menu

De Site / Gebruikers / Wat doe je als eerst als je op MovieMeter komt?

zoeken in:
Ik vraag me af wat jullie als eerste doen als jullie op moviemeter komen
- Bekijk je je inbox
- Kijk je of er nog gereageerd is op je vorige discussies
- Zoek je naar films die je nog niet heb beoordeeld. enz enz

Zelf kijk ik altijd eerst naar het televisie schema en wat de reacties van die films zijn

starbright boy (moderator)
-Als ik een bericht heb lees ik het
-Updates

kos
Wat sb zegt.

tovenaar
-Als ik een bericht heb lees ik het
- Klik op mijn naam, kijk naar mijn laatste stemmen en check of daar nog wat interessants getypt is
- Updates

RWL
Ik zie de hoofdpagina vrijwel nooit. Ik start altijd met de updates-pagina, daarna m'n berichten.

Op de hoofdpagina zie ik altijd eerst of ik een bericht heb. Zo ja, dan lees ik die eerst. Dan kijk ik altijd meteen naar de updates van de filmberichten (en reageer eventueel), daarna naar de updates voor het forum (en reageer eventueel) en daarna ga ik stemmen op en/of mijn mening geven bij films die ik net nieuw gezien heb (als dit van toepassing is tenminste) ...

- privé berichten lezen (als ik ze heb)
- Alle updates van het forum lezen. Behalve Studio Sport.
- Updates van films lezen. Niet alle films.
- Users bekieken (profiel, Top10, filmlijsten)

U-96 schreef:

Behalve Studio Sport.

Haha, same here !

Wat Kos zegt.

op het kruisje rechtboven drukken.

- Kijken of er prive berichten zijn en/of als ik een film gezien heb waar ik nog niet op heb gestemd een stem uitbrengen.
- Updates bij films bekijken.
- Updates bij forums bekijken.
- Kijken of er nieuwe toevoegingen zijn.
- Wild maar wat rondkijken.

blabla schreef:

- Wild maar wat rondkijken.

Jij.. bruut!

Maar wel leuk om te doen.

damon
-prive berichten
-updates bij toegevoegde films, om te kijken of mijn film is toegevoegd
-zinloos surfen

- direct naar updates en zo verdwaald raken in verdere regionen van mm

[email protected] schreef:

- direct naar updates en zo verdwaald raken in verdere regionen van mm

Dat is ook mijn methode, de muisaanwijzer gaat zelfs al automatisch richting de update-toets.

Ik kiek vaak ook nog weleens op de todo-lijst.

Ik vraag me af, voor de gebruikers met het nieuwe updates-systeem, hoe checken jullie altijd de updates? En wat lezen jullie wel en niet?
Ik ben daar erg benieuwd naar aangezien ik altijd best wel lang bezig ben met updates checken (na een dagje op school te zijn geweest e.d.). Na een schooldag kost me dat (inclusief posten en lezen) ongeveer 45 minuten. Dat komt ook omdat het telkens klikken/backen veel tijd kost met het nieuwe updates-systeem...

Bij mij gaat het meestal zo:
Nadat ik thuiskom van een lange dag lees ik altijd eerst alle forum-berichten (zelfs die van de MM Pakketservice, ondanks dat ik er geen ene reet aan heb, en het helemaal niet interessant is). De Knappe Akteurs/Aktrices-game en Studio Sport sla ik standaard altijd over. Ik plaats meteen berichten als ik bij het juiste topic ben (waar ik op wil reageren)...

Bij de film-updates lees ik altijd alle updates bij films die ik ken (maakt niet uit wat ik ervan vond). Maar ook altijd films die ik alleen kwa titel ken of een aansprekelijke titel heeft. Dat zijn er meestal zo'n 10-15 per dag. Dan lees ik ook altijd het plot van de film, bekijk soms het stemoverzicht en lees ik willekeurig berichten. Zo leer je nog eens wat over een onbekende film...

Nou vraag ik me af, hoe zijn jullie bezig met het checken van de updates, en hoeveel tijd kost het bij jullie ?

Ach, bij mij duurt het een paar minuten aangezien ik niet alles ga zitten lezen. Mocht mij opvallen dat er bij een bepaalde film/topic ineens erg veel gepost is/word ga ik pas een kijkje nemen.

U-96 schreef:

Ik vraag me af, voor de gebruikers met het nieuwe updates-systeem, hoe checken jullie altijd de updates?

Ik was in het begin blij met het nieuwe updates-systeem, maar nu moet ik toegeven dat ik er geen gebruik van maak. Ik klik toch altijd op alle film en forumdiscussies. En ik vergeet ook altijd een forum of een film naar "mijn updates" te zetten.
Jouw vraag over hoe lang ik hiermee bezig ben: Bijna de hele dag. Ik begin me nu toch aardig zorgen te maken dat ik echt verslaafd ben. Zelfs op mijn werk heb ik MM achter mijn normale kantoorbaanwerk staan en druk zo'n 20.000 keer per dag op ALT-TAB en F5. Ik ga nu zelfs regelmatig later naar huis omdat ik op MM zit te bladeren! Verder gaat alles goed

U-96 schreef:

Ik vraag me af, voor de gebruikers met het nieuwe updates-systeem, hoe checken jullie altijd de updates?

Is het mogelijk om nog van het oude systeem gebruik te maken dan? Zo ja, hoe? Zie het niet in de opties...

Da Jando schreef:

Is het mogelijk om nog van het oude systeem gebruik te maken dan? Zo ja, hoe? Zie het niet in de opties...

20 MMers zitten nog in de hemel der oude updates.

Maak er daar ondertussen maar 19 van.

MM is zo groot geworden dat ik ook de oude update-methode niet meer handig vind.

EmDee schreef:

Maak er daar ondertussen maar 19 van.

MM is zo groot geworden dat ik ook de oude update-methode niet meer handig vind.

Kun je je oude updates verpatsen op de zwarte markt!

Vind ik niet, gebruik de oude methode nog steeds want die nieuwe vind ik maar irritant. Gelukkig is MuMe nog niet zo groot zodat alles nog te bekijken is.

Wat bedoelen jullie nou eigenlijk met oude/nieuwe updates?

Wat ik met de oude updates bedoel is dat je alle nieuwe berichten op 1 pagina krijgt, en met de nieuwe updates dat je alle film/topic-titels in volgorde van plaatsing ziet staan...

starbright boy (moderator)
Ik mis de oude updates al lang niet meer. Ik zou ze niet eens terug willen. Voordeel van de nieuwe vind ik dat ik veel flexibeler met MM kan omgaan. Ik bepaal zelf wat ik lees, wanneer ik het lees en in welke volgorde ik het lees. Het komt voor dat ik als ik weinig tijd heb ik de lijst films vluchtig doorneem en een paar dingen lees en dan uren later uitgebreider ga lezen. Dat vind ik erg prettig. Ik zie forumtopics die me niet boeien nooit. Ook een voordeel. Ook een pluspunt vind ik dat ik berichten altijd meteen in hun context zie.

starbright boy schreef:

Ook een voordeel. Ook een pluspunt vind ik dat ik berichten altijd meteen in hun context zie.

Ja, dat is waar. Dat miste de oude updates.
Ook het voordeel dat je meteen kan zien wat je er op gestemd hebt...

cornelis schreef:
(quote)

Kun je je oude updates verpatsen op de zwarte markt!

Wat bied je?

EmDee schreef:

Wat bied je?

5 euro, jij betaalt de verzendkosten.

O nee, ik heb ze zelf ook nog.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:10 uur

geplaatst: vandaag om 19:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.