- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Wat doe je als eerst als je op MovieMeter komt?
Wat doe je als eerst als je op MovieMeter komt?
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Eerst stemmen op de films die ik heb gezien en daarna wat filmpjes opzoeken en berichtjes plaatsen.
AGE-411
-
- 10279 berichten
- 730 stemmen
Updates bekijken.
Pas daarna het forum
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mijn updates bekijken. De films eruit pikken waar ik benieuwd ben naar nieuwe berichten/recensies. Dan de forum-topics globaal doorspeuren. Dan eventueel zelf een recensie schrijven.
movierobert
-
- 168 berichten
- 1767 stemmen
- Kijken welke films er komen.
- Stemmen op de films die ik al heb gezien.
- Kijken welke film(s) ik ga kijken.
- Stemmen op film(s) die ik heb gezien.
- Rondneuzen op MM.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Ben niet de grootste filmfanaat dus in eerste instantie een beetje de updates en kijken of er nog een beetje iets interessants zit aan te komen in de bioscopen. Of iets wat ik theoretisch gezien wel zou willen zien.
En als ik de tijd er rijp genoeg voor acht hier en daar een stemmetje.
TragieStar.*
-
- 3369 berichten
- 1434 stemmen
Ik vind het erg leuk om te zien dat jij: Veronica Decides To Die op nummer 1 in je top 10 hebt staan. Dat zie je niet veel. Die film moet ik nog steeds zien btw.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Haha nja, ik keek hem geloof ik ook echt precies op het goede moment (of juist het foute moment kijkend naar de persoonlijke omstandigheden). Zou hem nu misschien iets minder kunnen waarderen maar op dat moment was ie bijna perfect .
Sarah Michelle Gellar is sowieso een fijne verschijning, maar dat is geen verrassing denk ik .
ibendb
-
- 4335 berichten
- 2629 stemmen
Het forum checken
Same thing over here.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het nogal onhandig om het forum te checken. Kijk altijd gewoon bij de updates van het forum, veel overzichtelijker.
TragieStar.*
-
- 3369 berichten
- 1434 stemmen
Inloggen
Ben je niet automatisch ingelogd? Dat scheelt weer tijd.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
- Stemmen en eventueel een bericht schrijven bij de film die ik op die dag of de dag ervoor heb gezien
- Televisieoverzicht bekijken of er een leuke film komt om te kijken (meestal eerst opnemen in dat geval)
- Updates bekijken
- Forum bekijken
Rascal
-
- 537 berichten
- 792 stemmen
@trakieksterretje. Hij staat al automatisch op niet inloggen;) Oh voordat ik dat doe, 1st updates kijken trouwens.
TragieStar.*
-
- 3369 berichten
- 1434 stemmen
trakieksterretje Lol.
Oke, dat kan natuurlijk ook
Ajax&Filmfreak
-
- 3187 berichten
- 3569 stemmen
Het hangt er helemaal van af of ik inspiratie op kom doen, wat op wil zoeken of dat ik gewoon kom omdat ik niks beters te doen heb. In het laatste geval altijd eerst mijn updates.