- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Puzuzu bij Avatar:
@ Thorak: Waarom zit je zo te zeuren over hoe er gestemd moet worden Het is toch mijn eigen account?
Bantopic:
Puzuzu; kloon van user met ban.
------
Droog
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Dit is alles wat hij zei, bij Deep Blue Sea:
met enkele tanken cola en wat vrachten popcorn valt deze film heus te verwerken
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik wil niet met dat gezeur van ''wat is hier nou memorabel aan'' beginnen, maar.. ik zie 't niet 
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Ik vond het wel 'n grappige manier om aan te geven dat hij deze film niet goed vond.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Wat me ook een tof wapen lijkt, een papierversnipperaar. Honderden reepjes mens die aan het uiteinde eruit komen. 
Een boor is ook altijd tof!
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Puzuzu bij Avatar:
@ Thorak: Waarom zit je zo te zeuren over hoe er gestemd moet worden Het is toch mijn eigen account?
Bantopic:
Puzuzu; kloon van user met ban.
------
Droog
Geweldig! LOL! 
Joy4ever
-
- 4610 berichten
- 1833 stemmen
Bij Paranormal Activity:
spannende film.
Even voor de duidelijkheid, de film is nep. Op het einde zie je tekst staan en er staat dat alles fictional is.
En je mag echte beelden van mensen die vermoord worden niet eens laten zien, en al helemaal niet in de bioscoop en al helemaal niet in de focking us.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3086 stemmen
Bij 2012 Doomsday:
Ik kreeg deze film samen met "Pledge this" cadeau voor mijn verjaardag.
van een vijand ofzo?

chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Toch alleen maar leuk? Wij geven elkaar ook altijd kutcadeaus binnen de vriendengroep. Dit jaar heb ik Anaconda 3&4 cadeau gekregen, ben er heel content mee
Beiden een halve ster gegeven.
En ik heb een vriend de Bring It On collection gegeven 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Bij 2012 Doomsday: ')
Ik kreeg deze film samen met "Pledge this" cadeau voor mijn verjaardag.
van een vijand ofzo?
Zie het nu maar eens kwijt te raken.
En btw diegene had vast geen smaak en kennis.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3086 stemmen
Haha, maar ik vond hem wel droog. Kon een gniffel niet onderdrukken.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
In mijn vriendenkring gebeurt het ook vaak dat we elkaar idiote cadeau's geven. Heb verleden jaar een cd van Frans Bauer, Eddy Wally, een roze zonnebril en 2 matchbox auto's gekregen. DE cd's heb ik aan mijn grootvader gegeven (en blij dat hij er mee was) de roze zonnebril was handig voor chrysostomos en de matchbox auto's staan ergens op een kast 
Maar de reactie van shockdog is inderdaad wel droog.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
En ik heb een vriend de Bring It On collection gegeven
Daar zou ik wel blij mee zijn.. 
Wel een grappige quote overigens 
VanRippestein
-
- 1178 berichten
- 1052 stemmen
In mijn vriendenkring gebeurt het ook vaak dat we elkaar idiote cadeau's geven. Heb verleden jaar een cd van Frans Bauer, Eddy Wally, een roze zonnebril en 2 matchbox auto's gekregen. DE cd's heb ik aan mijn grootvader gegeven (en blij dat hij er mee was) de roze zonnebril was handig voor chrysostomos en de matchbox auto's staan ergens op een kast 
Maar de reactie van shockdog is inderdaad wel droog.
Matchbox autootjes zijn om mee te spelen en niet om op een kast te zetten! heng heng heng, prrrrrrrrrrrr. tuutuuut KNAL! In combinatie met die bril moet dat haast wel een brilliant schouwspel opleveren.
VanRippestein
-
- 1178 berichten
- 1052 stemmen
Matchbox autootjes zijn om mee te spelen en niet om op een kast te zetten! heng heng heng, prrrrrrrrrrrr. tuutuuut KNAL! In combinatie met die bril moet dat haast wel een brilliant schouwspel opleveren.
hahaha, die VanRippestein toch.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Bij 2012 Doomsday:
Oh zo'n soortgelijke quote wilde ik ook net posten. Bij Pledge This! van dezelfde user:
Ik kreeg deze film samen cadeau met de film Doomsday. Nadat ik ben een trauma heb opgelopen en mijn DVd speler stuk ging door het laats genoemde , besloot ik met moed deze film te kijken.
Het feit dat je twee van zulke baggerfilms cadeau krijgt en je dvd speler er ook nog kapot van gaat is wel erg zuur. Maar ik kon een glimlach niet onderdrukken 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Hij krijgt dan wel veel cadeau zeg.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Hij krijgt dan wel veel cadeau zeg.
Nou ja, alleen Pledge This! en 2012 Doomsday wat waarschijnlijk de winkelwaarde heeft van een zak snoep 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Bij T3:
De beste.
Niet serieus nemen, gewoon wegklokken als een blikje Cola. Daarna uiteraard ongeneerd boeren. Zo zou de Terminator het vast willen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Bij The Last Airbender
Toen ik de film inging was ik gezond en er mankeerde niets aan me. Nu heb ik een operatie nodig om mijn tenen recht te zetten

rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Zinema is zo nu en dan geniaal 
planet_of_death
-
- 3962 berichten
- 178 stemmen
Haha creatief!