• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.985 films
  • 12.204 series
  • 33.973 seizoenen
  • 646.999 acteurs
  • 198.993 gebruikers
  • 9.371.113 stemmen

Aanpassen gebruikersnaam

zoeken in:

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

Ten tijde van de samenvoeging van TvMeter en MovieMeter bleek er de behoefte te bestaan om op de nieuwe, gecombineerde site te kunnen kiezen tussen je gebruikersnaam van een van beide sites. Tot op heden is dat er vanwege andere prioriteiten nog niet van gekomen, maar we willen jullie deze mogelijkheid nu toch bieden.

Op dit moment heeft iedereen als het goed is op de gehele site zijn "oude" MovieMeter gebruikersnaam behouden, die op zowel het Films gedeelte als het Series gedeelte zichtbaar is. Als je deze in wil ruilen voor je TvMeter gebruikersnaam is dat nu mogelijk. Daarnaast willen we het ook mogelijk maken om een kleine aanpassing aan je huidige MovieMeter gebruikersnaam te doen, op voorwaarde dat deze niet wezenlijk verandert. Een compleet nieuwe naam aannemen is dus niet toegestaan.

Je hebt de volgende opties:

1. Je behoudt je oude (= huidige) MovieMeter gebruikersnaam op de hele site en hoeft niets te doen.

2. Je mag je MovieMeter gebruikersnaam een beetje aanpassen, bijvoorbeeld het veranderen van hoofdletter/kleine letter, getallen weghalen/toevoegen of leestekens aanpassen. Voorwaarde is wel dat de naam niet wezenlijk anders wordt, zodat de herkenbaarheid in stand wordt gehouden. Ook mag je angepaste naam nog niet door iemand anders in gebruik zijn op de site.

Voorbeeld: 'p_puk-123!' mag je veranderen in 'Pietje Puk'.

3. Je mag je gebruikersnaam veranderen naar je oude TvMeter gebruikersnaam, eventueel met kleine aanpassingen zoals in het vorige punt beschreven.

Als je kiest voor optie 2 of 3 kun je een post plaatsen in dit topic, met als tekst je nieuwe gebruikersnaam. Vervolgens controleert de crew of deze voldoet aan de voorwaarden en geeft dit door aan de programmeur, die de naam dan aanpast in de gebruikersdatabase. Veranderingen die niet voldoen aan de voorwaarden worden niet in behandeling genomen.

Dit geldt overigens alleen voor de nieuwe site, dus niet voor de klassieke modus. Ook is dit een eenmalige mogelijkheid. Het is dus niet de bedoeling om meerdere keren van gebruikersnaam te veranderen.

Maiky_mm

• 28 berichten
  • 23 stemmen

Maiky

1AngryMan (moderator series)

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

Dit is toch precies je huidige gebruikersnaam? Als je die wilt behouden, hoef je juist niets te doen.

Maiky_mm

• 28 berichten
  • 23 stemmen

Mijn user name zoals ik die nu zie is Maiky_mm. Die _mm wil ik er graag af hebben.

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

Maiky_mm schreef:

Mijn user name zoals ik die nu zie is Maiky_mm. Die _mm wil ik er graag af hebben.

Ik heb je verzoek op de lijst gezet om aan te passen. Het kan wel nog even duren aangezien de programmeur t/m 4 januari met vakantie is en ik niet weet of iemand deze taak tot die tijd overneemt.

Maiky_mm

• 28 berichten
  • 23 stemmen

Heino schreef:

(quote)

Ik heb je verzoek op de lijst gezet om aan te passen. Het kan wel nog even duren aangezien de programmeur t/m 4 januari met vakantie is en ik niet weet of iemand deze taak tot die tijd overneemt.

Oh het heeft geen haast. We wachten het rustig af. Dankjewel!

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

Tim94 Zou jij deze aanpassing kunnen doen? Ik heb de benodigde info op de afgespoken plek hiervoor gezet.

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

Heino schreef:

Tim94 Zou jij deze aanpassing kunnen doen? Ik heb de benodigde info op de afgespoken plek hiervoor gezet.

Ik zie net dat er een gebruiker is met die gebruikersnaam: Profiel van maiky - MovieMeter.nl

Hij mag van mij een andere uitzoeken. Moet ik wel even controleren of die al bezet is.

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

Tim94 schreef:

(quote)

Ik zie net dat er een gebruiker is met die gebruikersnaam: Profiel van maiky - MovieMeter.nl

Hij mag van mij een andere uitzoeken. Moet ik wel even controleren of die al bezet is.

Gebruikersnamen zijn toch hoofdlettergevoelig? Dan zou het toch niet erg zijn?

Daarnaast is maiky met onderkast niet zo'n actieve gebruiker (geweest vijftien jaar geleden), zo te zien, dus ik denk niet dat er veel verwarring daaruit zal voortvloeien!

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

1AngryMan schreef:

(quote)

Gebruikersnamen zijn toch hoofdlettergevoelig? Dan zou het toch niet erg zijn?

Daarnaast is maiky met onderkast niet zo'n actieve gebruiker (geweest vijftien jaar geleden), zo te zien, dus ik denk niet dat er veel verwarring daaruit zal voortvloeien!

Ik kan hem niet dezelfde naam geven. Bijvoorbeeld Maiky94 of MaikyMovie etc. Kan hij zelf bepalen.

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

Tim94 schreef:

(quote)

Ik kan hem niet dezelfde naam geven. Bijvoorbeeld Maiky94 of MaikyMovie etc. Kan hij zelf bepalen.

Mijn punt is dat het juist niet dezelfde naam is. Maiky is niet hetzelfde als maiky, want de ene naam heeft een hoofdletter M en de laatste niet. Vandaar ook mijn vraag: het systeem is toch hoofdlettergevoelig?

Technisch gezien is het mogelijk, lijkt me dan.

Als je bedoelt dat het niet fijn als namen te veel op elkaar lijken, zodat een zekere "1angryman" of een "1 Angry Man" zich kan voordoen als mij, begrijp ik je punt!

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

1AngryMan schreef:

(quote)

Mijn punt is dat het juist niet dezelfde naam is. Maiky is niet hetzelfde als maiky, want de ene naam heeft een hoofdletter M en de laatste niet. Vandaar ook mijn vraag: het systeem is toch hoofdlettergevoelig?

Technisch gezien is het mogelijk, lijkt me dan.

Als je bedoelt dat het niet fijn als namen te veel op elkaar lijken, zodat een zekere "1angryman" of een "1 Angry Man" zich kan voordoen als mij, begrijp ik je punt!

Ik snap wat jij bedoeld. Maar de naam is in de database niet hoofdlettergevoelig. Dus Tim94 is hetzelfde als tim94. Vandaar dat hij een andere naam moet verzinnen.

• 1578 berichten
  • 85 stemmen

Tim94 schreef:

(quote)

Ik snap wat jij bedoeld. Maar de naam is in de database niet hoofdlettergevoelig. Dus Tim94 is hetzelfde als tim94. Vandaar dat hij een andere naam moet verzinnen.

Ah, OK, duidelijk! Goed om te weten

Gek eigenlijk dat het voorheen dan wel goed is gegaan. Of de ene mikey was alleen actief op MovieMeter en vice versa.

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

Tim94 Zou het in dit geval niet handiger zijn om het oude account te verwijderen, aangezien dat zo goed als nooit gebruikt is en nu verre van actief is? Er gaan met die actie ook geen stemmen, berichten of toevoegingen verloren. Dan kan de "nieuwe" Maiky mooi de naam krijgen die hij nu wil.

Moviegooner

• 214 berichten
  • 1089 stemmen

MovieGooner

JoeyKijktFilms

• 121 berichten
  • 831 stemmen

Hallo, kan mijn naam aangepast worden naar JoeyKijktFilms

Alvast bedankt!

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

Tim94 Zou jij de naam van JoeyKijktFilms in de database aan willen passen naar JoeyKijktFilms?

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

Heino schreef:

Tim94 Zou jij de naam van JoeyKijktFilms in de database aan willen passen naar JoeyKijktFilms?

JoeyKijktFilms

Bij deze is je gebruikersnaam gewijzigd.

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

Tim94 Zou jij de gebruikersnaam van Dk2008 aan willen passen naar Dk2008?

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

Heino schreef:

Tim94 Zou jij de gebruikersnaam van Dk2008 aan willen passen naar Dk2008?

Bij deze gedaan!

russo

• 256 berichten
  • 919 stemmen

Mag die van mij worden aangepast naar: rosso

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

rosso schreef:

Mag die van mij worden aangepast naar: rosso

Lijkt mij geen probleem. Tim94: zou jij dit willen aanpassen?

russo

• 256 berichten
  • 919 stemmen

Heino schreef:

(quote)

Lijkt mij geen probleem. Tim94: zou jij dit willen aanpassen?

Kon dit nog doorgevoerd worden?

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

Tim94:

rosso schreef:

(quote)

Kon dit nog doorgevoerd worden?

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

Tim94 Aangezien er nog steeds geen reactie is gekomen op dit verzoek heb ik zelf deze actie proberen uit te voeren. Zou jij kunnen controleren of alles in de tabellen goed staat zodat op beide delen van de site (films en series) deze wijziging goed is doorgevoerd?

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

Tim94 Na het aanpassen van de gebruikersnaam (zie vorige berichten) is bij posts onder nieuwsberichten nog steeds de oude naam zichtbaar: Eerste beelden onthuld van veelbesproken en omstreden western 'Rust' met Alec Baldwin | Film Nieuws | MovieMeter.nl. Ook bij oude berichten (zoals in dit topic) staat de oude naam nog. Is het voor jou mogelijk dit aan te passen zodat overal de nieuwe, aangepaste naam verschijnt (dus met een O ipv een U)?

Ik zou graag 1 letter l weg willen. Had niet direct in de gaten dat ik bij Civillian 2x een l had staan.

Het moet zijn Civilian Supreme

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

Civilian Supreme schreef:

Ik zou graag 1 letter l weg willen. Had niet direct in de gaten dat ik bij Civillian 2x een l had staan.

Het moet zijn Civilian Supreme

Ik heb het aangepast voor zover ik kan, het kan zijn dat je even opnieuw in moet loggen.

Ik weet alleen niet of je aangepaste naam overal op de site (Films en Series) goed wordt weergegeven.

Tim94: zou jij dit aub even na willen kijken en indien nodig in de tabellen bij kunnen werken?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.