- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Wat doe je als eerst als je op MovieMeter komt?
Wat doe je als eerst als je op MovieMeter komt?
Niels_G60
-
- 71 berichten
- 4 stemmen
Njah zit hier nog nie zo lang, maar ga een beetje de topic's bekijken en lezen. Staat veel ineresante info hier!!! En tis wel gezellie 
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Leuk Topic! Nou, ik bekijk eerst m'n berichten (krijg ik nooit
), dan ga ik bepaalde User-Topics afwerken, daarna het Spoiler Topic van Het Einde Van American Psycho, om te kijken of daar nog berichten zijn. Daarna naar Films>Algemeen en naar Algemeen van Overigen. Daarna naar bepaalde films, waar ik een stem aan wil geven of waarover ik een bericht wil posten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik werk eerst mijn film updates af en daarna ga ik bezig aan mijn forum updates. Daarna ga ik mijn stemlijst doorspitten of ik nog iets aan kan passen en tenslotte blijf ik de updates bijhouden en staar ik naar mijn top10 of ga er soms even mee puzzelen als ik weer een dilemma heb 
akkkia
-
- 140 berichten
- 0 stemmen
en staar ik naar mijn top10
lol
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Nou, ik bekijk eerst m'n berichten (krijg ik nooit
)
Dat vind ik nou sneu... doen we meteen wat aan 
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Nou Flipman ik houd je toch ook wel redelijk bezig..
ps heb je het script al uit... 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Opvallend dat veel mensen toch alles lezen, ik lees alleen de discussies/filmtopics waarvan ik op dat moment zin heb om ze te lezen, meestal films die ik onlangs gezien heb en forums die ik gevolgd heb.
Ik sla ook een aantal topics standaard over, zoals de Knappe actrices/acteurs game en dat soort ongein.
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2335 stemmen
Ik staar altijd naar mijn laatst geplaatste stemmen als ik op moviemeter kom. Ook bekijk ik mijn top-10 nog eens goed. Beetje aparte gewoonte 
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Als ik mijn top 10 bekijk dan begin ik vaak weer te twijfelen, maar voorlopig staat ie goed. De updates bekijk ik als eerst en ik wil nog weleens naar de chat gaan (al gaat de quiz mij niet goed af
)
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Ik bekijk mijn Top-10 nooit zo, maar ik vind het op zich geen rare gewoonte. Als je de titels ziet herinner je je misschien weer hoe cool die films eigenlijk wel niet zijn en wie weet wil je ze aanpassen, omdat je kort geleden weer een gave film hebt gezien.
Bij veel mensen zal daardoor de twijfel gauw toeslaan, waardoor ze vaak naar hun Top-10 gaan kijken, dus. Ik vind daar personnlijks dus helemaal niks raars aan.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
- Leest al dan niet zijn PM's
- Updates
- Ziet al dan niet een vreemd bericht
- Plaatst al dan niet een kansloze tekst
- Vraagt zich af waarom
- Pakt een sigaret
- Gaat nadenken en laat het geplaatste bericht staan
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2335 stemmen
- Leest al dan niet zijn PM's
- Updates
- Ziet al dan niet een vreemd bericht
- Plaatst al dan niet een kansloze tekst
- Vraagt zich af waarom
- Pakt een sigaret
- Gaat nadenken en laat het geplaatste bericht staan
Herkenbaar 
akkkia
-
- 140 berichten
- 0 stemmen
Herkenbaar 
idd, maar zonder sigaret natuurlijk
(shit dit wordt er ook één..
)
mrdig
-
- 499 berichten
- 2687 stemmen
Het eerste wat ik doe?
1. stem uitbrengen
2. kijken naar de user pagina's van bekenden/vrienden om te kijken of hij/zij nog bepaalde films hebben gezien en zo ja wat de waardering is geweest.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Ik klik altijd een beetje op overal en nergens, uiteraard altijd eerst even mijn profiel, dan de topics van mijn top 3 om te kijken of er nog nieuwe berichten zijn geplaatst. Daarna direct even door naar mijn favoriete forum, Studio Sport, en als daar niets meer te beleven valt altijd even het user forum en de rest volgt vanzelf. Deze routine herhaalt zich meerdere malen per dag.
donkeyman
-
- 9 berichten
- 14 stemmen
Geen idee hoe ik hier ben terechtgekomen.. Maar wel blij, dit is een erg leuke site voor de filmliefhebber, OOK als je GEEN cinefiel bent. Wat ik altijd eerst doe is 'googlen' ofte de zoekactie proberen. Ontdekte ik meteen dat ik mijn eigen kleine recenties kon schrijven, dus al snel mijn favoriete films ophemelen en daarna mijn top10 (pff wat moeilijk als het erop aankomt!).
Felicitaties aan de makers/beheerders, hadden we zo'n site in België ook maar.
Ik vertel het door!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
hadden we zo'n site in België ook maar.
Waarom? De site is Nederlandstalig én we kunnen eens op de Nederlanders hun 'kap' zitten. Meer moet dat niet zijn. 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
pm checken (niet dat ik er veel krijg ofsow hoor)
Beetje kijken op profielen van (nieuwe) users
Forum checken
updates van films bekijken
en dan meestal ontbijten 
OT_Stijn
-
- 129 berichten
- 522 stemmen
hadden we zo'n site in België ook maar.
Waarom? De site is Nederlandstalig én we kunnen eens op de Nederlanders hun 'kap' zitten. Meer moet dat niet zijn. 
Alleen jammer dat het Tv-overzicht niet aangepast wordt aan de Belgiesche bezoekers. Enkel één en canvas staan vermeld. Terwijl de meeste films op vt4 of Kanaal 2 worden vertoond :[
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 628 stemmen
als ik een film heb bekeken kijk ik op MM en zoek die film op en geeft hem een stem,
verder in het forum.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Als ik een film bekeken heb dan ga ik natuurlijk eerst stemmen. Zo niet kijk ik eerst bij updates of er nog films staan waar ik ge:interesseerd ben..
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Nou, ik bekijk eerst m'n berichten (krijg ik nooit
)
Ja je stuurt mij ook nooit nog iets

Yeah!
-
- 16 berichten
- 77 stemmen
Kijken of ik berichten heb >> nog nooit gehad. 
Een film een cijfer geven die ik laatst heb gezien.
Filmrecensies bekijken van een film die ik van plan ben te zien. Of op zoek naar een leuke film.
Ronddwalen op het forum >> puur uit verveling :-P
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Dat is hier niet de gewoonte denk ik. Ik krijg alleen berichten van boze mods als m'n film die ik toevoeg niet goed genoeg zijn (meestal dat verdomde plaatje) of als ik me niet gedraag 
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Kijken of ik berichten heb >> nog nooit gehad.
Misschien zou je zelf eens wat moeten sturen 
"wie goed doet die goed ontmoet!"
film_kaza
-
- 3140 berichten
- 0 stemmen
- Stemmen op de laatste film die ik heb gezien
- kijken wat er op tv komt
- mijn updates bekijken.