- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Andere gebruikersnaam?
Andere gebruikersnaam?

kappeuter (crew films)
-
- 74649 berichten
- 5943 stemmen
OK, ik heb deze nu ook gesloten.

speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Is er hier of daar een mogelijkheid om mijn gebruikersnaam te laten beginnen met een hoofdletter 'S' ? Die schrijffout werkt nu al jaren op mijn zenuwen.

wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2512 stemmen
Haha die vraag is ook al tig keer gesteld in de loop der tijd

stinissen (crew films & series)
-
- 22884 berichten
- 75716 stemmen
Is er hier of daar een mogelijkheid om mijn gebruikersnaam te laten beginnen met een hoofdletter 'S' ? Die schrijffout werkt nu al jaren op mijn zenuwen.
Ik heb het zelfde probleem
check svp je mail beste Luc.

sean-penn
-
- 159 berichten
- 110 stemmen
Zou ook graag mijn usernaam willen veranderen. Heb totaal niks met Sean Penn. zag de dag ervoor toevallig een film van hem op t.v toen ik me inschreef voor MM. Film was trouwens wel goed, Fair Game

Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Tja, wie zijn kont brand moet op de blaren zitten !
Ik zou dat 757 er ook wel af willen maar ach, het is maar een naam. Bovendien lijkt het mij vrij irritant als iedereen steeds van naam zou verwisselen, dus goed dat het niet kan imo!

sean-penn
-
- 159 berichten
- 110 stemmen
Als 757 je IQ is zou ik het lekker laten zitten. Op een gegeven moment wen je wel aan de blaren.

Dk2008
-
- 11038 berichten
- 760 stemmen
Schijnt ook niet echt te werken de waarschuwing bij inschrijving. Let op! Je gebruikersnaam kun je later niet meer aanpassen
En nu is het al 2015 ;

alexspyforever
-
- 21322 berichten
- 2328 stemmen
Sowieso lijkt het me al geen goed idee om een naam van een acteur/actrice/regisseur etc te nemen. Je lijkt op die manier al volledig de identiteit van die persoon te willen aannemen.

The Oceanic Six
-
- 60479 berichten
- 4085 stemmen
Sowieso lijkt het me al geen goed idee om een naam van een acteur/actrice/regisseur etc te nemen. Je lijkt op die manier al volledig de identiteit van die persoon te willen aannemen.
Overdrijf toch niet zo zeg.
Het is voor 99,99% altijd een eerbetoon aan de persoon waar je wat mee hebt.

alexspyforever
-
- 21322 berichten
- 2328 stemmen
Overdrijf toch niet zo zeg.
Het is voor 99,99% altijd een eerbetoon aan de persoon waar je wat mee hebt.
Jaja, je hebt wel gelijk, ik overdreef. Het is alleen als je na een tijd niet meer zo hoog zou oplopen met die persoon dat je er wel nog steeds met die username zit.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jaja, je hebt wel gelijk, ik overdreef. Het is alleen als je na een tijd niet meer zo hoog zou oplopen met die persoon dat je er wel nog steeds met die username zit.
Precies. Geen goed idee kan ik je vertellen maar echt problematisch is het ook niet. Beetje het probleem als je er zo 'jong' bij bent. Dan wil je toch wel heel graag en opzichtig je voorkeur naar voren brengen. Ah well..

The Oceanic Six
-
- 60479 berichten
- 4085 stemmen
Dat is weer een ander verhaal. Zou zelf ook een wat neutralere naam kiezen, maar het heeft niks te maken met een identiteit over willen nemen. Neem tenminste niet aan dat Naomi Watts haar vrouwelijke naamgenoot zit te stalken.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Precies. En die geslachtsverandering heb ik ook nooit doorgezet .

leatherhead
-
- 3556 berichten
- 1813 stemmen
Net zoals bij speedy zit mij het ook nog steeds dwars dat ik m'n username zonder hoofdletter heb geschreven. Valt niet te veranderen zeker?

TornadoEF5
-
- 5580 berichten
- 1571 stemmen
Vind het erg jammer dat je gebruikersnamen niet kunt veranderen? Versta niet wat hier mis aan is/zou moeten zijn en waarom men daar nooit akkoord mee gaat.

Dk2008
-
- 11038 berichten
- 760 stemmen
Dit heeft te maken met de discussies anders had het wel gekund. Lijkt me aan de andere kant ook wel steeds lastiger om een gebruikersnaam te verzinnen die niet al in gebruik is.
Ik zie bij TvMeter.nl al namen, zijn dat dezelfde mensen die hier op de site zitten (hebben gezeten) of zijn dat totaal andere mensen?

TornadoEF5
-
- 5580 berichten
- 1571 stemmen
Dit heeft te maken met de discussies anders had het wel gekund. Lijkt me aan de andere kant ook wel steeds lastiger om een gebruikersnaam te verzinnen die niet al in gebruik is.
Ik zie bij TvMeter.nl al namen, zijn dat dezelfde mensen die hier op de site zitten (hebben gezeten) of zijn dat totaal andere mensen?
Huh tvmeter.nl? Sinds wanneer bestaat dat?
En neen hoor. Er zijn oneindig veel gebruikersnamen mogelijk. Uiteraard zal een voornaam vaak bezet zijn, maar de meesten kiezen dan ook voor een nickname. Mijn meest gebruikte nickname is zelfs een naam die nergens op gebaseerd is, maar gewoon gekozen is omwille van de leuke klank en schrijfwijze: vahnstad. Is een nickname van toen ik nog op het lager onderwijs zat ( )

kappeuter (crew films)
-
- 74649 berichten
- 5943 stemmen
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > TvMeter.nl

TornadoEF5
-
- 5580 berichten
- 1571 stemmen
Zou het aub mogelijk zijn om nicknames te wijzigen. Of moet ik per se een nieuw account aanmaken gewoon om een andere naam te hebben, dit account verwijderen en al mijn stemmen overzetten?
Ik erger me gewoon aan de naam omdat het een naam is waarover ik niet heb nagedacht omdat ik ook nooit van plan was om actief op deze site bezig te zijn. Ik heb nu een vaste gebruikersnaam, en zou die graag willen gebruiken: "Lakigigar".
Waarom eens niet een éénmalige event organiseren (of 5-jaarlijks) waarop iedereen die dat wenst zijn gebruikersnaam kan wijzigen. Zo doen bepaalde sites dat. Zo kan je problemen qua herkenbaarheid oplossen en moet je niet steeds gebruikersnamen aanpassen, en zijn wij ook weer tevreden.

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Neen, dat is niet mogelijk. Wordt vermeld bij het inschrijven, staat vermeld in de Wiki en de 4 pagina's aan forum zouden toch ook duidelijk moeten maken dat het niet wordt gedaan.

kappeuter (crew films)
-
- 74649 berichten
- 5943 stemmen
Wat Metalfist zegt:
Neen, dat is niet mogelijk. Wordt vermeld bij het inschrijven, staat vermeld in de Wiki en de 4 pagina's aan forum zouden toch ook duidelijk moeten maken dat het niet wordt gedaan.

Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Of moet ik per se een nieuw account aanmaken gewoon om een andere naam te hebben, dit account verwijderen en al mijn stemmen overzetten?
Volgens mij mag dit ook niet, maar dat weet ik niet zeker.
Ik baal ook van die regel, maar begrijp het ook wel. Wordt een enorme chaos als opeens alle reply's op mij in het luchtledige hangen. Ik ben zo iemand die geen disclaimers leest bij inschrijvingen en wilde hier aanvankelijk alleen maar scores bijhouden zonder te reageren.
Maar ja, pech gehad.

Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Mag ik anders ruilen met speedy23? Krijgt hij mijn hoofdletter.

AHWA
-
- 16917 berichten
- 1267 stemmen
Of je schrijft jezelf in 2003 in onder het acroniem van de Alternative Hardcore Wrestling Alliance, een worstel-rollenspelclubje dat al ruim tien jaar ter ziele is.

stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2080 stemmen
Volgens mij mag dit ook niet, maar dat weet ik niet zeker.
Ik baal ook van die regel, maar begrijp het ook wel. Wordt een enorme chaos als opeens alle reply's op mij in het luchtledige hangen. Ik ben zo iemand die geen disclaimers leest bij inschrijvingen en wilde hier aanvankelijk alleen maar scores bijhouden zonder te reageren.
Maar ja, pech gehad.
Dat mag ook niet indd

Dk2008
-
- 11038 berichten
- 760 stemmen
Een nieuw account aanmaken hoef je niet te proberen, staat hier.

Ebenezer Scrooge
-
- 2127 berichten
- 3081 stemmen
Waarom zou je je gebruikersnaam niet een klein beetje mogen aanpassen (van een kleine letter naar een hoofdletter bijvoorbeeld, of een streepje weg)? Ik zie daar eerlijk gezegd niet zo het probleem van in.

Mochizuki Rokuro
-
- 18930 berichten
- 15753 stemmen
Dat probleem zou inderdaad overkomelijk zijn, maar ja wat is dan een klein beetje?
Wat jij een klein beetje vind, vind een ander dan weer te veel. Etc En omdat men niet in die discussie terecht wil komen, wat ik me kan voorstellen, is het gewoon niet mogelijk.