehotlinkt" worden. Oftewel: een druk bezochte site gebruikt rechtstreeks een bestand dat op jouw server staat. Al die mensen die dat plaatje bekijken, of downloaden, zorgen bij jou voor extra dataverkeer. Maar zo iemand komt niet in je statistieken als bezoeker.

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Hotlink protection heb ik uitstaan, al zo'n anderhalf jaar.

Dataverkeer is ook niet het probleem, de server kan het aantal hits niet aan. Maar zoveel zijn het er nu ook weer niet...tenminste: 6 milj/maand. Geen idee of dat veel of weinig is.

Iig bedankt voor je reactie!

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Phew, Sponsor gevonden voor de site!

Als alles bij m'n huidige host hersteld is, zal ik verhuizen. Daar zit is gratis en voor niets en krijg bijna dezelfde mogelijkheden. Alleen wat minder data transfer maar dat zal niet zo'n probleem worden.

M'n huidige host zal ik nog niet helemaal afschrijven, eerst maar eens kijken hoe deze sponsor het uithoud...dat ze niet ineens met een rekening gaan komen over een paar weken.

Anyway, eventjes weer een zorg minder .

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

jordybeukeboom schreef:

http://www.charlotteayanna.nl.nu

Over de onbekende actrice Charlotte Ayanna (onder andere Training Day). Ik heb de site een beetje voor de lol opgezet. Ik heb eerlijk gezegd alleen haar rolletje in Training Day gezien, verder niet. Een tijdje terug vond ik haar erg knap nu niet meer zo.

Aan de site heb ik al een hele tijd niks gedaan, omdat er helemaal geen nieuws over haar is. De site wordt echter wel aardig bezocht (voor een onbekende actrice) met gemiddeld 50 bezoekers per dag (voornamelijk uit de VS)

zo te zien heeft ze nog veel gedaan hoor sindsdien:

Push (2006/I) (post-production) .... Lisa

The Insatiable (2006) (post-production) .... Tatiana

Once Upon a Wedding (2005) .... Margarita

Spun (2002) .... Amy

Kate & Leopold (2001) .... Patrice

updaten die handel!

Batcompu

• 7 berichten
  • 70 stemmen

Mijn eigen homepage is niet zoveel bijzonders.

meer een lijst van mijn DVD verzameling.

dat automatisch door een programma word aangemaakt.

DVD Verzameling

maar toch dacht ik van vermeld hem ff

DarkEye

• 8 berichten
  • 17 stemmen

Hallo,

ik heb een vraagje wat jullie van mijn site vinden..

http://www.gamingpower.nl

er worden ook nog mensen gezocht voor de site die mee willen helpen...mail daarvoor naar [email protected]

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.