- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke versnapering bij welke film?
Welke versnapering bij welke film?
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Weer even voor een paar films voorzien; 2 cola vanilla, 2 Red Bulls, enkele energie drankjes, een zak Lay's sour cream & herb (niet al te lekker), een zak maïs knabbels chips (wel lekker) en 2 zakjes met koekjes.
Number23
-
- 8638 berichten
- 5675 stemmen
Verkoopt de C1000 dat nog?? Dat is lekker zeg. Dan moet ik binnenkort eens gaan cheaten, ben eigenlijk een Jumbo-man.
Ideale filmsnack blijft chips natuurlijk. Dit weekend alle soorten Chio chips in huis gehaald. Die nootjes met pindakaas erin, de luchtige Emmentaler, Sour Cream Wraps en de Aussie BBQ-ringetjes. En Lay's Super Joppie, ook heel lekker.
Drop en chocolade zijn lekker, maar ook slecht voor me gebit dus dat probeer ik altijd te vermijden. En snoep, tja van veel snoep word ik snel misselijk. Vooral winegums blegh
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Cherry is ook lekker. Ik neem altijd zo'n liter fles.
Number23
-
- 8638 berichten
- 5675 stemmen
Vanavond een stukje pizza in de magnetron en een halve zak Chio Tortilla Rolls Sour Cream.
Vreten!! Mijn CC Cherry is helaas alweer op, grotere fles kopen volgende keer
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Qua koekjes en chips heb ik nog wel wat liggen, maar mijn drinken zijn op. Morgen even wat Red Bull, Monster drink en Cola Vanilla kopen. Dan ben ik even voor 3 dagen voorzien.
Snacks gaan niet echt snel op, maar mijn drinken gaat wel hard.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Ik eet al een maand geen snacks meer. Was wennen bij het films kijken maar inmiddels denk ik er niet zoveel meer aan. Alhoewel een zak M&M's wel fijn zou zijn... of Doritos... of Hamka's... of een pizza salame. En Coca Cola natuurlijk.... en Ben en Jerry's...
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Opzich heb je al aan een flesje fris of water meer dan genoeg om een film te kijken. De rest is gewoon bijzaak dat lekker weg eet als je naar iets spannends kijkt.
Number23
-
- 8638 berichten
- 5675 stemmen
@Minotaures: op jouw advies weer eens Coca Cola Vanilla gehaald, van die ouderwtse flessen uit Duitsland. Heerlijk!!!
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Lekker toch? De klassieke coca is ook een dikke aanrader. Ik heb het destijds wel in Frankrijk gehaald, dus geen idee of die hier in de buurt is verkrijgbaar.
En sinds kort is de vanilla ook in C1000 verkrijgbaar. Alleen dan in blikjes en wel 1 euro per stuk. Schandalig duur, maar af en toe is het zeker lekker, vooral met warm weer.
Number23
-
- 8638 berichten
- 5675 stemmen
Lekker toch? De klassieke coca is ook een dikke aanrader. Ik heb het destijds wel in Frankrijk gehaald, dus geen idee of die hier in de buurt is verkrijgbaar.
En sinds kort is de vanilla ook in C1000 verkrijgbaar. Alleen dan in blikjes en wel 1 euro per stuk. Schandalig duur, maar af en toe is het zeker lekker, vooral met warm weer.
Maar inderdaad lekker 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Dan moet ik even heel snel voor een flesje gaan zoeken, want dat zal onwijs veel schelen tegenover blikprijs.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Volgens mij heb ik nog nooit vanille-cola gedronken. Ik ben niet zo'n liefhebber van frisdranken eerlijk gezegd, vaak vind ik ze veel te zoet of te chemisch smaken.
Alleen bij uitgaan vind ik cola of bitter lemon wel ok en als koud drankje wel verfrissend, thuis zelden.
Verder bij film geen bijzondere gewoontes, gewoon net als anders, of het nu koffie of water is. Van veel thee wordt ik bv misselijk (waar ligt dat eigenlijk aan?) dus dat drink ik amper. En liefst zoutige dingetjes in plaats van koek of snoep. Maar er hoeft niet perse gegeten te worden 
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Vroeger dronk/bestelde ik nog wel vaak Coca Cola Vanille, toen je het in Nederland nog in elke supermarkt kon vinden, en ik vond het zalig.
Hopelijk dat er wel een comeback komt van de Cola Vanille.
Denk dat ik dalijk de frituurpan maar ff aanzet. Ik heb liggen: Zweedse Balletjes (ideaal voor bij de film Together van Moodyson, die ik nog heb liggen) Frikandellen, Bitterballen. Word nog ff loten strax.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Vroeger dronk/bestelde ik nog wel vaak Coca Cola Vanille, toen je het in Nederland nog in elke supermarkt kon vinden, en ik vond het zalig.
Hopelijk dat er wel een comeback komt van de Cola Vanille.
Ehh, ik had al een keer een geantwoord op je vraag waar ik de Vanilla vandaan heb. Bij deze nogmaals; de C1000.
Anders blijf je al die tijd wachten totdat je het een keer toevallig tegenkomt.
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Eens even kijken of ze die in onze C1000 ook hebben. Zou chill zijn.
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Ehh, ik had al een keer een geantwoord op je vraag waar ik de Vanilla vandaan heb. Bij deze nogmaals; de C1000..
Had ik al gelezen, maar ik bedoelde, dat het landelijk overal te koop was ipv alleen in populaire supermarkten.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Genoeg snacks gehaald.
2 Red Bull blikjes
Een liter Coca-Cola
Tim Tam
Brownies
Mini choco muffins
Zoute popcorn
Bolognese chips (ribs)
Choco pinda rotsjes
Genoeg voor 4 films ofzo.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Vandaag bier en Adderall (van het huismerk van Walmart). Genoeg voor heel veel films en heb dan geen honger uiteraard. 
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Gek genoeg hebben ze t niet bij nmijn c1000. Zal er straks nog eens naar kijken. Was altijd wel lekker, coca vanille
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Iemand zin in een stukje muis?
Filmliefhebber vindt muis in zijn popcorn (Antwerpen) - Het Nieuwsblad
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Ehh, ik had al een keer een geantwoord op je vraag waar ik de Vanilla vandaan heb. Bij deze nogmaals; de C1000.
Anders blijf je al die tijd wachten totdat je het een keer toevallig tegenkomt.
Iemand enig idee waar in Vlaanderen dat te verkrijgen is? Vond dat vroeger de beste cola!
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Gisteren: Champagne tijdens Blade Runner 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Iemand zin in een stukje muis?
Filmliefhebber vindt muis in zijn popcorn (Antwerpen) - Het Nieuwsblad
woow shit zeg 
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Een kat zou het niet erg vinden. 
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Beugeltjes natuurlijk. En dan luid open ploppen om een prachtig, stil en intiem moment. Het lukt me tegenwoordig nog maar sporadisch om mensen met mij mee naar de bioscoop te krijgen. Geen idee hoe dat zo komt.
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
De laatste tijd echt vaak Tjips en Kola of candybars. Frituur gaat steeds minder aan in vergelijking met destijds.
Een jointje bij een komedie/drugsfilm is ook zeer goed te doen.