• 15.758 nieuwsartikelen
  • 178.094 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.093 acteurs
  • 199.019 gebruikers
  • 9.372.674 stemmen

MM Memorabele Quotes

zoeken in:

_Se7en_

• 2041 berichten
  • 1777 stemmen

Vond deze bij Casshern (2004):

rickyboy102 schreef:

Ik maak veel gebruik van moviemeter om zo te bekijken of ik een film wil zien. Over het algemeen houdt ik mij buiten discussies, maar toen ik langs deze film kwam kon ik me er toch niet langer buiten houden?!

Het is werkelijk absurd dat je deze film dan ook maar enigszins goed kan vinden? Man ik kan nog beter acteren, alhoewel het lang geleden is dat ik deze film heb gekeken weet ik nog donders goed dat deze film gewoon niet normaal slecht was. De special effects waren om te huilen het decor leek van gerecyclede albertheijn groenten dozen gemaakt te zijn enz. enz.

Kortom waardeloos.

Een traantje wegpinken moet ik zeker, ik had zelfs een handdoek nodig.

Dat je dit durft te publiceren.

Kon er wel om lachen .

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Haha, lekker.

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

SnakeDoc schreef:

Het dorp een beetje inpakken door close te worden met je varken en hem vervolgens na 2 jaar de strot afsnijden

_Se7en_

• 2041 berichten
  • 1777 stemmen

Gaat dat over die docu van gisteren op Nederland 2 (volgens mij)?

Walgelijk zeg (niet de quote, de docu).

Q Jones

• 3524 berichten
  • 2880 stemmen

Ik zou als marketing stunt vrijkaartjes gaan uitdelen bij het (lagere) schoolplein.
Reinbo bij Sint

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3085 stemmen

planet_of_death

• 3962 berichten
  • 178 stemmen

Lol.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Eens kijken hoeveel kinderen hun schoen dan nog zetten.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Niet grappig of zo, eerder een creatieve post wat mij betreft

Gerry (2002)

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Briljant idee en simpel uitvoerbaar!

Dwarrel

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8280 stemmen

narva77 (crew films)

• 12725 berichten
  • 6540 stemmen

Geweldig! Dwarrel

Als ik dat zo lees, lijkt die film mij behoorlijk saai én voorspelbaar...

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3085 stemmen

Hehe. Ik ontken niks

kinjutsu

• 1549 berichten
  • 2582 stemmen

Bij Namae no Nai Mori

JellevOosterhout schreef:

niet echt een film waarvan ik zeg die zal ik even gaan kijken

Onderhond schreef:

Daar zijn we je dan ook erg dankbaar voor.

OH in optima forma

stfuympos

• 13359 berichten
  • 731 stemmen

Dwarrel

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Beetje jammer alleen dat de helft totaal uit z'n context gerukt is. Sowieso niet de eerste keer dat ik iets dergelijks zie.

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

Ik vind het ook niet memorabel of grappig. Zo'n vrij nieuwe gebruiker die zich net begint te mengen in discussie's zou zich makkelijk kunnen laten afschrikken door zo'n reactie, en dat lijkt me niet de bedoeling.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12841 stemmen

Aangezien hij zulke banale onzin kan uitkramen zal hij ook wel niet al te aangedaan zijn van mijn reactie.

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

Ik denk dat het wel meevalt met die banale onzin, aangezien hij maar 82 berichtjes geschreven heeft. Als het persé nodig is mensen daarop aan te spreken weet ik nog wel een paar betere voor je.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

wimnoot schreef:

Ik vind het ook niet memorabel of grappig. Zo'n vrij nieuwe gebruiker die zich net begint te mengen in discussie's zou zich makkelijk kunnen laten afschrikken door zo'n reactie, en dat lijkt me niet de bedoeling.

Laten we het hopen. Ik stoor me al genoeg aan berichten van mensen die aankondigen dat ze een film gaan kijken. Dan is het al helemaal niet de bedoeling om aan te kondigen dat je een film niet gaat kijken.

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

JellevOosterhout schreef:

niet echt een film waarvan ik zeg die zal ik even gaan kijken

Hij zegt hier gewoon (vrij onduidelijk) dat dit een type film is waar hij normaal gesproken niet naar zal kijken. Hij laat het verder gewoon open. En daar is volgens mij niet zo veel mis mee.

Ik zie dat liever dan mensen die iedere film waarvan de verwachtingen hoog zijn, op voorhand, de grond in boren en alvast even de regisseur afbranden, aan de hand van een teasertje van een minuut. Maar dat is weer een andere discussie.

PS: Ben het wel met je eens dat het vermelden dat je een film NIET gaat kijken omdat het je gewoon niet aanstaat erg nutteloos is.

kinjutsu

• 1549 berichten
  • 2582 stemmen

wimnoot schreef:

Zo'n vrij nieuwe gebruiker die zich net begint te mengen in discussie's zou zich makkelijk kunnen laten afschrikken door zo'n reactie, en dat lijkt me niet de bedoeling.

Haha, vrij nieuwe user? Nu je het zegt, het is zelfs op de dag van zijn aanmelding gebeurd. Meteen wordt hij met OH geconfronteerd

Maar ja anyway, hij heeft daarna dus nog 81 berichten gepost, dus niks aan de hand.

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

Ik denk dat je in de war bent, hij is vanaf 24 april 2009 aangemeld. Verder hoop ik persoonlijk, met alle respect, dat je de volgende keer WEL een memorabele post neerzet.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3085 stemmen

wimnoot schreef:

24 april 2009

JellevOosterhout [permalink] geplaatst op 24 april 2009, 22:28 uur

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

Hehe! Het is een post van een jaar geleden!

Sorry kinjutsu.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

En zijn laatste bezoek: 23 augustus 2009

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

Ja precies! Ik weet waarom.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

En ik snap ook waarom.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12841 stemmen

wimnoot schreef:

Ik zie dat liever dan mensen die iedere film waarvan de verwachtingen hoog zijn, op voorhand, de grond in boren en alvast even de regisseur afbranden, aan de hand van een teasertje van een minuut. Maar dat is weer een andere discussie.

Want een mening over een feitelijk stukje film of een regisseur waar iemand al meerdere films van gezien heeft is natuurlijk meer off-topic dan een random opmerking over een film waar een bepaald iemand nog nooit van gehoord heeft.

De film in kwestie is zelfs voor liefhebbers van Japanse cinema een obscuur gevalletje, wat brengt iemand ertoe zoiets te posten (waarschijnlijk omdat hij toevallig in z'n updates stond en hij zich die dag extra verveelde).

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Hij postte z'n bericht 1 minuut na Onderhonds bericht...dus....boeiuh.... Is de huidige slow-chat door the usual suspects niet eens waard.

Verder deel ik de irritatie omtrent gebruikers die melden dat ze een film nu of zo dadelijk gaan kijken etcetera.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.