- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Andere gebruikersnaam?
Andere gebruikersnaam?
Regendrup
-
- 11 berichten
- 147 stemmen
Is het dan ook niet mogelijk om een soort van kopie van je account te (laten) maken en alles over te zetten naar een nieuw account? Dat moet toch kunnen...
Ik wil graag overal dezelfde gebruikersnaam, en dat is een andere dan degene die ik hier heb.
Ik gebruikte dit account niet zo veel, maar wil het nu wél graag gebruiken, dan wel onder een andere gebruikersnaam.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Nee dat is niet mogelijk / niet toegestaan.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Als iedereen ineens gaat veranderen wordt het één grote bende, en weet niemand meer wie wie is.
Dat maakt toch niets uit?
Voor mij niet, i.i.g.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Als iedereen ineens gaat veranderen wordt het één grote bende, en weet niemand meer wie wie is. Niks aan doen die gebruikersnaam.
Er is toch niets mis met een éénmalige naamsverandering.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Dan ben je wel ineens halverwege een discussie met een 'andere' user aan het praten, want je oude naam inclusief berichten blijft gewoon intact (behalve de stemmen).
timburton
-
- 1296 berichten
- 632 stemmen
Ja, ik zit ondertussen al vier jaar met mijn "timburton" hier rond te discussiëren. Mijn filmsmaak is helaas sinds mijn 15de erg veranderd. Sterker nog, ik zie nooit meer Burton-films. Wat zeg ik, ik haat die vent! Ik kan hem niet uitstaan!
Kippie.
-
- 426 berichten
- 1018 stemmen
Ik word vaak totaal niet serieus genomen in discussies vanwege m'n usernaam. Zucht, was ik maar slimmer geweest in 2008....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je avatar veranderen zal ook wel helpen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 berichten
- 4510 stemmen
Ik vind kippie. wel meevallen eigenlijk, zeker als nick. Had vroeger wel een meisje in de klas die Kipp van achteren heette. Maar dat moest je uitspreken als kiep, zei ze. Ik wist daar niet van wat erger was trouwens.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ik word vaak totaal niet serieus genomen in discussies vanwege m'n usernaam. Zucht, was ik maar slimmer geweest in 2008....
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik zou heel graag mijn gebruikersnaam met een hoofdletter zien. Ik poog altijd op mijn taal te letten en dan had ik zoiets aan mijn broek.
Kan dit? Dit kan toch niet onoverkomelijk zijn?
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 berichten
- 4510 stemmen
Ik beklaag mij maar één ding: dat ik 'speedy' niet met een hoofdletter geschreven heb. Dat vind ik jammer.
Dat zit je diep dan, dit zei je ook op 24 oktober 2006 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Inderdaad. Binnen zes, zeven jaar nog eens vragen. 
Kippie.
-
- 426 berichten
- 1018 stemmen
Toch fijn om eens wat positieve reacties & tips te lezen!
Zal er toch eens over denken om m'n avatar te veranderen.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Mijn nickname is ook afgrijselijk. En gelogen, ik haat films.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Na jaren op het forum is mij wel opgevallen, dat gebruikers vooral op de inhoud van hun berichten worden beoordeeld en dat de gebruikersnaam vooral een herkenningspunt vormt, in plaats van een invloed op de inhoud van de berichten.
EW101
-
- 1256 berichten
- 2284 stemmen
Mag ik ook een tip geven?
Als je weet uit welke film deze komt.

Maar een nieuwe avatar is eigenlijk niet nodig. Ok , dat het leuker uitziet soms ,maar het is gewoon zoals anderen zeggen een herkenningspunt. En met je gebruikersnaam is niks mis naar mijn mening. 
Kippie.
-
- 426 berichten
- 1018 stemmen
Bedankt voor de suggesties
. De burger uit Poultrygeist wint het uiteindelijk toch niet van mijn huidige kipavatar...
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3219 stemmen
Vind mijn nickname eigenlijk wel prima, gelukkig WEL met een hoofdletter geschreven toen de tijd.. 
Ben hier ook al weer lang zeg!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik dacht meer aan deze voor Kippie. 

Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3219 stemmen
Deze is leuk voor het Just a joke topic.. 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Toch fijn om eens wat positieve reacties & tips te lezen!
Zal er toch eens over denken om m'n avatar te veranderen.
Kippie.
-
- 426 berichten
- 1018 stemmen
Hahaha, nee, ik heb me kostelijk vermaakt met alle suggesties!
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Hahaha, nee, ik heb me kostelijk vermaakt met alle suggesties!
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Al een tijdje dezelfde avatar, dus naam is tot nu toe wel goed...
Ook voor RuneScape gebruikt, dan verleer je zo'n naam niet makkelijk af 
Fikret8
-
- 6169 berichten
- 4233 stemmen
Ik heb 10 jaar terug ooit een account geopend onder de naam Fikret, maar heb geen enkel idee wat toen mijn wachtwoord was en heb verder ook nooit gebruik gemaakt van dat account.
http://www.moviemeter.nl/user/11717
Kan ik een verzoek indienen om mijn oude account te verwijderen?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ja hoor, geen probleem.
Ik heb 'm voor je gesloten.
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3565 stemmen
Heb ooit dezelfde vraag gesteld en ik dacht dat het toen niet mogelijk was ? Maar als het nu wel kan mag deze http://www.moviemeter.nl/user/6537 worden verwijderd.....