• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.962 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.997 acteurs
  • 198.990 gebruikers
  • 9.370.987 stemmen

Welke versnapering bij welke film?

zoeken in:

donnie B.

• 632 berichten
  • 0 stemmen

Wocootje!

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

en dat is....?

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

wodka cola?

donnie B.

• 632 berichten
  • 0 stemmen

petey schreef:

wodka cola?

YEP!

jade

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Bier en chippies en als ik aan de lijn ben komkommer en radijs en dat soort gore troepjes.....

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

jade schreef:

Bier en chippies en als ik aan de lijn ben komkommer en radijs en dat soort gore troepjes.....

Geen rotti?

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

kos schreef:

Geen rotti?

Wat heeft Gotti er nou weer mee te maken?

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

Rotti....? Yak wat is dat vies!

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Mijn woordgrapjes worden ook nooit begrepen

Menghini

• 1306 berichten
  • 941 stemmen

Kill Bill 2 met Absinth is ook wel aardig... Het is dan net alsof je deze film nog mag zien en dan naar bed moet...

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Is dat nog een beetje lekker Menghini, dat Absinth?(dat is toch dat ex-verboden drankje)?

Menghini

• 1306 berichten
  • 941 stemmen

Ja klopt, ik zal het proberen te beschrijven: je hebt wel van die anijs-tabletjes die je moet oplossen in melk en dan heb je anijsmelk... Leng het aan met water en een bats alcohol en maak alles wat zoeter met suiker en verwarm dat alles een beetje en je hebt absinth (vandaar de relatie met "naar bed-gaan"). Het deed mij eerlijk gezegd niet zo veel (ik was meer gecharmeerd en ondersteboven van "goldstrike"). Ik zou zo zeggen: je moet het een keer proberen en niet te veel aanlengen met water (en ook weer niet te weinig)...

Ik had echt van die groene wereld (met mooie feeën, etc.) verwacht, maar helaas... mijn oor werd wel een beetje vervelend, ik wilde bijna het mes pakken...

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Dankje, maar als ik iets vies vind dan is het wel Goldstrike, ik hou helemaal niet van kaneel.

Menghini

• 1306 berichten
  • 941 stemmen

Ik vond goldstrike wel bijzonder, ik had het nog nooit gehad en verwachtte dan ook die smaak niet, maar om dit nou steeds te drinken... Absinth vond ik minder dan Goldstrike... Nee, net als bananen/kokos-bier, je moet het een keer gehad hebben, maar om het steeds te drinken... Feitje: dit zijn de enige Max Havelaar bieren (eerlijk gestookt en geplukt en ingekocht etc.)

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Bananen/kokos- bier

Menghini

• 1306 berichten
  • 941 stemmen

Het zijn wel 2 soorten bieren: je hebt bananebier en je hebt kokosbier... Ik wilde het alleen wat makkelijker opschrijven...

chiquita

• 1109 berichten
  • 1683 stemmen

Een fles Chardonnay gaat goed samen met Eyes Wide Shut en Mulholland Drive.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Menghini schreef:

Het zijn wel 2 soorten bieren: je hebt bananebier en je hebt kokosbier... Ik wilde het alleen wat makkelijker opschrijven...

Je hebt ook Arabier. (Geen grap, ik heb het wel eens gedronken).

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

chiquita schreef:

Een fles Chardonnay gaat goed samen met Eyes Wide Shut en Mulholland Drive.

Ja, maar ik heb al gemerkt dat chips & wijn niet altijd samen gaan

chiquita

• 1109 berichten
  • 1683 stemmen

Ieuw, zeker niet. Neem er de volgende keer chocolade bij, of aardbeien.

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

Die kerstman denkt niet alleen aan films, maar ook aan versnaperingen voor bij de film.

(afbeelding)

Menghini

• 1306 berichten
  • 941 stemmen

15 jaar, diep gouden kleur, de geur: rijke neus met een vleugje turf en hinten van bloemen... Om nog niet te spreken over de smaak! Rond, rijk en complex karakter en daarnaast iets kruidig... Genieten, of niet?

Obiwannes

• 758 berichten
  • 898 stemmen

Lol

Geen sterke drank voor mij, lekkere tomaten-ketchup-chips (hoe ze erop zijn gekomen zou ik niet weten, maar verdomd lekker) en een glaasje limonade (als zeer beperkt alcoholdrinker).

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Idd, hoe verzinnen ze het

De Lays Sensations Four Cheeses & Red Union is wel weer erg lekker

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 628 stemmen

Bier bij een grappige film

Bij een romantische film uiteraard een glaasje wijn.

Lambrusco of Rosee.(Bijv)

Bij bier-Chipz

Bij wijn- Hapjes

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Ik heb altijd de rare gewoonte om een hele fles cola tijdens een Bondfilm te drinken, anders kan ik gewoon niet kijken.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Heb je wel eens een Bond-marathon gehad, U-96?

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Jaja, vroeger in de vakanties altijd. De hele reeks in 5 dagen, en dat dan meerdere malen . Maar het aantal liter cola wat daarbij hoort, staat niet recht evenredig met het aantal films natuurlijk.

Leno

• 5921 berichten
  • 4399 stemmen

Ik heb soms bij hele spannende en/of intrigerende films dat ik bijvoorbeeld chips en wat te drinken klaar heb staan, maar daar pas weer achter kom als de film is afgelopen. Net zoals bij een spannende voetbalwedstrijd..

Verder is het maar net waar ik zin in heb, heeft meestal weinig met de film te maken. In de bios mag ik graag een grolsch beugel.

Om nog even een film te linken met een versnapering. Event Horizon bracht mij in ieder geval niet in een hongerige staat, en bij The Godfather krijg ik altijd zin in sinaasappels..

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Over het algemeen is een kaas/worstplankje (met een mosterd) altijd wel lekker. En een fles cola.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.