- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Geslaagd voor mijn HAVO-opleiding 
Ook de rest die geslaagd is: 
gotti
-
- 14075 berichten
- 5884 stemmen
Na gesprek helaas afgewezen op de HKU (met het advies om eerst naar de Open Studio te gaan en het zeker volgend jaar nog eens te proberen). Morgen hoor ik of ik de Havo gehaald heb...
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik ben geslaagd voor mijn proeve van levensgenieter, ik wil er toch bij horen 
Iedereen gefeliciteerd
De gezakten: sterkte en ga maar lekker op reis om het te vergeten
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Allemaal gefeliciteerd (ook degene die gezakt zijn maar ik weet zeker dat zij hun best gedaan hebben
)
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
En ik ben ook geslaagd!! 
Het was eigenlijk geen verrassing voor me maargoed toch leuk om eindelijk die heerlijke taart op te mogen eten 
Kyra
-
- 285 berichten
- 93 stemmen
Geslaagd!
En iedereen die ook geslaagd is gefeliciteerd!
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Van harte gefeliciteerd geslaagden
en sterkte voor de zakkers!
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5071 stemmen
Gefeliciteerd geslaagden!! En vooral genieten van je vrije tijd.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5884 stemmen
En ook ik heb m'n Havo gehaald! Eindelijk klaar na die 5 jaar...
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Van harte allen en veel succes met jullie vervolgstudies!
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7939 stemmen
Gefeliciteerd allen en geniet van jullie lange vakantie!
lngrid
-
- 1232 berichten
- 553 stemmen
Gefeliciteerd gotti, Linda en alle anderen! Geniet nog even die paar maanden voordat je weer voor een paar jaar in de studieboeken zit (neem ik aan).
Leno
-
- 5921 berichten
- 4402 stemmen
Gefeliciteerd, voor velen kan het studentenleven beginnen.. (en daar is niks mis mee
)
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
GEFELICITEERD!!!
In Vlaanderen zijn er nog examens tot einde volgende week. Mijn dochter zit hier achter mij al de ganse week te 'blokken'.
zit momenteel midden in die hel ( welja voor mijn ervaring dan , wil hier geen oudere studenten tegen de borst stoten ), hopelijk kom ik zonder kleerscheuren uit dat vervloekte 5e middelbaar
( weet niet of in nederland ook gewoon 6 jaar primair en secundair onderwijs is ...)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
hopelijk kom ik zonder kleerscheuren uit dat vervloekte 5e middelbaar
Mijn dochter zit ook in het vijfde middelbaar, humane wetenschappen in het Koninklijk Atheneum te Ninove. Jullie zijn op een paar maand na dezelfde leeftijd, van 12 juli 1988. 
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5071 stemmen
Voor sn@ke en andere geinteresseerde vlamingen de Nederlandse situatie: Vanaf 4 jaar: 8 jaar basisonderwijs (incl kleuteronderwijs). Vanaf 12 jaar: Of 4 jaar VMBO (4 verschillende niveaus), of 5 jaar HAVO of 6 jaar VWO. Oplopend in niveau. In het laatste jaar het Eindexamen, op het eind van de andere jaren meestal een proefwerkweek.
Vive La Fête
-
- 153 berichten
- 545 stemmen
Ik heb mijn VWO-diploma helaas nog net niet gehaald! Kwam wat tienden tekort waardoor ik zowel scheikunde als natuurkunde net onvoldoende had. Woensdag de herkansing scheikunde, hoop dat het dan wel gaat lukken.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3233 stemmen
Iedereen nogmaals gefeliciteerd en Vive La Fête, veel succes met je herkansingen 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3280 stemmen
op het eind van de andere jaren meestal een proefwerkweek.
Wij hadden 3 keer een proefwerkweek in een jaar (vanaf de 4e geloof ik). Ik weet niet of alleen mijn gymnasium dat deed of omdat dat moest door de 2e fase maar ik vond het altijd wel relaxt. Op 3 weken na een heel jaar niets doen en het jaar toch halen
(op 1 jaar na dan).
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Hier in Vlaanderen is er 6 jaar basisschool en 6 jaar middelbaar onderwijs. In 5es en 6es zijn er twee grote examenreeksen , in de 1es 2es en 3es zijn dat er drie ...
Ook onderscheid tss ASO ( algemeen onderwijs ) , TSO ( technisch ...).
Heb vandaag by the way laatste examen 5e jaar ASO achter de rug ( chemie , bah) , zal dus weer veel op mm zitten 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik ben geslaagd voor mijn examen. 
Met 2 8'en zelfs nog 
Ik ga nu naar de middelbare hotel School waar ik Management ga studeren
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Alle geslaagden van harte gefeliciteerd ! 
Heb vandaag eindelijk mijn MBO- diploma voor Applicatie Ontwikkeling (Niveau 4) behaald. Erg blij dat ik daar af ben, zeg