menu

De Site / Gebruikers / Andere gebruikersnaam?

zoeken in:
Dick2008
Ebenezer Scrooge schreef:
Waarom zou je je gebruikersnaam niet een klein beetje mogen aanpassen (van een kleine letter naar een hoofdletter bijvoorbeeld, of een streepje weg)? Ik zie daar eerlijk gezegd niet zo het probleem van in.

Ik kan Dick2016 gaan heten. (Al die berichten uit het verleden van Dick2008, dat ben ik niet, dat is iemand anders. )

Ik begrijp wel, want dat had ik ook. Je kiest een gebruikersnaam maar niet met de intentie dat je jaren later nog op de site zit.
Eerst ben ik zo'n 2 jaar bezoeker geweest. En toen dacht ik, ik probeer het paar maandjes.

Ben iemand die ook van regel baalt. Had graag die 0614 eraf gehaald maar goed. Op TvMeter.nl ben ik namelijk ook al te vinden als Kondoro zou dat hier ook graag willen.

Of ze moeten de naamwijziging als optie toevoegen bij donaties.

Alexander1900 schreef:
Of ze moeten de naamwijziging als optie toevoegen bij donaties.

Dit is nog niet eens zo'n slecht idee, zou er best een paar euro voor over hebben.

Dick2008
Omkoperij.

Ja daar zat ik ook eens aan te denken. Euro of twee. En dan iets op je profiel dat je kan zien wat die gene als voorgaande gebruikersnaam had, zodat je alsnog niet in de war kan komen.

Wanneer je als kind een naam kiest waar je als volwassene niet achter staat, zou je inderdaad de kams moeten krijgen iets te wijzigen? Met instandhouding van je stemmen en posts.

Ja in die richting. Maar dan wel zo dat het niet klakkeloos veranderd kan worden, met een limiet o.i.d.

Dick2008
Ik denk toch niet dat er niets veranderd. Kijk het is wel wat rustiger geworden op de site, dan jaren geleden.
Als de één gaat schrijven ik vind dit van de film en volgende gaat schrijven dat hij/zij er dat van vindt of er is even een korte over en weer discussie in een topic, dan kan je best na enige tijd je gebruikersnaam veranderen. Maar er zijn ook topics en films waar een nog levendige soms langlopende discussie is. Als mensen dan opeens hun naam veranderen, weet je op gegeven moment niet meer wie wie is. (Zelfs niet als je oude naam in het profiel blijft staan).
Met avatars zie ik dat ook wel. Het is een soort herkenning, maar als dat steeds veranderd wordt, is het soms ook wel lastig.

Ik wil mijn naam veranderen in: Get to da choppa!

En zodra men op mijn account gaat, wil ik dat er deze geluid wordt afgespeeld: Get to da choppa! - Arnold Schwarzenegger - YouTube

Dat moet wel lukken toch?

Dick2008 schreef:
Ik denk toch niet dat er niets veranderd. Kijk het is wel wat rustiger geworden op de site, dan jaren geleden.
Als de één gaat schrijven ik vind dit van de film en volgende gaat schrijven dat hij/zij er dat van vindt of er is even een korte over en weer discussie in een topic, dan kan je best na enige tijd je gebruikersnaam veranderen. Maar er zijn ook topics en films waar een nog levendige soms langlopende discussie is. Als mensen dan opeens hun naam veranderen, weet je op gegeven moment niet meer wie wie is. (Zelfs niet als je oude naam in het profiel blijft staan).
Met avatars zie ik dat ook wel. Het is een soort herkenning, maar als dat steeds veranderd wordt, is het soms ook wel lastig.

Daarom dick, stelde ik voor iets op je pf te krijgen om te kunnen zien of die gene zijn of haar naam ooit heeft veranderd.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:00 uur

geplaatst: vandaag om 08:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.