menu

De Site / Gebruikers / Andere gebruikersnaam?

zoeken in:
Is het dan ook niet mogelijk om een soort van kopie van je account te (laten) maken en alles over te zetten naar een nieuw account? Dat moet toch kunnen...

Ik wil graag overal dezelfde gebruikersnaam, en dat is een andere dan degene die ik hier heb.
Ik gebruikte dit account niet zo veel, maar wil het nu wél graag gebruiken, dan wel onder een andere gebruikersnaam.

kappeuter (crew)
Nee dat is niet mogelijk / niet toegestaan.

wyatt earp schreef:
Als iedereen ineens gaat veranderen wordt het één grote bende, en weet niemand meer wie wie is.

Dat maakt toch niets uit? Voor mij niet, i.i.g.

Nomak
wyatt earp schreef:
Als iedereen ineens gaat veranderen wordt het één grote bende, en weet niemand meer wie wie is. Niks aan doen die gebruikersnaam.
Lijkt me onzin. Hoe doen ze het dan op andere sites?
Er is toch niets mis met een éénmalige naamsverandering.

Dan ben je wel ineens halverwege een discussie met een 'andere' user aan het praten, want je oude naam inclusief berichten blijft gewoon intact (behalve de stemmen).

Ja, ik zit ondertussen al vier jaar met mijn "timburton" hier rond te discussiëren. Mijn filmsmaak is helaas sinds mijn 15de erg veranderd. Sterker nog, ik zie nooit meer Burton-films. Wat zeg ik, ik haat die vent! Ik kan hem niet uitstaan!

Ik word vaak totaal niet serieus genomen in discussies vanwege m'n usernaam. Zucht, was ik maar slimmer geweest in 2008....

Je avatar veranderen zal ook wel helpen.

Ik vind kippie. wel meevallen eigenlijk, zeker als nick. Had vroeger wel een meisje in de klas die Kipp van achteren heette. Maar dat moest je uitspreken als kiep, zei ze. Ik wist daar niet van wat erger was trouwens.

606
Kippie. schreef:
Ik word vaak totaal niet serieus genomen in discussies vanwege m'n usernaam. Zucht, was ik maar slimmer geweest in 2008....
Maakt niks uit hoor, ik deed ook niet nadenken met 606 in 2005, maar iedereen weet nu wie ik ben

Ik zou heel graag mijn gebruikersnaam met een hoofdletter zien. Ik poog altijd op mijn taal te letten en dan had ik zoiets aan mijn broek.
Kan dit? Dit kan toch niet onoverkomelijk zijn?

speedy23 schreef:
Ik beklaag mij maar één ding: dat ik 'speedy' niet met een hoofdletter geschreven heb. Dat vind ik jammer.

Dat zit je diep dan, dit zei je ook op 24 oktober 2006

Inderdaad. Binnen zes, zeven jaar nog eens vragen.

Toch fijn om eens wat positieve reacties & tips te lezen! Zal er toch eens over denken om m'n avatar te veranderen.

Mijn nickname is ook afgrijselijk. En gelogen, ik haat films.

Na jaren op het forum is mij wel opgevallen, dat gebruikers vooral op de inhoud van hun berichten worden beoordeeld en dat de gebruikersnaam vooral een herkenningspunt vormt, in plaats van een invloed op de inhoud van de berichten.

@ Kippie. :

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Mag ik ook een tip geven?
Als je weet uit welke film deze komt.

(afbeelding)

Maar een nieuwe avatar is eigenlijk niet nodig. Ok , dat het leuker uitziet soms ,maar het is gewoon zoals anderen zeggen een herkenningspunt. En met je gebruikersnaam is niks mis naar mijn mening.

Bedankt voor de suggesties . De burger uit Poultrygeist wint het uiteindelijk toch niet van mijn huidige kipavatar...

Of deze

(afbeelding)

Mescaline (moderator)
Vind mijn nickname eigenlijk wel prima, gelukkig WEL met een hoofdletter geschreven toen de tijd..
Ben hier ook al weer lang zeg!

Ik dacht meer aan deze voor Kippie.

(afbeelding)

Mescaline (moderator)
Deze is leuk voor het Just a joke topic..

606
Kippie. schreef:
Toch fijn om eens wat positieve reacties & tips te lezen! Zal er toch eens over denken om m'n avatar te veranderen.
Nou maar hopen dat sommige je geen trauma hebben bezorg hier, lol

606 schreef:
(quote)
Nou maar hopen dat sommige je geen trauma hebben bezorg hier, lol

Hahaha, nee, ik heb me kostelijk vermaakt met alle suggesties!

606
Kippie. schreef:
Hahaha, nee, ik heb me kostelijk vermaakt met alle suggesties!
Ah gelukkig, nu weet iedereen ook wie Kippie is

Al een tijdje dezelfde avatar, dus naam is tot nu toe wel goed...

Ook voor RuneScape gebruikt, dan verleer je zo'n naam niet makkelijk af

Ik heb 10 jaar terug ooit een account geopend onder de naam Fikret, maar heb geen enkel idee wat toen mijn wachtwoord was en heb verder ook nooit gebruik gemaakt van dat account.

http://www.moviemeter.nl/user/11717

Kan ik een verzoek indienen om mijn oude account te verwijderen?

kappeuter (crew)
Fikret8

Ja hoor, geen probleem. Ik heb 'm voor je gesloten.

kappeuter schreef:
Fikret8

Ja hoor, geen probleem. Ik heb 'm voor je gesloten.

Heb ooit dezelfde vraag gesteld en ik dacht dat het toen niet mogelijk was ? Maar als het nu wel kan mag deze http://www.moviemeter.nl/user/6537 worden verwijderd.....

Gast
geplaatst: vandaag om 14:30 uur

geplaatst: vandaag om 14:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.