- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Lol
Aan de andere kant wel spijtig natuurlijk.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3124 stemmen
Spijtig inderdaad, daarnaast is een groot deel van zijn tekst ook nog eens een grote spoiler.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Die heb ik bewust (nog) niet gelezen, omdat ik de film nog wil zien
.
Zeer spijtig ja, maar wel grappig. Ik heb me al die jaren (*ahum* maanden) afgevraagd of er iemand nou echt zo sneu zou zijn om een account aan te maken puur alleen om één film af te kraken. Dat er fans zijn, heb ik gemerkt (denk aan Avatar). Maar ja dus.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3124 stemmen
Zo zijn er, jammer genoeg, nog wel meer mensen te vinden op MM die zich geregistreert hebben om bij één enkele film hun gal te spuwen, en nooit meer van zich laten horen.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Kunnen de mods dan zijn stem en bericht niet verwijderen? Het is toch vrij zeker dat hij nooit meer zal terugkomen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Waarom zouden ze? Hij doet toch niks verkeerds?
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3124 stemmen
Inderdaad, het is volgens mij gewoon toegestaan. Maar het blijft natuurlijk jammer dat er mensen zijn die zich om deze reden registreren.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Hij doet toch niks verkeerds?
Meld zich aan om een film met de grond gelijk te maken en komt dan nooit meer terug.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Misschien een maandje in de gaten houden en daarna acties ondernemen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Meld zich aan om een film met de grond gelijk te maken en komt dan nooit meer terug.
Ja, en? Waar staat dat je op méér dan 1 film moet stemmen en daar een reactie moet achterlaten? Of het nou 1 bericht/stem is of 100, het blijft zijn mening. Wat hij hier daarna verder doet, moet ie zelf weten.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
lol acties ondernemen, klinkt alsof hij moet worden afgemaakt of zo. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Het is geen ex crimineel ofzo. Hij meldde zich aan om zijn mening te geven over een film die hij slecht vond. Is niet echt anders dan wanneer een actievere user zijn negatieve mening daar neerzet hoor.
En daarbij, wie zegt dat hij nooit meer hier zal komen?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2066 stemmen
Prima toch. Elke stem en mening telt.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2066 stemmen
Wat een onzin. Het feit dat wij graag vaste forummers zijn hoeft niet te zeggen dat elke user zich moet voldoen aan bepaalde dingen.
otomakas
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
zouden jullie net zo een reactie hebben gegeven als 'ie een 5/5 had gestemd?
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Het is geen ex crimineel ofzo. Hij meldde zich aan om zijn mening te geven over een film die hij slecht vond. Is niet echt anders dan wanneer een actievere user zijn negatieve mening daar neerzet hoor.
En daarbij, wie zegt dat hij nooit meer hier zal komen?
Klopt, daarom moet je het ook een tijdje aankijken. Maar dat is op elke site met users wel, hoop accounts die een keertje geopend worden en vervolgens niks meer mee wordt gedaan. Zou wel vaker een bezempje door gehaald mogen worden.
Kan me er verder ook weinig druk om maken, de beste jongen heeft een lang verhaal neergezet, dus ik kan het niet als onzin bestempelen.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
zouden jullie net zo een reactie hebben gegeven als 'ie een 5/5 had gestemd?
.
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Het is een samenvatting van een film, telt dat ook
?
Bij "Hendrix" (2000)
In dit drama gaat het vooral om de eerste jaren van Jimi Hendrix, die nog steeds door kenners als de beste gitarist ter wereld wordt gezien. Het verhaal over de man die alles deed wat God verbood en die de zelfde God plezierde door met zijn tanden hemelse klanken te laten klinken.
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
In het topic "SBS6":
Laat ik beginne bij het begin:
SBS6 is een zender die vanaf 2001 er bij is gekomen, al bekend kwam ook gelijk de serie 'Shownieuws' en later 'Trouwmacenter' later toen SBS6 er achter kwam dat er veel mensen keken naar de zender, haden ze de presentator gerard Joling in SBS6 gezet, met het programma Shownieuws, later kwam SBS6 een beetje met familie spel programma’s zoals Pop stars en Uri Geller en nog meer troep, Hier over een kleine uitleg:
Uri Geller leek cirrus te zijn vanaf het eerste seizoen, maar later werd het als maar kinder achting om zo te zeggen vanaf siezoen 2 kwam The Mask,(Niet die ene van seizoen3) met verbasing dat het Hayashi is die al in seizoen 1 er uit werd gegooid en nu in seizoen 2 zich voor doet als de mask (daar zie ik toch in dat je maar 1 keer mee mag doen of niet soms?) Later in seizoen 3 was het helmaal nep en show achting en drama met weer iemand die we al bij seizoen 1 hebben gezien met de naam Rinke.Ook werd er niet goed beslist wie er door macht zoals de beste weg gingen bleven de slechtste over.
De films van sbs6!!
Leuk denk je eve een film te kijken op maandag op sbs6, nee hoor alleen maar oude doosje films uit het jaar 00, nou ja kijke maar naar Jemas Bond en Mision impossible (zoals deze films: Men in Black / Batman / Miss Congeniality / Show Time / Bruce Almighty / Deuce Bigalow) met zo veel reclame in 1 zo film zit wel 4 keer reclame en in een show wel 5 (Zoals: Popstar die weer voor de 4 keer in dit jaar wordt uit gezonde) ook harry potter is een blijvertje bij SBS6!! je hoeft in middels niet de films op Dvd te kopen want SBS6 zend het voor je uit.
Girard Joling: (& Patty Brand)
Jodel jodeling!! Alle maal herie en drama bij SBS6 vanwege herrie schopper Gerard Joling!!
Hij verkalt het weer bij deze programma’s : Pop star / Holland cottelent / Uri Geller? / weet ik veel hij presenteert bijna alle familie shows en drama. Patty Brard het tettert nu nog in me hoofd het ge-bler en gekrijs van Patty Brard, zij stelt zich er aan.Vroeger kocht ik een cd en dat was van Patty Brard hier komt de grap: ik zij tegen me broer heet zij nou Party Brand? Toen was ik 8 en nu heet ze voor mijn Party Brand of gezegt Patty Brand!!
Nou, dat is een pittig stukje kritiek.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik ben halverwege gestopt met lezen, zeer irritante manier van schrijven plus ik irriteerde me aan de fouten.
En daarbij: 'Trouw-ma-center', is dat nieuw?
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
In het topic [url=http://www.moviemeter.nl/forum/12/8148/]"SBS6"
Vind het totaal niet Memorabele.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Hij heeft wel veel weet van sbs. Opvallend, je kunt namelijk ook niet kijken.
Lui (crew films)
-
- 3491 berichten
- 11880 stemmen
Ben het wel eens met 606.
Lijkt me gewoon een jonge gebruiker die niet veel van correcte spelling weet.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Hij heeft wel veel weet van sbs. Opvallend, je kunt namelijk ook niet kijken.
Kritiek leveren en ondertussen zit ie al dagen te wachten op vrijdagavond, als Popstars weer begint..
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Denk dat BlueVelvet vooral doelt op de droog ogende reactie van flipsyde.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ook een vrij standaard en voor de hand liggende reactie toch?
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ook een vrij standaard en voor de hand liggende reactie toch?
Klopt is echt niks bijzonders aan, een normaal antwoordt.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Hij heeft wel gelijk, though. 
een normaal antwoordt.
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Toelichting:
De opening "Laat ik beginne bij het begin" doet een uitgebreid, goed beargumenteerd betoog vermoeden dat met steekhoudende argumenten SBS6 tot de grond toe afbrandt. Wat volgt is echter een onbegrijpelijk relaas, volgepakt met taalfouten en vreemde wendingen. De reactie "Nou, dat is een pittig stukje kritiek." van flipsyde vond ik daarom vrij snedig.
Vind het totaal niet Memorabele.
Klopt is echt niks bijzonders aan, een normaal antwoordt.