menu

De Site / Gebruikers / Andere gebruikersnaam?

zoeken in:
Ik wil 787 ipv 757 achter mijn naam .

Ben best tevreden met mijn gebruikersnaam maar zou toch liever iets langer hebben.

Ik kan er mee leven, maar als het mogelijk was dan zou ik hem meteen veranderen. Sorry Dumbledore... maar ik ben nou eenmaal geen Harry Potter fan meer XD.

En toch blijf je je avatar houden

Ik ben tevreden met Leviwosc. Als ik me hier had kunnen registreren met Chinese karakters had ik dat waarschijnlijk gedaan...

(afbeelding)

Van Nunen
Als ik toen had geweten wat ik nu weet had ik er Beau ter Ham van gemaakt.

Tsja moviemafketel wordt vaak niet serieus genomen door anderen, dus misschien op dat vlak had ik een andere username moeten nemen.
Want zelfs als ik nu iets serieus bedoel denken mensen soms dat ik het als grapje bedoel. Eigen schuld dikke bult he?
Maar aan de andere kant spoor ik ook weer niet helemaal.
En hij valt in ieder geval op tussen al die andere gebruikersnamen.
Ik ben er stiekem dus wel blij mee!

Klinkt wel lekker smooth moviemafketel.

Ik had graag gewoon Karl geheten, maar die naam was al bezet, snik

Mijn Daniel Radcliffe obsessie is ook al een tijdje over, dus dat 'Dan' zou er van mij wel af kunnen, maar helaas niks aan te doen. Had ik ook van tevoren geweten dat ik zolang actief zo blijven op mm, had ik er misschien iets beter en langer over nagedacht

Ah, daar staat dat voor! Dacht altijd dat het iets met je achternaam van doen had.

Ik vind het nog steeds jammer dat deze site je niet de optie geeft om je naam eenmalig te veranderen. Soms maak je een naam in een opwelling aan en zit je er voor altijd aan vast. Meeste sites/fora bieden die mogelijkheid wel.

moviemafketel schreef:
Tsja moviemafketel wordt vaak niet serieus genomen door anderen, dus misschien op dat vlak had ik een andere username moeten nemen.
Want zelfs als ik nu iets serieus bedoel denken mensen soms dat ik het als grapje bedoel. Eigen schuld dikke bult he?
Maar aan de andere kant spoor ik ook weer niet helemaal.
En hij valt in ieder geval op tussen al die andere gebruikersnamen.
Ik ben er stiekem dus wel blij mee!

Heb precies hetzelfde. Hij valt wel op, maar iemand met een naam vol met Uhhhhhhhhhhhhh oogt wat kinderlijk ....

Dus...
Ik vind het nog steeds jammer dat deze site je niet de optie geeft om je naam eenmalig te veranderen

Ligt dr aan, drastische veranderingen zijn niet zo handig, maar een lettertje weghalen of een klein gedeelte uit de naam moet kunnen.

Nomak
Dat vind ik dus niet. Als een lettertje weghalen mag, dan moeten drastische veranderingen ook kunnen. Waarom de ene wel en de andere niet?

Heb je ook wel weer gelijk ik, maar betreft de herkenbaarheid is het dan natuurlijk wat lastiger.

moviemafketel schreef:

Ik denk dat dat met mijn username ook wel eens het geval kan zijn.

Poepgezicht schreef:
(quote)

Ik neem poep heel serieus

Poepgezicht schreef:

Gelukkig nemen mensen je a.d.h.v. je avatar wel serieus.

Die aflevering van Southpark is trouwens geweldig.

ik zou graag namen willen veranderen telkens als ik nieuwe avatarfoto heb, nu wil ik namelijk Ghost als gebr. naam

AHWA
Helaas. Je kunt je inlognaam niet veranderen.

I Love my inlognaam

AHWA schreef:
Helaas. Je kunt je inlognaam niet veranderen.

was dat maar waar

Mwoah. Ik vind 't wel goed zo. Het wordt anders zo'n onoverzichtelijk geheel als iedereen z'n username kan veranderen.

Inderdaad. Mensen moeten gewoon wat beter nadenken voordat ze iets invullen. En vooruit denken: een naam als "Ajax&Litmanen" is nu misschien leuk, maar over een jaar waarschijnlijk niet meer.

En U-96, die loopt al 14 jaar achter.

MoFeDu
Baal wel een beetje van m'n gebruikersnaam, weet niet eens maar wat het betekent . Du in ieder geval van Duco maar MoFe, geen idee.

U-96 schreef:
Mwoah. Ik vind 't wel goed zo. Het wordt anders zo'n onoverzichtelijk geheel als iedereen z'n username kan veranderen.
Ik vind et ook prima zo. Als iedereen ineens gaat veranderen wordt het één grote bende, en weet niemand meer wie wie is. Niks aan doen die gebruikersnaam.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:24 uur

geplaatst: vandaag om 14:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.