- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Je kunt een artikel toch in etappes lezen?
Ach ja, het is maar net wat iedereen prettig vindt... Eerst moet je zoeken waar je bent gebleven en dan lees je naar boven of beneden. Eigenlijk zit er weinig verschil tussen.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Je kunt ook een topic vanaf een bepaald bericht toevoegen:
![]()
Wanneer je dan bij Mijn Updates op het topic klikt, kom je daar weer uit. Doe dat bij het laatste bericht van een topic, hoef je helemaal niet meer te zoeken waar je gebleven was.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Ik heb het ooit omgedraaid en ik vind het vreselijk irritant. Heb het toen gelijk weer gedaan zoals vroeger (oudste bericht eerst).
Overigens snap ik de grap niet echt.

(van dat uitgeschreven)
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1021 stemmen
Remi is een personage uit het boek ''Alleen op de wereld''.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
Remi is een personage uit het boek ''Alleen op de wereld''.
Blijkbaar tijd voor sommigen dat dit nog eens verfilmd wordt. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Alweer? Ik werd er als kind al mee doodgegooid hoor. Kan me niet voorstellen dat mensen hier nog nooit van gehoord hebben, zeker niet als ze ongeveer dezelfde leeftijd hebben als ik.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1021 stemmen
Alweer? Ik werd er als kind al mee doodgegooid hoor. Kan me niet voorstellen dat mensen hier nog nooit van gehoord hebben, zeker niet als ze ongeveer dezelfde leeftijd hebben als ik.
Veel mensen die ik ken, kennen het niet. Die weten alleen dat het woord remi synoniem staat voor alleen.
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8281 stemmen
Wij gebruiken 'Remi' altijd als scheldwoord als iemand weer eens de ego uithangt met voetballen....
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1021 stemmen
Ja, het woord is een beetje verbasterd, denk dat lang niet iedereen de oorsprong ervan kent. Maar ipv van ''ego'' bij het voetballen...ben je Vlaming? 
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik heb het boek zelfs 2 keer geloof ik... Je kon er vroeger niet echt om heen. Wist niet dat er een film van was.
Karl van H.
-
- 2812 berichten
- 2254 stemmen
Stephan bij Avatar (2009):
Drie regisseurs krijgen 10 jaar de tijd, $300.000.000 en een nieuwe techniek om een bestaand schilderij tot leven te wekken.
- Kubrick pakt een van Gogh, verwerkt het als een Mondriaan en na afloop krijg je ineens het besef dat je naar de psyche van Picasso hebt gekeken.
- Scorsese transformeert een zeeslag van Willem van de Velde de Jonge en laat je de gouden eeuw herleven zodat je het kruit bijna ruikt. Na afloop snap je de turbulente politiek uit die periode.
- Cameron pakt een Bob Ross en geeft verder geen uitleg.

wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2634 stemmen
.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2069 stemmen
Heb de film niet gezien (en dat zal voorlopig ook wel blijven), maar los gezien van de film vind ik dit prachtig geschreven. 
Ik vind Bob Ross overigens wel tof hoor.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
It's funny coz it's true 
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2843 stemmen
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb nog nooit van Bob Ross gehoord. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De Koefnoen-versie van good old Bob Ross
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb nog nooit van Bob Ross gehoord.
Ik ook niet Btw.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Bob Ross kijken als je knettertje stoned bent is fenomenaal! 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Zeker weten, die stem he. Als je stoned bent, moet je ook een keer naar dat speech van Wilders in Amerika luisteren, ook dat heeft hetzelfde effect 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik vind het zelfs leuk als ik niet stoned ben.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1702 stemmen
Als een kind mocht ik 's avonds na tienen alleen opblijven als ik aangaf dat ik naar The Joy of Painting wil kijken.
Wat was ik toch enorm gefascineerd door die man. 
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1779 stemmen
Bob Ross! Heb alle seizoenen op m'n laptop staan. Kijk er meestal naar als ik aan het koken ben ofzo. Wat een geweldige man. Zo simpel. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
Geweldige quote van Stephan trouwens. 
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Bij The Box:
Een 0,5. Zo slecht dat ik het de moeite vond om me te registreren!

@Bob Ross vroeger keek ik nog wel eens naar zijn programma ja. Ik vond het wel knap hoor. En zijn stem was lekker rustig.
Die van Koefnoen is trouwens perfect geïmmiteerd!