- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Ik kon er ook wel om lachen eerlijk gezegd.
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Bij Braveheart:
Naar mijn mening moet je stemming juist worden gevormd tijdens de film. Als de film grappig is, moet je jezelf grappig voelen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
Zou niet slecht zijn: krijg je een soort cliniclown bij het kopen van de dvd van Braveheart om het kijken van de film toch nog aangenaam te maken. 
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Bij Kick-Ass over het visuele aspect van 2001:
Dat meen je toch niet
toen was het top, maar voor de huidige standaart is het niks
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Nee joh, dat hoeft niet! Nu slaan deze berichten toch ook nergens op? Dat ik het niet zag, wil sowieso niet zeggen dat anderen het ook niet zien. Was vooral nieuwsgierig naar je uitleg.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Het feit dat iemand een film die al jaren door zo'n beetje alle critici geprezen wordt door (o.a.) zijn enorme visuele veerkracht (en daarmee bedoel ik het feit dat de film zoveel jaren na dato nog steeds visueel verbluffend is) afdoet als 'voor de huidige standaart is het niks'.
Dat vind ik toch redelijk memorabel. Zeker voor een site als deze.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Daarom had je hem toch best kunnen laten staan? Met je uitleg is niks mis hoor.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Als jij nu even het bericht boven die van mij weghaalt, is alles weer goed 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ik had eerlijk gezegd ook niet echt verwacht dat jij hiervoor ontvankelijk zou zijn.
Fijn dat je dat al wist, 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Het feit dat iemand een film die al jaren door zo'n beetje alle critici geprezen wordt door (o.a.) zijn enorme visuele veerkracht (en daarmee bedoel ik het feit dat de film zoveel jaren na dato nog steeds visueel verbluffend is) afdoet als 'voor de huidige standaart is het niks'.
Dat vind ik toch redelijk memorabel. Zeker voor een site als deze.
Hoezo? Dergelijke berichten zijn zelfs vrij standaard voor MovieMeter. Films te oud voor deze tijd noemen is niet bepaald iets nieuws. Niet hier en zelfs niet onder de critici.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Eentje uit de oude doos...
ja
de film is leuk
gewoon goed
de hoofdrolspeler is kansloos
het plot is jolijt
de acteurs maken pret op de set
leuk
het is gewoon goed
gewoon pret maken
lul
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Hoezo? Dergelijke berichten zijn zelfs vrij standaard voor MovieMeter. Films te oud voor deze tijd noemen is niet bepaald iets nieuws. Niet hier en zelfs niet onder de critici.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
boer schreef:
ja
de film is leuk
gewoon goed
het plot is jolijt
leuk
het is gewoon goed
gewoon pret maken
lul
Hier gaat nooit meer iemand overheen komen, de enige echte klassieker 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Valt inderdaad onder de noemer 'klassieker'. Blijft zo mooi 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ik meende Napoleon Dynamite, maar hij was al gedelete door betreffende user.
Gelukkig staat-ie een keer of 10 in dit topic 
AchmedATM
-
- 1507 berichten
- 0 stemmen
Dat jij het leuk vind
maar dan hoef ik dat toch niet te vinden.
En dat velen critici het niet met me eens zijn zegt weinig, het zijn allemaal meningen. 
Fox McCloud
-
- 951 berichten
- 841 stemmen
boer schreef:
ja
de film is leuk
gewoon goed
het plot is jolijt
leuk
het is gewoon goed
gewoon pret maken
lul
Geniaal 
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Wel grappig dat zo'n simpel iemand het woord jolijt gebruikt. Daar had ik nog nooit eerder van gehoord. Over welke film gaat het eigenlijk? Ben wel benieuwd! 
Dat jij het leuk vind
maar dan hoef ik dat toch niet te vinden.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Eerlijk gezegd een beetje flauw om een mening hier te plaatsen om dan vervolgens de critici erbij te halen om het op iets ridicuuls te laten lijken. Beetje in z'n waarde laten mag ook wel, of doe dan op z'n minst niet de naam erbij want het komt een beetje over als belachelijk maken.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Totaal niet grappig/belachelijk bedoelt. Dat is toch ook de insteek niet van dit topic?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
De bedoeling van dit topic is om iets memorabels te posten, fijn als dit memorabel is in iemands ogen, echter is deze post wel een vorm van belachelijk maken ondertussen (bewust of onbewust buiten beschouwing gelaten). Het is iemands mening, zoals ik al eerder zei, tot iets ridicuuls degraderen en dan hier plaatsen, zo komt dit op mij over nu.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
En de post hierboven is niet gewoon iemands mening? Naam komt er gewoon bij, omdat ik op quote klik. Die naam staat er gewoon en heeft voor mij geen waarde.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Daar word z'n mening niet belachelijk gemaakt, maar z'n droge manier van schrijven en de wijze waarop hij (bedoelt) eindigt is op een bepaalde manier grappig, totaal anders.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Weet ik ook wel, is ook meer zagen van mijn kant. 
Als jij het niet memorabel vindt, moet je dat zelf weten. Maar ik ga mezelf er niet van weerhouden om iets niet te posten, omdat 'iemand anders het misschien wel niet memorabel vindt'.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Als iemand het memorabel vind ben ik de laatste die daar wat over te zeggen heeft
. Echter meld ik hoe het overkomt op mij.