menu

De Site / Gebruikers / Wat doe je als eerst als je op MovieMeter komt?

zoeken in:
combi
Madecineman schreef:
Berichten van Pastichio Rocker verwijderen natuurlijk.

Madecineman schreef:
Berichten van Pastichio Rocker verwijderen natuurlijk.

-Als er een PM binnen is lezen
-Kijken in me updates
-Feliciteren in de verjaardagtopic
-Stemmen en recensie's schrijven
-Mannelijke users verrotschelden (inc de mods als ze berichten van me verwijderen.
-Vrouwelijke Users stalken
-Recensies schrijven met veel grof taal gebruik met 100den ziektes en geslachtsorganen per bericht.

En word nooit geband omdat ik alle mods onderdrukt heb van als ze het doen dat er een groot verwoestend virus Moviemeter zal veranderen in een tijd na Judgement Day

starbright boy (moderator)
Slowchat en off-topic onzin verwijderd.

-Kijken of er PM binnen is en dan lezen.
- Forum Topics lezen
- Updates checken

Walkure
clockwork72 schreef:
-Kijken of er PM binnen is en dan lezen.

Je hebt je gisteren ingeschreven...

Pastichio Rocker
Kijken hoeveel hate mail ik nu weer heb.

Stemmen op de film die ik heb gezien plus evt. bericht plaatsen.
Anders "mijn updates" checken.

combi
Walkure schreef:
(quote)

- Top 250 lijst doornemen.
- Bioscoop overzicht bekijken.
- Een paar klikken op de logo MovieMeter zodat ik naar de frontpage kan gaan.
- Zoeken naar leuke films.
- Af en toe de forums doornemen.

Kijken welke film er op TV komt!

Als ik een film heb gezien:

-discussie lezen/scannen
-stemmen

Verder:
-PM's lezen (al heb ik die hier zelden)
-forumtopics lezen

Als ik film heb gezien

-denken of ik een recensie schrijf of niet
-stemmen

daarna:

-forum checken
-top 250 checken
-zoeken naar films die ik in verdere loop wil zien

-Eerst kijken of er een cijfertje staat bij berichten. Zo ja, dan ga ik hem lezen.

-Kijken welke films er op TV komen

-Men Updates checken

-Men ForumUpdates checken.

De forums chekken en naar de nieuwe updates gaan kijken of noch een film die ik gezien hebben opzoeken en raten.

Walkure schreef:
(quote)

clockwork is duidelijk de komiek van moviemeter hoe hij op het topic nachtmerries en dromen zo over een hamburger kan doorhammeren is hilarisch

Altijd als eerste op "mijn updates" klikken.

aunuscus schreef:
(quote)

clockwork is duidelijk de komiek van moviemeter hoe hij op het topic nachtmerries en dromen zo over een hamburger kan doorhammeren is hilarisch

IcU
Moviemeter forum updates heb ik als mijn startpagina, dus die check ik elke keer als ik internet opstart. Als ik zin heb regageer ik hier en daar. Daarna de updates van de films. Ook hier reageer ik als ik iets interessants tegen kom. Maar als ik een film heb gezien stem ik altijd als eerst, omdat ik dit wel eens wil vergeten. Ook zet ik dan een korte review neer over de film. Als ik echt een recensie wil schrijven open ik word om het daar in te maken. Dit ivm spellingscontrole

clockwork72 schreef:
(quote)

Hebben we aan Bart Simpson niet genoeg?

- Kijken of er PM binnen is en dan lezen
- Updates checken
- ALLE forum Topics checken. (met name het nachtmerries en dromen Topic )
- Kijken op welke films ik nog moet stemmen.

Ik voel zowiezo al dat ik vannacht een droom ga krijgen Tussen de film 'The day the earth stood still' en Terminator 2 Judgement day en dan in mijn droom in die tijd teruggaan met een soundtrack van 2001 'A space Odesy' in mijn hoofd en dan weer terug
Vraag me niet waarom maar ik voel het gewoon. Maar effe terug OnTopic

IcU
Gooi dat inderdaad maar in het dromen topic.

Zo te lezen krijgen jullie allemaal veel pm's. Iedereen checkt als eerst zijn pm's. Het is toch een kwestie van geen cijfer achter 'berichten' zien staan. Wat doe ik verkeerd?

clockwork72 schreef:
- Kijken of er PM binnen is en dan lezen
- Updates checken
- ALLE forum Topics checken. (met name het nachtmerries en dromen Topic )
- Kijken op welke films ik nog moet stemmen.

Ik voel zowiezo al dat ik vannacht een droom ga krijgen Tussen de film 'The day the earth stood still' en Terminator 2 Judgement day en dan in mijn droom in die tijd teruggaan met een soundtrack van 2001 'A space Odesy' in mijn hoofd en dan weer terug
Vraag me niet waarom maar ik voel het gewoon. Maar effe terug OnTopic

Vraag me af in hoeverre mensen jou nog geloven betreft je dromen. Zeker als je ze van tevoren al steeds aan gaat kondigen, lekker geloofwaardig. Op mij komt het in ieder geval over als ; 'interessant willen doen door uit je nek te lullen'.

nee, dat verzon ik net even. Maar ik heb echt vaak erg rare dromen. Ik weet niet wat het is ik heb dat gewoon.

IcU schreef:
Gooi dat inderdaad maar in het dromen topic.

Zo te lezen krijgen jullie allemaal veel pm's. Iedereen checkt als eerst zijn pm's. Het is toch een kwestie van geen cijfer achter 'berichten' zien staan. Wat doe ik verkeerd?

Ik krijg ook niet zoveel PM's hoor.
Maar als je wilt zal ik er je dagelijks een sturen.

Je kunt altijd een soort PM-ketting maken, voor de mensen onder ons die niet uit zichzelf berichten krijgen. Gezellig!

Ik heb nog wel het meeste PM's van crewleden dat mijn toevoegingen niet worden geaccepteerd. Het is nogal moeilijk dat.

stinissen (crew)
Oude updates checken daarna mijn post.

Elineloves schreef:
Je kunt altijd een soort PM-ketting maken, voor de mensen onder ons die niet uit zichzelf berichten krijgen. Gezellig!

Ja, laten we dat doen!

Reinbo
- fanmail lezen
- paar negatieve berichten plaatsen bij populaire films
- spelletjes spelen
- surfen door updates

Logico
Ik weet niet hoe jullie het doen, maar ik veeg altijd eerst de troep met een doekje weg als ik op Moviemeter kom..

Gast
geplaatst: vandaag om 20:54 uur

geplaatst: vandaag om 20:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.