menu

De Site / Gebruikers / Wat doe je als eerst als je op MovieMeter komt?

zoeken in:
Heb je iets om te ruilen mss?

Njah zit hier nog nie zo lang, maar ga een beetje de topic's bekijken en lezen. Staat veel ineresante info hier!!! En tis wel gezellie

Leuk Topic! Nou, ik bekijk eerst m'n berichten (krijg ik nooit ), dan ga ik bepaalde User-Topics afwerken, daarna het Spoiler Topic van Het Einde Van American Psycho, om te kijken of daar nog berichten zijn. Daarna naar Films>Algemeen en naar Algemeen van Overigen. Daarna naar bepaalde films, waar ik een stem aan wil geven of waarover ik een bericht wil posten.

Ik werk eerst mijn film updates af en daarna ga ik bezig aan mijn forum updates. Daarna ga ik mijn stemlijst doorspitten of ik nog iets aan kan passen en tenslotte blijf ik de updates bijhouden en staar ik naar mijn top10 of ga er soms even mee puzzelen als ik weer een dilemma heb

Naomi Watts schreef:

en staar ik naar mijn top10

lol

Dustyfan
Flipman schreef:

Nou, ik bekijk eerst m'n berichten (krijg ik nooit )

Dat vind ik nou sneu... doen we meteen wat aan

Dank je !

Nou Flipman ik houd je toch ook wel redelijk bezig..
ps heb je het script al uit...

Opvallend dat veel mensen toch alles lezen, ik lees alleen de discussies/filmtopics waarvan ik op dat moment zin heb om ze te lezen, meestal films die ik onlangs gezien heb en forums die ik gevolgd heb.
Ik sla ook een aantal topics standaard over, zoals de Knappe actrices/acteurs game en dat soort ongein.

Ik staar altijd naar mijn laatst geplaatste stemmen als ik op moviemeter kom. Ook bekijk ik mijn top-10 nog eens goed. Beetje aparte gewoonte

Als ik mijn top 10 bekijk dan begin ik vaak weer te twijfelen, maar voorlopig staat ie goed. De updates bekijk ik als eerst en ik wil nog weleens naar de chat gaan (al gaat de quiz mij niet goed af )

Ik bekijk mijn Top-10 nooit zo, maar ik vind het op zich geen rare gewoonte. Als je de titels ziet herinner je je misschien weer hoe cool die films eigenlijk wel niet zijn en wie weet wil je ze aanpassen, omdat je kort geleden weer een gave film hebt gezien.

Bij veel mensen zal daardoor de twijfel gauw toeslaan, waardoor ze vaak naar hun Top-10 gaan kijken, dus. Ik vind daar personnlijks dus helemaal niks raars aan.

- Leest al dan niet zijn PM's
- Updates
- Ziet al dan niet een vreemd bericht
- Plaatst al dan niet een kansloze tekst
- Vraagt zich af waarom
- Pakt een sigaret
- Gaat nadenken en laat het geplaatste bericht staan

Yekezzez schreef:

- Leest al dan niet zijn PM's
- Updates
- Ziet al dan niet een vreemd bericht
- Plaatst al dan niet een kansloze tekst
- Vraagt zich af waarom
- Pakt een sigaret
- Gaat nadenken en laat het geplaatste bericht staan

Herkenbaar

Jorick schreef:
(quote)

Herkenbaar

idd, maar zonder sigaret natuurlijk
(shit dit wordt er ook één.. )

Het eerste wat ik doe?

1. stem uitbrengen
2. kijken naar de user pagina's van bekenden/vrienden om te kijken of hij/zij nog bepaalde films hebben gezien en zo ja wat de waardering is geweest.

Ik klik altijd een beetje op overal en nergens, uiteraard altijd eerst even mijn profiel, dan de topics van mijn top 3 om te kijken of er nog nieuwe berichten zijn geplaatst. Daarna direct even door naar mijn favoriete forum, Studio Sport, en als daar niets meer te beleven valt altijd even het user forum en de rest volgt vanzelf. Deze routine herhaalt zich meerdere malen per dag.

Geen idee hoe ik hier ben terechtgekomen.. Maar wel blij, dit is een erg leuke site voor de filmliefhebber, OOK als je GEEN cinefiel bent. Wat ik altijd eerst doe is 'googlen' ofte de zoekactie proberen. Ontdekte ik meteen dat ik mijn eigen kleine recenties kon schrijven, dus al snel mijn favoriete films ophemelen en daarna mijn top10 (pff wat moeilijk als het erop aankomt!).
Felicitaties aan de makers/beheerders, hadden we zo'n site in België ook maar.
Ik vertel het door!

donkeyman schreef:
hadden we zo'n site in België ook maar.

Waarom? De site is Nederlandstalig én we kunnen eens op de Nederlanders hun 'kap' zitten. Meer moet dat niet zijn.

pm checken (niet dat ik er veel krijg ofsow hoor)
Beetje kijken op profielen van (nieuwe) users
Forum checken
updates van films bekijken
en dan meestal ontbijten

donkeyman schreef:
hadden we zo'n site in België ook maar.

speedy23 schreef:
Waarom? De site is Nederlandstalig én we kunnen eens op de Nederlanders hun 'kap' zitten. Meer moet dat niet zijn.

Alleen jammer dat het Tv-overzicht niet aangepast wordt aan de Belgiesche bezoekers. Enkel één en canvas staan vermeld. Terwijl de meeste films op vt4 of Kanaal 2 worden vertoond :[

als ik een film heb bekeken kijk ik op MM en zoek die film op en geeft hem een stem,
verder in het forum.

Als ik een film bekeken heb dan ga ik natuurlijk eerst stemmen. Zo niet kijk ik eerst bij updates of er nog films staan waar ik ge:interesseerd ben..

Flipman schreef:
Nou, ik bekijk eerst m'n berichten (krijg ik nooit )

Ja je stuurt mij ook nooit nog iets

Updates checken.

Kijken of ik berichten heb >> nog nooit gehad.

Een film een cijfer geven die ik laatst heb gezien.

Filmrecensies bekijken van een film die ik van plan ben te zien. Of op zoek naar een leuke film.

Ronddwalen op het forum >> puur uit verveling :-P

Yeah! schreef:

Dat is hier niet de gewoonte denk ik. Ik krijg alleen berichten van boze mods als m'n film die ik toevoeg niet goed genoeg zijn (meestal dat verdomde plaatje) of als ik me niet gedraag

Yeah! schreef:

Misschien zou je zelf eens wat moeten sturen

"wie goed doet die goed ontmoet!"

film_kaza
- Stemmen op de laatste film die ik heb gezien
- kijken wat er op tv komt
- mijn updates bekijken.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:31 uur

geplaatst: vandaag om 22:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.